WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Organizacyjny i Kadr

Departament Organizacyjny i Kadr

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Sekretarz Województwa:

Mariusz Bodo

Tel. 41/ 342-11-44
Fax 41/ 342-15-72   
e-mail: mariusz.bodo@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu

Maryla Rzeczycka

Tel. 41/ 342-11-44
Fax 41/ 342-15-72   
e-mail: maryla.rzeczycka@sejmik.kielce.pl 


Zastępca Dyrektora Departamentu
:

Zbigniew Walas

Tel. 41/ 342-11-44
Fax 41/ 342-15-72   
e-mail: zbigniew.walas@sejmik.kielce.pl

 

 

§ 68. W skład Departamentu Organizacyjnego i Kadr wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Oddział Organizacyjny

OK-I

2)

Oddział Administracyjno-Gospodarczy

OK-II

3)

Oddział Zamówień Publicznych

OK-III

4)

Oddział Obsługi Informatycznej

OK-IV

5)

Oddział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów

OK-V

6)

Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego

OK-VI

7)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Służby BHP i PPOŻ

OK-VII

 

§ 69. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców i kierowników oddziałów.

§ 70. Do zakresu działania Departamentu Organizacyjnego i Kadr należy w szczególności:

1)      opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,

2)      wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu,

3)      przygotowywanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, w zakresie upoważnień stałych oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Marszałka Województwa,

4)      przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, rozpatrywanie skarg i wniosków, przekazywanie skarg i wniosków do przygotowania projektu odpowiedzi wg właściwości, analiza i ocena skarg i wniosków, prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,

5)      koordynacja działań dotyczących rozpatrywania petycji, prowadzenie rejestru petycji,

6)      koordynacja działań dotyczących stosowania zasad postępowania przy załatwieniu spraw
z zakresu działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, prowadzenie ewidencji wystąpień lobbingowych,

7)      obsługa kancelaryjna Urzędu,

8)      prowadzenie Archiwum Zakładowego,

9)      prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji w budynkach będących własnością Urzędu lub użytkowanych przez Urząd,

10)    realizacja zadań związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami Urzędu lub użytkowanymi przez Urząd,

11)    zapewnienie zabezpieczenia i ochrony budynków Urzędu w czasie pracy i po godzinach pracy oraz w święta i dni wolne od pracy,

12)    wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem transportu,

13)    gospodarowanie środkami trwałymi i przedmiotami nietrwałymi stanowiącymi własność Urzędu,

14)    prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu,

15)    utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu,

16)    planowanie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,

17)    opracowywanie projektu i realizacja rocznego planu zamówień publicznych,

18)    tworzenie i wdrażanie koncepcji spójnego systemu informatycznego w Urzędzie,

19)    administrowanie siecią, utrzymywanie systemu informatycznego w stałej sprawności,

20)    ochrona systemów i sieci teleinformatycznych (ASI),

21)    wdrażanie i bieżący nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie,

22)    obsługa Biura Podawczego Urzędu,

23)    przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych złożonych do Marszałka Województwa.

24)    planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,

25)    rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu,

26)    prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.

27)  ) umieszczanie i uaktualnianie informacji w BIP,

28)  ) koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia
6 września  2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330, z późn. zm.),

29)  ) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych w Urzędzie,

 

§ 71.1 W strukturze Departamentu usytuowana jest Służba BHP i PPOŻ, która bezpośrednio podlega  Marszałkowi Województwa.

2. Do podstawowego zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska ds. Służby BHP i PPOŻ należy prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w oparciu o obowiązujące przepisy.

 

 

 

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Anita Zalewa-Brola 

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl

 

Artykuł przeczytano: 8349 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:23
Zmienił(a): Ewa Turas, 16 kwietnia 2019, 14:47
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 16 kwietnia 2019, 14:47
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 19 września 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 23 października 2023
Wersja archiwalna z 30 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 23 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 22 listopada 2021
Wersja archiwalna z 12 marca 2021
Wersja archiwalna z 19 lutego 2021
Wersja archiwalna z 22 stycznia 2021
Wersja archiwalna z 26 października 2020
Wersja archiwalna z 26 marca 2020
Wersja archiwalna z 4 marca 2020
Wersja archiwalna z 27 lutego 2020
Wersja archiwalna z 5 lutego 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 17 października 2019
Wersja archiwalna z 2 lipca 2019
Wersja archiwalna z 2 lipca 2019
Wersja archiwalna z 27 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.