Wszelkie sprawy, uwagi, spostrzeżenia, pytania oraz skargi związane z działalnością Muzeum można zgłaszać w następujący sposób:
- osobiście w sekretariacie Muzeum Wsi Kieleckiej w Kielcach
ul. Jana Pawła II nr 6 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 15.00
- pisemnie (korespondencyjnie) na adres: Muzeum Wsi Kieleckiej
ul. Jana Pawła II nr 6, 25-025 Kielce
- telefonicznie: /41/ 344 92 97
- fax /41/ 344 50 08
- pocztą elektroniczną (e-mail) - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP
Wszystkie pisma wpływające do Muzeum Wsi Kieleckiej są rejestrowane w Dzienniku korespondencji i po akceptacji Dyrektora załatwiane są przez poszczególne komórki organizacyjne.
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.