Sekretarz Województwa:
Mariusz Bodo
Tel. 41/ 342-11-44
Fax 41/ 342-15-72
e-mail: mariusz.bodo@sejmik.kielce.pl
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Zbigniew Walas
Tel. 41/ 342-11-44
Fax 41/ 342-15-72
e-mail: zbigniew.walas@sejmik.kielce.pl
§ 68. W skład Departamentu Organizacyjnego i Kadr wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Oddział Organizacyjny |
OK-I |
2) |
Oddział Administracyjno-Gospodarczy |
OK-II |
3) |
Oddział Zamówień Publicznych |
OK-III |
4) |
Oddział Obsługi Informatycznej |
OK-IV |
5) |
Oddział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów |
OK-V |
6) |
Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego |
OK-VI |
7) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Służby BHP i PPOŻ |
OK-VII |
§ 69. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.
§ 70. Do zakresu działania Departamentu Organizacyjnego i Kadr należy w szczególności:
1) opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,
2) wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu,
3) przygotowywanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, w zakresie upoważnień stałych oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Marszałka Województwa,
4) przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, rozpatrywanie skarg i wniosków, przekazywanie skarg i wniosków do przygotowania projektu odpowiedzi wg właściwości, analiza i ocena skarg i wniosków, prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
5) koordynacja działań dotyczących rozpatrywania petycji, prowadzenie rejestru petycji,
6) koordynacja działań dotyczących stosowania zasad postępowania przy załatwieniu spraw z zakresu działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, prowadzenie ewidencji wystąpień lobbingowych,
7) obsługa kancelaryjna Urzędu,
8) prowadzenie Archiwum Zakładowego,
9) prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji w budynkach będących własnością Urzędu lub użytkowanych przez Urząd,
10) realizacja zadań związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami Urzędu lub użytkowanymi przez Urząd,
11) zapewnienie zabezpieczenia i ochrony budynków Urzędu w czasie pracy i po godzinach pracy oraz w święta i dni wolne od pracy,
12) wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem transportu,
13) gospodarowanie środkami trwałymi i przedmiotami nietrwałymi stanowiącymi własność Urzędu,
14) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu,
15) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu,
16) planowanie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
17) opracowywanie projektu i realizacja rocznego planu zamówień publicznych,
18) tworzenie i wdrażanie koncepcji spójnego systemu informatycznego w Urzędzie,
19) administrowanie siecią, utrzymywanie systemu informatycznego w stałej sprawności,
20) ochrona systemów i sieci teleinformatycznych (ASI),
21) wdrażanie i bieżący nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie,
22) obsługa Biura Podawczego Urzędu,
23) przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych złożonych do Marszałka Województwa.
24) planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
25) rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu,
26) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
27) umieszczanie i uaktualnianie informacji w BIP,
28) koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330, z późn. zm.),
29) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych w Urzędzie,
§ 71.1 W strukturze Departamentu usytuowana jest Służba BHP i PPOŻ, która bezpośrednio podlega Marszałkowi Województwa.
2. Do podstawowego zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska ds. Służby BHP i PPOŻ należy prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w oparciu o obowiązujące przepisy.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Anita Zalewa-Brola
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:23 |
Zmienił(a): | Karolina Leder, 27 czerwca 2019, 06:38 |
Zatwierdził(a): | Karolina Leder, 27 czerwca 2019, 06:38 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.