WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Kancelaria Sejmiku

Kancelaria Sejmiku

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

 

Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela

Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl

 

 

 § 88. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych

KS-I

2)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku

KS-II

3)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku

KS-III

4)

Jednoosobowe Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej i Technicznej Sejmiku

KS-IV

 

§ 89. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor przy pomocy koordynatorów wieloosobowych stanowisk pracy.

§ 90. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:  

 

1)      planowanie, organizacja oraz obsługa kancelaryjno – biurowa sesji Sejmiku i posiedzeń Komisji, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku, koordynacja spraw związanych z przygotowaniem planów pracy Komisji Sejmiku,  

2)      opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku, prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku, w tym aktów prawa miejscowego,

3)      prowadzenie rejestrów uchwał, stanowisk, apeli, rezolucji i oświadczeń Sejmiku Województwa, 

4)      zapewnienie obsługi realizacji zadań Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku Województwa,

5)      przygotowanie oraz zapewnienie obsługi spotkań i wyjazdów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Sejmiku,

6)      prowadzenie spraw związanych z patronatami Przewodniczącego Sejmiku, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,

7)      udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,

8)      administrowanie sprzętem informatycznym użyczanym Radnym Województwa oraz obsługa systemu eSesja, 

9)    wykonywanie czynności o charakterze organizacyjno – technicznym związanych z obsługą klubów radnych,

10)   przekazywanie uchwał Sejmiku właściwym organom nadzoru,  

11)   przygotowywanie uchwał Sejmiku do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,

12)   prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk  i wniosków Komisji Sejmiku,

13)   zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,

14)   prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, wpływających lub przekazanych do Sejmiku oraz udzielanie pomocy w ich rozpatrywaniu we współpracy z właściwymi departamentami oraz Biurem Radców Prawnych,

15)   prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki  Honorowej Województwa  Świętokrzyskiego,

16)   prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku  Województw Rzeczypospolitej Polskiej,

17)   przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych  Województwa Świętokrzyskiego,

18)   przeprowadzanie procedury wyłonienia radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa organizacyjna jego działalności,  

19)   prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa. 

 

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Anita Zalewa-Brola 

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 4068 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27
Zmienił(a): Ewa Turas, 16 kwietnia 2019, 14:22
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 16 kwietnia 2019, 14:22
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 28 grudnia 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 23 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 14 września 2021
Wersja archiwalna z 28 czerwca 2021
Wersja archiwalna z 10 marca 2021
Wersja archiwalna z 22 stycznia 2021
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.