WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Kontroli i Audytu

Departament Kontroli i Audytu

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Dyrektor Departamentu:

Piotr Czerwiński

tel. 41/ 395-11-38
e-mail: piotr.czerwinski@sejmik.kielce.pl

 

§ 73. W skład Departamentu Kontroli i Audytu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Oddział Kontroli

KA-I

2)

Jednoosobowe Stanowisko ds. Kontroli Systemów, Sieci i Bezpieczeństwa Teleinformatycznego oraz Administrowania Systemem BSK

KA-II

3)

Oddział Audytu

KA-III

4)

Jednoosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych

KA-IV

 

§ 74. Departamentem kieruje dyrektor, pełniąc jednocześnie funkcję kierownika Oddziału Audytu.


§ 75. Zadania Departamentu Kontroli i Audytu w zakresie kontroli obejmują w szczególności:

1)   kontrola działalności wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych w zakresie ustalonym w rocznym planie kontroli oraz zleconych przez Marszałka lub Zarząd Województwa,

2)   kontrola departamentów i równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie wykonywanych przez nie zadań,

3)   kontrola podmiotów będących beneficjentami środków publicznych pochodzących z budżetu Województwa w zakresie prawidłowości ich pozyskania, wydatkowania oraz rozliczenia,

4)   kontrola systemowa w Instytucji Pośredniczącej ZIT,

5)   kontrola prawidłowości realizacji zadań w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej RPOWŚ,

6)   kontrola w podległych podmiotach leczniczych w zakresie wynikającym z ustawy o działalności leczniczej, w tym kontrola wydatkowania środków dotacji z budżetu Województwa,

7)   planowanie i sprawozdawczość w zakresie kontroli wewnętrznych i zewnętrznych Urzędu,

8)   sporządzanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych stwierdzonych w trakcie przeprowadzonych kontroli własnych,

9)   prowadzenie książki kontroli zewnętrznych Urzędu,

10)    prowadzenie rejestru upoważnień do kontroli,

11)    współpraca z zewnętrznymi organami kontroli,

12)    kontrola prawidłowości zarządzania informatycznymi systemami finansowo-księgowymi,

13)    kontrola zabezpieczeń systemów i bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych,

14)    kontrola użytkowanych programów komputerowych pod kątem ich legalności i zgodności z umową licencyjną,

15)    kontrola sprzętu komputerowego i oprogramowania pod względem zgodności z ewidencją wyposażenia,

16)    kontrola zamówień publicznych w zakresie specyfikacji warunków zamówienia dotyczących oprogramowania i sprzętu teleinformatycznego,

17)    koordynowanie działań związanych z funkcjonowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie i wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,

18)    koordynowanie działań w zakresie analizy ryzyka w ramach kontroli zarządczej oraz określania reakcji na ryzyko.


§ 76. Zadania Departamentu Kontroli i Audytu w zakresie audytu obejmują w szczególności:

1) wspieranie Marszałka Województwa w realizacji celów i zadań poprzez systematyczną ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w Urzędzie oraz w wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,

2) przeprowadzanie czynności doradczych oraz przedstawianie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu oraz w wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych,

3) sporządzanie:

a) do końca każdego roku - planu audytu na rok następny,

b) do końca stycznia każdego roku - sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni,

4) przeprowadzanie w uzasadnionych przypadkach audytu wewnętrznego poza planem audytu.

 

§ 77. Oddziałem Audytu Wewnętrznego kieruje kierownik komórki audytu wewnętrznego podległy bezpośrednio Marszałkowi Województwa.

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 4850 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 14:46
Zmienił(a): Ewa Turas, 14 marca 2023, 10:42
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 14 marca 2023, 10:42
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 19 września 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 4 sierpnia 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 23 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 2 grudnia 2022
Wersja archiwalna z 12 marca 2021
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 29 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 15 lipca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.