Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela
Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl
§ 88. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych |
KS-I |
2) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku |
KS-II |
3) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku |
KS-III |
4) |
Jednoosobowe Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej i Technicznej Sejmiku |
KS-IV |
§ 89. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor przy pomocy koordynatorów wieloosobowych stanowisk pracy.
§ 90. Do zakresu zadań Kancelarii Sejmiku należy:
1) planowanie, organizacja oraz obsługa kancelaryjno-biurowa sesji Sejmiku i posiedzeń Komisji, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku, koordynacja spraw związanych z przygotowywaniem planów pracy Komisji Sejmiku,
2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku, prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku, w tym aktów prawa miejscowego,
3) prowadzenie rejestrów uchwał, stanowisk, apeli, rezolucji i oświadczeń Sejmiku Województwa,
4) zapewnienie obsługi realizacji zadań Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,
5) przygotowanie oraz zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,
6) prowadzenie spraw związanych z patronatami Przewodniczącego Sejmiku, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,
7) udzielanie pomocy Radnym w wykonywaniu mandatu, w tym administrowanie sprzętem informatycznym użyczonym Radnym Województwa oraz obsługa internetowego portalu służącego do zamieszczania materiałów na sesje i posiedzenia Komisji,
8) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno-technicznym związanych z obsługą klubów radnych,
9) przygotowywanie do podpisu Marszałka pism przekazujących uchwały Sejmiku organom nadzoru,
10) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku,
11) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
12) przyjmowanie skarg na Marszałka i Zarząd Województwa oraz przygotowywanie projektów uchwał Sejmiku w sprawie ich rozpatrzenia,
13) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,
14) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,
15) przyjmowanie, rejestracja i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego,
16) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Anita Zalewa-Brola
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 8 marca 2019, 12:20 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 8 marca 2019, 12:20 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.