WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Kancelaria Sejmiku

Kancelaria Sejmiku

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

 

Dyrektor Kancelarii Sejmiku:

Marta Solińska-Pela

Tel. 41/ 395-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl

 

 § 86. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych

KS-I

2)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku

KS-II

3)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku

KS-III

 

§ 87. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.


§ 88. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:

1) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną sesji Sejmiku Województwa i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku a także koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i realizacją planów pracy Komisji Sejmiku,

2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa,

3) prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku Województwa, w tym aktów prawa miejscowego,

4) przekazywanie uchwał Sejmiku Województwa właściwym organom nadzoru,

5) przygotowywanie wniosków o publikację uchwał Sejmiku Województwa w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,

6) prowadzenie rejestrów uchwał, apeli, opinii i stanowisk Sejmiku Województwa,

7) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku Województwa,

8) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej Sejmiku Województwa w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,

9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz rejestru petycji wpływających do Sejmiku Województwa, zapewnienie obsługi zadań Przewodniczącego Sejmiku oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, o których mowa w § 132a Statutu Województwa Świętokrzyskiego, zawiadamianie wnoszących skargi, wnioski i petycje o sposobie ich załatwienia przez Sejmik Województwa.

10) zapewnienie obsługi realizacji ustawowych i statutowych obowiązków Przewodniczącego Sejmiku Województwa,

11) przygotowanie wyjazdów i spotkań Przewodniczącego Sejmiku a także delegowanych przez niego do udziału Wiceprzewodniczących Sejmiku i Radnych Województwa,

12) prowadzenie spraw związanych z patronatami honorowymi Przewodniczącego Sejmiku Województwa, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,

13) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,

14) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjnym związanych z obsługą klubów radnych,

15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,

16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,

17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych Województwa,

18) przeprowadzanie procedury wyłonienia Radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa merytoryczno-organizacyjna jego działalności,

19) opracowywanie przy udziale Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego projektu dokumentu strategicznego  województwa na rzecz młodzieży, jego monitorowanie i okresowa aktualizacja,

20) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa oraz dokumentacji wydatków ponoszonych w związku z funkcjonowaniem i obsługą Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego,

21) prowadzenie spraw dotyczących zwrotu kosztów przejazdów związanych z udziałem w posiedzeniach Młodzieżowego Sejmiku lub w zorganizowanych wydarzeniach, na których radni reprezentują Młodzieżowy Sejmik,

22) weryfikacja treści transkrypcji tekstu z nagrań Sesji Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego,

23) przygotowanie wszelkich materiałów związanych z pracą Sejmiku Województwa i Komisji tj. zaproszeń, materiałów merytorycznych, informacji o pracach komisji,

24) sporządzanie informacji o pracach Sejmiku Województwa oraz Komisji, celem zamieszczenia w mediach elektronicznych i społecznościowych.

 

Artykuł przeczytano: 4092 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27
Zmienił(a): Ewa Turas, 28 grudnia 2023, 13:14
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 28 grudnia 2023, 13:14
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 28 grudnia 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 23 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 14 września 2021
Wersja archiwalna z 28 czerwca 2021
Wersja archiwalna z 10 marca 2021
Wersja archiwalna z 22 stycznia 2021
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.