Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela
Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl
§ 86. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych |
KS-I |
2) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku |
KS-II |
3) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku |
KS-III |
4) |
Jednoosobowe Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej i Technicznej Sejmiku |
KS-IV |
§ 87. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.
§ 88. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:
1) planowanie, organizacja oraz obsługa kancelaryjno - biurowa sesji Sejmiku i posiedzeń Komisji, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku, koordynacja spraw związanych z przygotowaniem planów pracy Komisji Sejmiku,
2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku, prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku, w tym aktów prawa miejscowego,
3) prowadzenie rejestrów uchwał, stanowisk, apeli, rezolucji i oświadczeń Sejmiku Województwa,
4) zapewnienie obsługi realizacji zadań Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku Województwa,
5) przygotowanie oraz zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,
6) prowadzenie spraw związanych z patronatami Przewodniczącego Sejmiku, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,
7) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,
8) administrowanie sprzętem informatycznym użyczanym Radnym Województwa oraz obsługa systemu eSesja,
9) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno - technicznym związanych z obsługą klubów radnych,
10) przekazywanie uchwał Sejmiku właściwym organom nadzoru,
11)przygotowywanie uchwał Sejmiku do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,
12) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku,
13) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
14) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, wpływających lub przekazanych do Sejmiku oraz udzielanie pomocy w ich rozpatrywaniu we współpracy z właściwymi departamentami oraz Biurem Radców Prawnych,
15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,
16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,
17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych -Województwa Świętokrzyskiego,
18) przeprowadzanie procedury wyłonienia radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa organizacyjna jego działalności,
19) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Anita Zalewa-Brola
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 2 stycznia 2020, 11:11 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 2 stycznia 2020, 11:11 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.