Sekretarz Województwa:
Mariusz Bodo
Tel. 41/ 342-17-65
41/ 342-10-13
e-mail: mariusz.bodo@sejmik.kielce.pl
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Zbigniew Walas
Tel. 41/ 342-11-44
e-mail: zbigniew.walas@sejmik.kielce.pl
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Krzysztof Randla
tel. 41/ 342-11-44
e-mail: krzysztof.randla@sejmik.kielce.pl
§ 66. W skład Departamentu Organizacyjnego i Kadr wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Oddział Organizacyjny |
OK-I |
2) |
Oddział Administracyjno-Gospodarczy |
OK-II |
3) |
Oddział Zamówień Publicznych |
OK-III |
4) |
Oddział Obiegu i Archiwizacji Dokumentów |
OK-IV |
5) |
Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego |
OK-V |
6) |
Wieloosobowe Stanowisko ds. Służby BHP |
OK-VI |
§ 67. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.
§ 68. otrzymuje brzmienie:
§ 68. Do zakresu działania Departamentu Organizacyjnego i Kadr należy w szczególności:
1) opracowywanie dokumentów określających organizację i zasady funkcjonowania Urzędu,
2) wykonywanie czynności koordynujących pracę Urzędu,
3) prowadzenie rejestru skarg i wniosków (centralnego dla Urzędu), w tym skarg i wniosków wpływających do Sejmiku Województwa, koordynacja działań podejmowanych w Urzędzie w sprawach dotyczących rozpatrywania skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków, weryfikacja skarg i wniosków pod kątem właściwości: Sejmiku, Zarządu lub Marszałka Województwa, przekazywanie skarg i wniosków do właściwych merytorycznie departamentów/równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu do przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zawiadomienie wnoszącego skargę lub wniosek i przesłanie stosownych dokumentów,
4) koordynacja działań dotyczących rozpatrywania petycji w Urzędzie, prowadzenie rejestru petycji, weryfikacja petycji pod kątem właściwości: Sejmiku, Zarządu lub Marszałka Województwa, przekazywanie petycji do właściwych merytorycznie departamentów/równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu do przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, zawiadomienie wnoszącego petycję i przesłanie stosownych dokumentów,
5) prowadzenie Rejestru Zarządzeń Marszałka Województwa oraz opracowywanie zarządzeń wewnętrznych w zakresie departamentu,
6) przygotowywanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, w zakresie upoważnień stałych oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Marszałka Województwa,
7) przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych złożonych do Marszałka Województwa,
8) weryfikacja i akceptacja treści pieczęci używanych w Urzędzie Marszałkowskim,
9) koordynacja działań dotyczących stosowania zasad postępowania przy załatwieniu spraw z zakresu działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa, prowadzenie ewidencji wystąpień lobbingowych,
10) prowadzenie Biura Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego,
11) obsługa kancelaryjna Urzędu,
12) prowadzenie Archiwum Zakładowego,
13) nadzór aplikacyjny nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Urzędzie,
14) prowadzenie rejestru udzielonych informacji publicznych w Urzędzie,
15) koordynacja działań związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
16) umieszczanie i uaktualnianie informacji w BIP,
17) obsługa Biura Podawczego Urzędu,
18) prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji w budynkach będących własnością Urzędu lub użytkowanych przez Urząd,
19) realizacja zadań związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami Urzędu lub użytkowanymi przez Urząd,
20) zapewnienie zabezpieczenia i ochrony budynków Urzędu w czasie pracy i po godzinach pracy oraz w święta i dni wolne od pracy,
21) prowadzenie zabezpieczenia przeciwpożarowego budynków Urzędu w oparciu o obowiązujące przepisy,
22) wykonywanie zadań związanych z funkcjonowaniem transportu,
23) gospodarowanie środkami trwałymi i przedmiotami nietrwałymi stanowiącymi własność Urzędu,
24) prowadzenie zaopatrzenia materiałowo-technicznego Urzędu,
25) utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach Urzędu,
26) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości 5000,00 zł lub poniżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Administracyjno-Gospodarczy z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel,
27) planowanie wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu,
28) opracowywanie projektu i realizacja rocznego planu zamówień publicznych,
29) przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień w zakresie dostaw o wartości powyżej kwoty 5000,00 zł przez Oddział Zamówień Publicznych z zastrzeżeniem, że właściwe departamenty składające zapotrzebowanie dokonują opisu przedmiotu zamówienia i zabezpieczają środki w budżecie na przeznaczony cel,
30) planowanie i wdrażanie polityk i rozwiązań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
31) rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji pracowników Urzędu,
32) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych,
33) sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
34) prowadzenie spraw Pracowniczych Planów Kapitałowych pod względem osobowym i kadrowym.
§ 69.1 W strukturze departamentu usytuowana jest Służba BHP, która bezpośrednio podlega Marszałkowi Województwa.
2 Do podstawowego zakresu działania Wieloosobowego Stanowiska ds. Służby BHP należy prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.
Osoba, która odpowiada/wytworzyła za informację:
Katarzyna Kutwin
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
telefon: 41/ 342-16-75
e-mail: katarzyna.kutwin@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:23 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 22 listopada 2021, 13:17 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 22 listopada 2021, 13:17 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.