WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Kancelaria Sejmiku

Kancelaria Sejmiku

 

Dyrektor Kancelarii Sejmiku:

Marta Solińska-Pela

Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl

 

 

 

§ 86. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych

KS-I

2)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku

KS-II

3)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku

KS-III

4)

Jednoosobowe Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej i Technicznej Sejmiku

KS-IV

 

§ 87. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.

§ 88. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:

1) planowanie, organizacja oraz obsługa kancelaryjno - biurowa sesji Sejmiku i posiedzeń Komisji, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku, koordynacja spraw związanych z przygotowaniem planów pracy Komisji Sejmiku,

2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku, prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku, w tym aktów prawa miejscowego,

3) prowadzenie rejestrów uchwał, stanowisk, apeli, rezolucji i oświadczeń Sejmiku Województwa,

4) zapewnienie obsługi realizacji zadań Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku Województwa,

5) przygotowanie oraz zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,

6) prowadzenie spraw związanych z patronatami Przewodniczącego Sejmiku, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,

7) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,

8) administrowanie sprzętem informatycznym użyczanym Radnym Województwa oraz obsługa systemu eSesja,

9) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno - technicznym związanych z obsługą klubów radnych,

10) przekazywanie uchwał Sejmiku właściwym organom nadzoru,

11)przygotowywanie uchwał Sejmiku do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,

12) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku,

13) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,

14) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, wpływających lub przekazanych do Sejmiku oraz udzielanie pomocy w ich rozpatrywaniu we współpracy z właściwymi departamentami oraz Biurem Radców Prawnych,

15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,

16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,

17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych -Województwa Świętokrzyskiego,

18) przeprowadzanie procedury wyłonienia radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa organizacyjna jego działalności,

19) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa.

 

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Anita Zalewa-Brola 

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 995 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27
Zmienił(a): Ewa Turas, 2 stycznia 2020, 11:11
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 2 stycznia 2020, 11:11
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2020 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.