Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela
Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl
§ 88. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych |
KS-I |
2) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku |
KS-II |
3) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku |
KS-III |
4) |
Jednoosobowe Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej i Technicznej Sejmiku |
KS-IV |
§ 89. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.
§ 90. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:
1) planowanie, organizacja oraz obsługa kancelaryjno – biurowa sesji Sejmiku i posiedzeń Komisji, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku, koordynacja spraw związanych z przygotowaniem planów pracy Komisji Sejmiku,
2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku, prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku, w tym aktów prawa miejscowego,
3) prowadzenie rejestrów uchwał, stanowisk, apeli, rezolucji i oświadczeń Sejmiku Województwa,
4) zapewnienie obsługi realizacji zadań Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku Województwa,
5) przygotowanie oraz zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,
6) prowadzenie spraw związanych z patronatami Przewodniczącego Sejmiku, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,
7) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,
8) administrowanie sprzętem informatycznym użyczanym Radnym Województwa oraz obsługa systemu eSesja,
9) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno – technicznym związanych z obsługą klubów radnych,
10) przekazywanie uchwał Sejmiku właściwym organom nadzoru,
11) przygotowywanie uchwał Sejmiku do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,
12) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku,
13) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
14) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, wpływających lub przekazanych do Sejmiku oraz udzielanie pomocy w ich rozpatrywaniu we współpracy z właściwymi departamentami oraz Biurem Radców Prawnych,
15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,
16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,
17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych Województwa Świętokrzyskiego,
18) przeprowadzanie procedury wyłonienia radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa organizacyjna jego działalności,
19) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Anita Zalewa-Brola
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27 |
Zmienił(a): | Karolina Leder, 3 czerwca 2019, 10:04 |
Zatwierdził(a): | Karolina Leder, 3 czerwca 2019, 10:04 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.