Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela
Tel. 41/ 395-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl
§ 86. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych |
KS-I |
2) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku |
KS-II |
3) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku |
KS-III |
§ 87. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.
§ 88. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:
1) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną sesji Sejmiku Województwa i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku a także koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i realizacją planów pracy Komisji Sejmiku,
2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa,
3) prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku Województwa, w tym aktów prawa miejscowego,
4) przekazywanie uchwał Sejmiku Województwa właściwym organom nadzoru,
5) przygotowywanie wniosków o publikację uchwał Sejmiku Województwa w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,
6) prowadzenie rejestrów uchwał, apeli, opinii i stanowisk Sejmiku Województwa,
7) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku Województwa,
8) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej Sejmiku Województwa w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz rejestru petycji wpływających do Sejmiku Województwa, zapewnienie obsługi zadań Przewodniczącego Sejmiku oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, o których mowa w § 132a Statutu Województwa Świętokrzyskiego, zawiadamianie wnoszących skargi, wnioski i petycje o sposobie ich załatwienia przez Sejmik Województwa.
10) zapewnienie obsługi realizacji ustawowych i statutowych obowiązków Przewodniczącego Sejmiku Województwa,
11) przygotowanie wyjazdów i spotkań Przewodniczącego Sejmiku a także delegowanych przez niego do udziału Wiceprzewodniczących Sejmiku i Radnych Województwa,
12) prowadzenie spraw związanych z patronatami honorowymi Przewodniczącego Sejmiku Województwa, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,
13) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,
14) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjnym związanych z obsługą klubów radnych,
15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,
16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,
17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych Województwa,
18) przeprowadzanie procedury wyłonienia Radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa merytoryczno-organizacyjna jego działalności,
19) opracowywanie przy udziale Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego projektu dokumentu strategicznego województwa na rzecz młodzieży, jego monitorowanie i okresowa aktualizacja,
20) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa oraz dokumentacji wydatków ponoszonych w związku z funkcjonowaniem i obsługą Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego,
21) prowadzenie spraw dotyczących zwrotu kosztów przejazdów związanych z udziałem w posiedzeniach Młodzieżowego Sejmiku lub w zorganizowanych wydarzeniach, na których radni reprezentują Młodzieżowy Sejmik,
22) weryfikacja treści transkrypcji tekstu z nagrań Sesji Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 14 marca 2023, 10:51 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 14 marca 2023, 10:51 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.