Sekretarz Województwa:
Mariusz Bodo
Tel. 41/ 342-17-65
41/ 342-10-13
e-mail: mariusz.bodo@sejmik.kielce.pl
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Zbigniew Walas
Tel. 41/ 342-11-44
e-mail: zbigniew.walas@sejmik.kielce.pl
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Krzysztof Randla
tel. 41/ 342-11-44
e-mail: krzysztof.randla@sejmik.kielce.pl
§ 66. W skład Departamentu Organizacyjnego i Kadr wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Oddział Organizacyjny |
OK-I |
2) |
Oddział Administracyjno-Gospodarczy |
OK-II |
3) |
Oddział Zamówień Publicznych |
OK-III |
4) |
Oddział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów |
OK-IV |
5) |
Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego |
OK-V |
6) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Służby BHP i PPOŻ |
OK-VI |
§ 67. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.
§ 68. Do zakresu działania Departamentu Organizacyjnego i Kadr należy w szczególności:
1) opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,
2) wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu,
3) przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, rozpatrywanie skarg i wniosków, przekazywanie skarg i wniosków do przygotowania projektu odpowiedzi wg właściwości, analiza i ocena skarg i wniosków, prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
4) opracowywanie zarządzeń wewnętrznych Marszałka Województwa w zakresie departamentu.
5) prowadzenie Rejestru Zarządzeń Marszałka Województwa oraz opracowywanie zarządzeń wewnętrznych w zakresie departamentu,
6) koordynacja działań dotyczących stosowania zasad postępowania przy załatwieniu spraw z zakresu działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, prowadzenie ewidencji wystąpień lobbingowych,
7) przygotowywanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, w zakresie upoważnień stałych oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Marszalka Województwa,
8) weryfikacja i akceptacja treści pieczęci używanych w Urzędzie Marszałkowskim,
9) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości powyżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Zamówień Publicznych z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel.
10) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości 5000,00 zł lub poniżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Administracyjno - Gospodarczy z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel.
11) obsługa kancelaryjna Urzędu,
12) prowadzenie Archiwum Zakładowego,
13) prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji w budynkach będących własnością Urzędu lub użytkowanych przez Urząd,
14) realizacja zadań związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami Urzędu lub użytkowanymi przez Urząd,
15) zapewnienie zabezpieczenia i ochrony budynków Urzędu w czasie pracy i po godzinach pracy oraz w święta i dni wolne od pracy,
16) wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem transportu,
17) gospodarowanie środkami trwałymi i przedmiotami nietrwałymi stanowiącymi własność Urzędu,
18) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu,
19) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu,
20) planowanie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
21) opracowywanie projektu i realizacja rocznego planu zamówień publicznych,
22) obsługa Biura Podawczego Urzędu,
23) przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych złożonych do Marszałka Województwa.
24) planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
25) rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu,
26) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
27) umieszczanie i uaktualnianie informacji w BIP,
28) koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
29) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych w Urzędzie,
30) prowadzenie Biura Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego,
31) sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
32) nadzór aplikacyjny nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie,
33) prowadzenie spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych pod względem osobowym i kadrowym.
§ 69.
1) W strukturze Departamentu usytuowana jest Służba BHP i PPOŻ, która bezpośrednio podlega Marszałkowi Województwa.
2) Do podstawowego zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska ds. Służby BHP i PPOŻ należy prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w oparciu o obowiązujące przepisy.
Osoba, która odpowiada/wytworzyła za informację:
Katarzyna Kutwin
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
telefon: 41/ 342-16-75
e-mail: katarzyna.kutwin@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:23 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 12 marca 2021, 14:43 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 12 marca 2021, 14:43 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.