Dyrektor Kancelarii Sejmiku:
Marta Solińska-Pela
Tel. 41/ 342-19-44
e-mail: marta.solinska-pela@sejmik.kielce.pl
§ 86. W skład Kancelarii Sejmiku wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych i Finansowych |
KS-I |
2) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Sesji Sejmiku |
KS-II |
3) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Komisji Sejmiku |
KS-III |
§ 87. Kancelarią Sejmiku kieruje dyrektor.
§ 88. Do zakresu działania Kancelarii Sejmiku należy:
1) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną sesji Sejmiku Województwa i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa, w tym sporządzanie harmonogramu prac Sejmiku a także koordynacja spraw związanych z przygotowaniem i realizacją planów pracy Komisji Sejmiku,
2) opracowanie i gromadzenie dokumentacji z sesji i posiedzeń Komisji Sejmiku Województwa,
3) prowadzenie oraz udostępnianie zbioru uchwał Sejmiku Województwa, w tym aktów prawa miejscowego,
4) przekazywanie uchwał Sejmiku Województwa właściwym organom nadzoru,
5) przygotowywanie wniosków o publikację uchwał Sejmiku Województwa w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego,
6) prowadzenie rejestrów uchwał, apeli, opinii i stanowisk Sejmiku Województwa,
7) prowadzenie rejestrów opinii, stanowisk i wniosków Komisji Sejmiku Województwa,
8) zapewnienie obsługi Komisji Rewizyjnej Sejmiku Województwa w zakresie prowadzonych kontroli Zarządu Województwa i wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
9) zapewnienie obsługi Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Sejmiku Województwa w zakresie opracowania inicjatyw uchwałodawczych dot. skarg, wniosków i petycji kierowanych do Sejmiku Województwa,
10) zapewnienie obsługi realizacji ustawowych i statutowych obowiązków Przewodniczącego Sejmiku Województwa,
11) przygotowanie wyjazdów i spotkań Przewodniczącego Sejmiku a także delegowanych przez niego do udziału Wiceprzewodniczących Sejmiku i Radnych Województwa,
12) prowadzenie spraw związanych z patronatami honorowymi Przewodniczącego Sejmiku Województwa, przygotowywanie listów okolicznościowych i wystąpień,
13) udzielanie Radnym Województwa pomocy w wykonywaniu mandatu,
14) wykonywanie czynności o charakterze organizacyjnym związanych z obsługą klubów radnych,
15) prowadzenie spraw związanych z obsługą organizacyjno-merytoryczną Komisji Odznaki Honorowej Województwa Świętokrzyskiego,
16) prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Województwa Świętokrzyskiego w Związku Województw Rzeczypospolitej Polskiej,
17) przyjmowanie, rejestracja, przechowywanie oświadczeń majątkowych Radnych Województwa,
18) przeprowadzanie procedury wyłonienia Radnych Młodzieżowego Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego oraz obsługa organizacyjna jego działalności,
19) prowadzenie dokumentacji finansowej Sejmiku Województwa,
20) weryfikacja treści transkrypcji tekstu z nagrań Sesji Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
Osoba, która odpowiada/wytworzyła za informację:
Katarzyna Kutwin
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
telefon: 41/ 342-16-75
e-mail: katarzyna.kutwin@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:27 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 10 marca 2021, 13:57 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 10 marca 2021, 13:57 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.