WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Organizacyjny i Kadr

Departament Organizacyjny i Kadr

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Sekretarz Województwa:

Mariusz Bodo

tel. 41/ 395-17-65
      41/ 395-10-13
  
e-mail: mariusz.bodo@sejmik.kielce.pl

 
Zastępca Dyrektora Departamentu
:

Zbigniew Walas

tel. 41/ 395-11-44
  
e-mail: zbigniew.walas@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu:

Krzysztof Randla

tel. 41/ 395-11-44

e-mail: krzysztof.randla@sejmik.kielce.pl

 

§ 66. W skład Departamentu Organizacyjnego i Kadr wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Symbol

1)

Oddział Organizacyjny

OK - I

2)

Oddział Administracyjno-Gospodarczy

OK - II

3)

Oddział Zamówień publicznych

OK - III

4)

Oddział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów

OK - IV

5)

Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego

OK – V

6)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Służby BHP

OK – VI

7)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Planowania i Analizy Wizerunku Urzędu

OK – VII

8)

Oddział ds. Pomocy Technicznej

OK – VIII

 

 § 67. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.

§ 68. Do zakresu działania Departamentu Organizacyjnego i Kadr należy w szczególności:

1) opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,

2) wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu,

3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Marszałka Województwa, rozpatrywanie oraz przekazywanie skarg i wniosków do właściwych merytorycznie departamentów/równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zawiadamianie wnoszących skargi lub wnioski o sposobie ich załatwienia, przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, analiza i ocena skarg i wniosków,

4) koordynacja działań dotyczących rozpatrywania petycji w Urzędzie, prowadzenie rejestru petycji wpływających do Marszałka Województwa, przekazywanie petycji do właściwych merytorycznie departamentów/równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu celem przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zawiadamianie wnoszących petycje o sposobie ich załatwienia,

5) prowadzenie Rejestru Zarządzeń Marszałka Województwa oraz opracowywanie zarządzeń wewnętrznych w zakresie departamentu,

6) przygotowywanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, w zakresie:

a) upoważnień wydawanych w imieniu Zarządu Województwa do składania oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Województwa Świętokrzyskiego w zakresie:

- zaciągania zobowiązań angażujących środki pochodzące z budżetu Województwa Świętokrzyskiego,

- wydatkowania środków pochodzących z budżetu Województwa Świętokrzyskiego;

b) upoważnień stałych wydawanych w imieniu Marszałka Województwa;

c) upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Marszałka Województwa,

7) przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych złożonych do Marszałka Województwa,

8) koordynacja realizacji wniosków komisji problemowych Sejmiku Województwa oraz interpelacji radnych,

9) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem procedury nadawania orderów i odznaczeń,

10) wykonywanie czynności związanych z koordynacją w zakresie budowania i wzmacniania pozytywnego wizerunku Urzędu,

11) weryfikacja i akceptacja treści pieczęci używanych w Urzędzie Marszałkowskim,

12) koordynacja działań dotyczących stosowania zasad postępowania przy załatwieniu spraw z zakresu działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, prowadzenie ewidencji wystąpień lobbingowych,

13) prowadzenie Biura Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego,

14) obsługa kancelaryjna Urzędu,

15) prowadzenie Archiwum Zakładowego,

16) nadzór aplikacyjny nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie,

17) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych w Urzędzie,

18) koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

19) umieszczanie i uaktualnianie informacji w BIP,

20) obsługa Biura Podawczego Urzędu,

21) prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji w budynkach będących własnością Urzędu lub użytkowanych przez Urząd,

22) realizacja zadań związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami Urzędu lub użytkowanymi przez Urząd,

23) zapewnienie zabezpieczenia i ochrony budynków Urzędu w czasie pracy i po godzinach pracy oraz w święta i dni wolne od pracy,

24) prowadzenie zabezpieczenia przeciwpożarowego budynków Urzędu w oparciu o obowiązujące przepisy,

25) wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem transportu,

26) gospodarowanie środkami trwałymi i przedmiotami nietrwałymi stanowiącymi własność Urzędu,

27) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu,

28) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu,

29) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości 5000,00 zł lub poniżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Administracyjno-Gospodarczy z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel,

30) planowanie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,

31) opracowywanie projektu i realizacja rocznego planu zamówień publicznych,

32) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości powyżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Zamówień Publicznych z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel,

33) planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,

34) rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu,

35) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,

36) sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,

37) prowadzenie spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych pod względem osobowym i kadrowym,

38) realizacja zadań związanych z wdrażaniem Osi Priorytetowej 11 Pomoc Techniczna RPOWŚ  2014-2020, 2021-2027.

§ 69. 1. W strukturze departamentu usytuowana jest Służba BHP, która bezpośrednio podlega Marszałkowi Województwa.

2. Do podstawowego zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska ds. Służby BHP należy prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.

 

 

 

Artykuł przeczytano: 8480 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:23
Zmienił(a): Ewa Turas, 30 marca 2023, 15:11
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 30 marca 2023, 15:11
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 13 grudnia 2024
Wersja archiwalna z 19 września 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 23 października 2023
Wersja archiwalna z 30 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 23 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 22 listopada 2021
Wersja archiwalna z 12 marca 2021
Wersja archiwalna z 19 lutego 2021
Wersja archiwalna z 22 stycznia 2021
Wersja archiwalna z 26 października 2020
Wersja archiwalna z 26 marca 2020
Wersja archiwalna z 4 marca 2020
Wersja archiwalna z 27 lutego 2020
Wersja archiwalna z 5 lutego 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 17 października 2019
Wersja archiwalna z 2 lipca 2019
Wersja archiwalna z 2 lipca 2019
Wersja archiwalna z 27 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.