WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Wyciąg z regulaminu organizacyjnego SZMiUW

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj
§ 15. I. DZIAŁ INWESTYCJI URZĄDZEŃ WODNYCH I MELIORACYJNYCH 1. Określa potrzeby i programuje rozwój melioracji i budownictwa wodnego, 2. Kompletuje wnioski o wykonanie inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego oraz analizuje je pod względem pilności i kolejności realizacji, 3. W oparciu o materiały własne oraz Rejonowych Oddziałów wnioskuje o opracowanie dokumentacji technicznej i formalno - prawnej, 4. Uczestniczy w przetargach na opracowanie dokumentacji technicznej i formalno - prawnej, 5. Współpracuje z jednostkami projektowymi na etapie opracowywania dokumentacji, uczestniczy w radach technicznych organizowanych przez te jednostki; 6. Odbiera opracowaną dokumentację od jednostek projektowych, sprawdza pod względem merytorycznym faktury za te opracowania i powoduje zaopiniowanie dokumentacji oraz przekazuje ją do Rejonowych Oddziałów celem uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów, pozwolenia wodnoprawnego i innych decyzji, 7. Prowadzi sekretariat Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych w zakresie melioracji i budownictwa wodnego, a w szczególności zleca osobom posiadającym odpowiednie kwalifikacje sporządzenie koreferatów do opracowanych dokumentacji, 8. Prowadzi archiwum dokumentacji technicznej i ewidencję jej ruchu, 9. Przygotowuje plany perspektywiczne i roczne dla realizacji przedsięwzięć melioracyjnych i budownictwa wodnego, oraz prowadzi analizy postępu robót i dokonuje korekt planów rocznych, 10. Przygotowuje decyzje o wykonaniu melioracji szczegółowych na koszt Skarbu Państwa za częściowym zwrotem kosztów i ustalające wysokość odpłatności za wykonane urządzenia, 11. Przygotowuje kosztorysy inwestorskie dla zadań inwestycyjnych, 12. W oparciu o materiały Rejonowych Oddziałów i własne wnioskuje o wykonanie robót budowlanych (inwestycyjnych) w zakresie melioracji i budownictwa wodnego. 13. Uczestniczy w przetargach na roboty melioracyjne i budownictwa wodnego, 14. Opracowuje obowiązujące sprawozdania i informacje związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz analizę kosztów jednostkowych, 15. Prowadzi wyrywkową kontrolę zakresu i jakości robót w terenie, ich zgodność z dokumentacją i zawartymi umowami, analizuje postęp robót na budowach i w razie potrzeby zleca pełnienie nadzoru autorskiego lub specjalistycznego, 16. We współpracy z Działem Zamówień Publicznych wyłania inspektorów nadzoru dla zadań inwestycyjnych, 17. Uczestniczy w przygotowaniu wniosków o przydział środków kierowanych do jednostek i organizacji udzielających dotacji na realizację zadań, a także dokonuje rozliczeń. 18. Pełni merytoryczną kontrolę i nadzór nad działalnością Rejonowych Oddziałów w zakresie przygotowywania i realizacji inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego, 19. Opracowuje sprawozdania z realizacji planów małej retencji, 20. We współpracy z NZ przygotowuje część techniczno - rozliczeniową składanych wniosków i realizowanych projektów w ramach Programów pomocowych. 21. Weryfikuje wnioski i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys Euro. 22. Gromadzi na bieżąco informacje o źródłach finansowania zadłużeń w zakresie melioracji i budownictwa wodnego, 23. Analizuje pod kątem potrzeb Zarządu możliwości wykorzystania środków ze wszelkich dostępnych źródeł, 24. Przygotowuje wnioski o przydział środków kierowanych do jednostek i organizacji udzielających dotacji, 25. Rezerwuje środki pod zadania planowane do realizacji, 26. Stała współpraca ze służbami beneficjentów , a także Urzędu Marszałkowskiego i Wojewódzkiego w zakresie środków pomocowych i pochodzących z funduszy celowych, 27. Współpracuje z samorządami terytorialnymi przy realizacji programu strukturalnego, 28. Przygotowuje umowy z jednostkami obsługującymi programy pomocowe i dysponentami środków, 29. Prowadzi monitoring wykorzystania przydzielonych środków. II. DZIAŁ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ WODNYCH I MELIORACYJNYCH 1. Prowadzi zbiorczą ewidencje wszystkich urządzeń melioracyjnych oraz sprawuje nadzór nad jej prowadzeniem w Rejonowych Oddziałach, 2. Przygotowuje plan konserwacji, 3. Sprawdza wyrywkowo przygotowane przez Rejonowe Oddziały dokumenty dotyczące konserwacji i remontów urządzeń melioracji podstawowych w tym kosztorysy inwestorskie i kosztorysy szacunkowe, 4. Pełni nadzór i kontrolę nad działalnością Rejonowych Oddziałów w zakresie konserwacji, remontów i eksploatacji urządzeń melioracji podstawowych i rzek oraz uczestniczy w niektórych odbiorach robót, 5. Uczestniczy w przetargach na roboty konserwacyjne i remontowe, 6. Przygotowuje wytyczne, informacje i inne dokumenty z zakresu konserwacji, remontów i eksploatacji urządzeń melioracji podstawowych oraz zbiorników wodnych, 7. Przygotowuje we współpracy z Oddziałami Rejonowymi postanowienia niezbędne do wydania warunków zabudowy i pozwoleń na budowę oraz pozwoleń wodno - prawnych, 8. Opracowuje obowiązujące sprawozdania dotyczące utrzymania urządzeń melioracji podstawowych, cieków naturalnych i zbiorników wodnych, 9. Dokonuje wyrywkowej kontroli jakości wykonanych i odebranych przez Rejonowe Oddziały robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych, 10. Współpracuje z administracja rządową i samorządową w zakresie zwalczania zagrożeń powodziowych oraz usuwania ich skutków, 11. Bierze udział w przeprowadzanych przez Rejonowe Oddziały wiosennych i jesiennych przeglądach wałów i magazynów przeciwpowodziowych, 12. Zaopatruje magazyny przeciwpowodziowe w sprzęt i materiały, 13. Przygotowuje we współpracy z oddziałami rejonowymi umowy na użytkowanie gruntów pokrytych wodami, 14. Przygotowuje decyzje o zwolnieniu z zakazów wymienionych w art. 85 ust. 1 Prawa wodnego. 15. Prowadzi nadzór nad robotami remontowymi wraz z ich rozliczaniem. 16. Sporządzanie i uaktualnianie ewidencji 5-letniej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych i urządzeń służących ochronie przeciwpowodziowej, 17. Opracowywanie harmonogramów 5-letniej kontroli i oceny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych i urządzeń służących ochronie przeciwpowodziowej, 18. Weryfikuje wnioski i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys Euro. 19. Sprawuje nadzór i koordynację nad eksploatacją , remontami i utrzymaniem zbiorników wodnych : "Borków" - RO w Kielcach "Cedzyna" - RO w Kielcach "Maleniec" - RO w Jędrzejowie, "Szymanowice" - RO w Sandomierzu, "Starachowice" - RO w Starachowicach, "Rejów" - RO w Starachowicach, III. KIEROWNIK KOORDYNATOR TECHNICZNY 1. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli nad działalnością Działu Eksploatacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych, Działu Inwestycji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych oraz Rejonowych Oddziałów w zakresie technicznej działalności; 2. Zapewnienie właściwej organizacji, metod i form funkcjonowania Działu Eksploatacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych, Działu Inwestycji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych; 3. Nadzór nad techniczną działalnością Rejonowych Oddziałów w zakresie inwestycji i eksploatacji urządzeń wodnych i melioracyjnych; 4. Współpraca z jednostkami samorządowymi i stosownymi wydziałami ŚUW w zakresie inwestycji i eksploatacji urządzeń wodnych i melioracyjnych; 5. Inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań przez Dział Eksploatacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych, Dział Inwestycji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych; 6. Opracowywanie projektów kwartalnych zadań premiowych i sprawozdań z ich wykonania dla pracowników Działu Eksploatacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych, Działu Inwestycji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych. § 16. DZIAŁ FINANSOWO KSIĘGOWY 1. Opracowuje plany finansowe dochodów i wydatków budżetowych po uzyskaniu z działów stosownych danych; 2. Przyjmuje oraz kontroluje wpływające dokumenty finansowo - księgowe; 3. Przygotowuje dokumentację płacową i ZUS-u, sporządza listy płac w zakresie wynagrodzeń i świadczeń ZUS; 4. Prowadzi ubezpieczenia społeczne pracowników oraz rozliczenia ZUS w zakresie wypłacania świadczeń i należnych składek; 5. Prowadzi likwidaturę i kasę oraz rozliczenia finansowe gotówkowe i bezgotówkowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6. Nalicza i rozlicza podatek od wynagrodzeń; 7. Prowadzi rachunkowość zgodnie z obowiązującymi przepisami (syntetyczna i analityczna) w zakresie wykonania budżetu ; 8. Dokonuje rozliczenia kosztów zakończonych zadań inwestycyjnych oraz przekazuje je użytkownikom ; 9. Prowadzi ewidencję księgową funduszy świadczeń socjalnych; 10. Uzgadnia i rozlicza należności oraz zobowiązania z kontrahentami; 11. Sporządza obowiązującą sprawozdawczość finansową w zakresie wykonania wydatków i dochodów budżetowych , zatrudnienia i funduszu płac oraz sporządza ich okresową analizę; 12. Prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników; 13. Przygotowuje dokumenty o zarobkach dla pracowników odchodzących na emerytury lub renty; 14. Wycenia składniki majątkowe z arkusza spisów z natury i sporządza zbiorcze zestawienie oraz dokonuje rozliczeń osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie; 15. Prowadzenie szczegółowej ewidencji wpływów z tytułu czynszów za lokale mieszkalne i biurowe, bieżąca analiza i egzekwowanie wpływów zgodnie z zawartymi umowami, 16. Składa zapotrzebowanie na środki finansowe do Urzędu Wojewódzkiego jak również do Urzędu Marszałkowskiego; 17. Przygotowuje dokumenty finansowo - księgowe w celu przekazania do archiwum zakładowego; 18. Współpracuje z NO w zakresie gospodarowania nieruchomościami będącymi w administracji Zarządu, 19. Prowadzenie ewidencji wpływów należności z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, 20. Prowadzenie windykacji należności polegającej na wysyłaniu upomnień lub wezwań do zapłaty oraz tytułów wykonawczych do odpowiednich urzędów skarbowych. § 17. DZIAŁ ORGANIZACYJNO - PRAWNY A) W zakresie zamówień publicznych: 1. Wszczyna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o materiały dostarczone przez poszczególne komórki organizacyjne po powzięciu decyzji Dyrektora o konieczności udzielenia zamówienia publicznego, 2. Składa wnioski do dyrektora o powołanie komisji przetargowej, 3. Przygotowuje zarządzenia Dyrektora o powołanie komisji przetargowej z określeniem funkcji poszczególnych jej członków, 4. Przygotowuje wnioski komisji przetargowej o potrzebie zorganizowania przetargu na udzielenie zamówienia publicznego z określeniem jego trybu wraz z uzasadnieniem, 5. W uzgodnieniu z merytorycznym działem opracowywuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia publicznego , zaprasza do udziału w postępowaniu , zaprasza do składania ofert albo kieruje zapytania o cenę, 6. Przeprowadza wszelkie postępowania związane z zamówieniami publicznymi, a także między innymi: - przygotowuje odpowiedzi na pytania wykonawców uwzględniając otrzymane informacje z działów TI i TE dotyczące technicznych zagadnień zamówienia, - opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia po otrzymaniu z działów TI i TE technicznej części specyfikacji, 7. Wnioskuje do Dyrektora o wykluczenie wykonawcy lub dostawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego , o odrzucenie oferty bądź o unieważnienie postępowania , 8. Przygotowuje dokumenty wraz z uzasadnieniem o wykluczeniu, odrzuceniu oferty bądź unieważnieniu postępowania. 9. Przygotowuje dokumenty związane z ogłoszeniem wyników postępowania, 10. Wzywa wybranego w drodze przetargu wykonawcę lub dostawcę do podpisania w określonym terminie umowy, 11. Przekazuje zawarte umowy do właściwej merytorycznie komórki organizacyjnej, 12. Wnioskuje do działu Finansowo - Księgowego o zwrot wpłaconego wadium, 13. Sporządza aneksy do zawartych umów na podstawie materiałów otrzymanych z merytorycznie właściwej komórki, 14. Archiwizuje dokumenty związane z przetargami, 15. Gromadzi przepisy , wytyczne i interpretacje związane z ustawą o zamówieniach publicznych, 16. Prowadzi obsługę internetową w zakresie przetargów, 17. Prowadzi inne sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych. B) W zakresie organizacji i kadr: 1. Udział i przygotowywanie protokółów z narad pracowniczych oraz kontrola realizacji ustaleń, 2. Przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora i kontrolowanie ich wykonania, 3. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Zarządu, 4. Prowadzenie spraw z zakresu premii regulaminowej, 5. Współpraca z kierownikami działów i rejonowych oddziałów w opracowywaniu zakresów czynności i obowiązków pracowników, 6. Prowadzenie prac związanych z ochroną BHP, P.poż. i ochroną mienia , w tym : a) Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad przepisów BHP i P.Poż., b) Prowadzenie instruktażu ogólnego nowo przyjętych pracowników w zakresie BHP i P.Poż., 7. Prowadzenie dochodzeń powypadkowych w razie wypadku przy pracy i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, 8.Organizowanie wstępnych i okresowych badań lekarskich pracowników, 9. Prowadzenie ewidencji i organizowanie szkoleń w zakresie BHP kadry inżynieryjno - technicznej, 10. Opracowywanie zarządzeń dotyczących zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną i roboczą , obuwie oraz środki higieny osobistej - ich aktualizowanie, 11.Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych i członków rodziny pracownika , oraz legitymacji służbowych, 12.Sporządzanie miesięcznych raportów o stanie urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ich ewidencji przy współpracy z Rejonowymi Oddziałami oraz opracowywanie analizy ich wykorzystania, 13. Prowadzenie spraw socjalno - bytowych pracowników, w tym w zakresie wypoczynku urlopowego i dni wolnych od pracy z możliwością udziału emerytów i rencistów, 14. Prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników i kadry kierowniczej, współpraca z odpowiednimi instytucjami i zakładami organizującymi takie szkolenia, 15. Udział w przygotowywaniu okresowych ocen pracowniczych, 16. Przeprowadzanie kontroli w komórkach organizacyjnych Zarządu i Rejonowych Oddziałach w zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy i związanych z przestrzeganiem obowiązków pracodawcy i pracowników, 17. Prowadzenia spraw socjalno - bytowych pracowników, w tym w zakresie wypoczynku urlopowego i dni wolnych od pracy z możliwością udziału emerytów i rencistów, 18. Prowadzenia spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników i kadry kierowniczej, współpraca z odpowiednimi instytucjami i zakładami organizującymi takie szkolenia, 19. Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą oraz wyliczanie ekwiwalentu pieniężnego za używanie własnej odzieży do celów służbowych, 20. Prowadzenie gospodarki transportem samochodowym Zarządu oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie w Rejonowych Oddziałach, 21. Sprawowanie merytorycznej kontroli rachunków za energię elektryczną, czynsze za najem lokali i inne, 22. Sprawowanie bieżącej kontroli realizacji zawartych umów w zakresie gospodarki nieruchomościami. 23. Nalicza czynsze za wynajem lokali mieszkalnych i biurowych w budynkach będących w zarządzie ŚZMiUW, 24. Sporządza obowiązującą sprawozdawczość GUS w zakresie zasobów mieszkalnych 25. Prowadzi okresowe kontrole i przeglądy stanu technicznego, uzyskuje niezbędne decyzje, zgody kompetentnych jednostek dla wszystkich budynków biurowo - mieszkalnych, magazynów p.powodziowych i innych będących w administracji Zarządu, wraz z opisem i wyszczególnieniem najpilniejszych prac remontowych i konserwacyjnych, 26. Zgłasza potrzeby na środki finansowe związane z remontami do działu Finansowo - Księgowego, 27. Prowadzi książkę obiektu budowlanego dla nieruchomości przy ul. Witosa 86. C) W zakresie obsługi sekretariatu Obsługa sekretarska Dyrektora i Zastępcy Dyrektora d/s Technicznych 1. Obsługa i segregowanie wpływających dokumentów, 2.Prowadzenie spraw kancelaryjnych związanych z obiegiem korespondencji w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną i inne obowiązujące przepisy, 3. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków, 4.Kierowanie interesantów zgłaszających się do Zarządu do odpowiednich merytorycznie komórek organizacyjnych, 5. Wydawanie delegacji i ich ewidencja, 6. Obsługa interesantów zgłaszających się do Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora d/s Technicznych, 7. Współdziałanie przy opracowywaniu i realizacji harmonogramu zajęć Dyrektora, 8. Nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych, w tym nad pracą sprzątaczki, 9. Prowadzi gospodarkę materiałową Zarządu, w tym zaopatruje komórki organizacyjne w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarcze , bhp, urządzenia, sprzęt techniczny i meble, 10. Planuje środki na zakup artykułów biurowych i gospodarczych w uzgodnieniu z działami, dokonuje ich zakupu, 11. Zamawia w uzgodnieniu z innymi działami : - dzienniki urzędowe, poradniki i prasę fachową, - pieczęcie urzędowe i prowadzi ich wykaz, 12. Prowadzi kartoteki inwentarzowe wszystkich środków trwałych i pozostałych środków w użytkowaniu oraz kartoteki osobistego wyposażenia pracowników. D) Radca prawny Obsługa prawna na zasadzie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz.U. z 2010r. Nr 10 , poz. 65). § 18. STANOWISKO DS INFORMATYKI 1. Zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń ŚZMiUW w Kielcach: a) centrali i sieci telefonicznej, b) sieci komputerowej, c) sieci Internetowej, d) systemu kontroli dostępu, e) systemu rejestracji czasu pracy. 2. Sporządza comiesięczne bilingi : a) z przeprowadzonych rozmów telefonicznych, b) z czasu pracy pracowników, 3. Konfiguruje i nadzoruje poprawne działanie kont pocztowych, 4. Instaluje, konfiguruje i dba o poprawne działanie programów EWMAPA, EWOPIS, GEOMEDIA oraz baz danych instalowanych w tych programach, 5. Prowadzi zbiorczą ewidencję urządzeń melioracyjnych w formie elektronicznej, 6. Zarządza sprzętem , programami, bazami danych wymienionych wyżej poprzez planowanie napraw, uzupełnień, nowych zakupów, 7. Rozliczanie czasu pracy pracowników, 8. Prowadzi komputerową zbiorczą ewidencję wszystkich urządzeń melioracyjnych oraz sprawuje nadzór nad jej prowadzeniem w Rejonowych Oddziałach , 9. Nadzoruje sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i sieci komputerowej będących na stanie ŚZMiUW w Kielcach, 10. Prowadzi i aktualizuje stronę internetową i stronę BIP ŚZMiUW w Kielcach, w zakresie : - aktualizacji zawartych danych na stronach oraz umieszczania nowych informacji, - umieszczania informacji o aktualnych przetargach i ich wynikach, - nadzór techniczny nad prawidłowym funkcjonowaniem stron internetowych, 11. Sprawowanie merytorycznej kontroli rachunków za usługi telefoniczne, 12.Udziela wszelkiej pomocy w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania komputerowego pracownikom wszystkich komórek organizacyjnych ŚZMiUW w Kielcach i Rejonowych Oddziałach. 13. Współpracuje z Działem Organizacyjno - Prawnym, w zakresie: - Sporządzania miesięcznych raportów o stanie urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ich ewidencji przy współpracy z Rejonowymi Oddziałami oraz opracowywanie analizy ich wykorzystania, - rozliczania czasu pracy pracowników. - prowadzi obsługę informatyczną ze szczególnym uwzględnieniem priorytetowości zakresu zamówień publicznych. § 19. REJONOWE ODDZIAŁY A. W zakresie inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego: 1. Wnioskowanie o opracowanie dokumentacji technicznej i formalno - prawnej wraz z określeniem zakresu opracowania oraz podaniem informacji o istniejącej infrastrukturze, 2. Kompletowanie wniosków zainteresowanych o wykonanie inwestycji melioracyjnych, 3. Opiniowanie wniosków o wykonanie melioracji szczegółowych oraz przedkładanie ich do działu TI z propozycją załatwienia. 4. Przygotowanie materiałów do projektów rocznych i wieloletnich planów rzeczowych i finansowych robót inwestycyjnych. 5. Organizowanie i udział w okazaniu dokumentacji zainteresowanym oraz zapoznanie ich z zasadami odpłatności za wykonane melioracje i harmonogramem robót, 6. Występowanie o decyzje zezwalające na wycinkę drzew i krzewów, uzyskiwanie prawa do terenu, wnioskowanie o udzielenie pozwoleń wodnoprawnych, 7. Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji przedstawionych przez innych inwestorów i organy administracji pod względem ich zgodności z docelowymi rozwiązaniami melioracyjnymi, 8.Przekazanie wykonawcom terenów i placów budów wraz z dokumentacją techniczną i formalno - prawną, 9. Sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją zadań inwestycyjnych przy współpracy z inspektorem nadzoru, przygotowanie wniosków i protokółów do wprowadzenia zmian do umów z wykonawcami oraz podpisywanie faktur pod względem merytorycznym, po uprzednim ich sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, 10.Zbieranie danych dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych, sporządzanie okresowych informacji i danych do sprawozdań związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji przy udziale inspektora nadzoru i przekazanie ich do działu TI, 11.Udział w pracach komisji ustalającej wysokość odszkodowania za plony zniszczone w trakcie realizacji inwestycji, 12. Przygotowanie materiałów i dokumentacji niezbędnych do wydania decyzji ustalających wysokość odpłatności za wykonane urządzenia melioracyjne oraz do odwołań od wydanych decyzji wraz z przekazywaniem tych dokumentów działowi TI, 13. Przeprowadzanie rozruchu i odbioru robót inwestycyjnych, kontrola usuwania usterek, dokonywanie odbiorów pogwarancyjnych i przekazywanie odpowiednich dokumentów do Zarządu, 14. Prowadzenie archiwum dokumentacji powykonawczych, 15. Współpracowanie z jednostkami projektowymi i wykonawcami oraz Starostami Powiatowymi i Urzędami Gmin dotyczące realizacji inwestycji, 16. Przygotowywanie danych niezbędnych do ubiegania się o środki pozabudżetowe na realizację zadań inwestycyjnych, 17.Uczestniczenie w przetargach na roboty inwestycyjne i na opracowanie dokumentacji technicznej i formalno - prawnej, 18. Przygotowuje kosztorysy inwestorskie dla zadań wskazanych przez dział TI. 19. Udzielanie informacji o terenach zmeliorowanych w związku z postępowaniem o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. B. W zakresie konserwacji, remontów i eksploatacji urządzeń: 1. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji urządzeń melioracyjnych, 2. Prowadzenie przeglądów urządzeń melioracji wodnych podstawowych i cieków naturalnych w celu ustalenia rodzajów i zakresów niezbędnych do wykonania robót konserwacyjnych i remontowych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich bądź szacunkowych, 3. Przygotowywanie wniosków i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys. Euro. 4. Opracowanie planu konserwacji, sporządzanie przedmiarów na roboty konserwacyjne i remontowe oraz udział w organizowanych przetargach , przygotowywanie wniosków , protokółów do wprowadzenia zmian do umów, 5. Pełnienie nadzoru nad realizowanymi robotami konserwacyjnymi, 6. Dokonywanie odbioru robót konserwacyjnych oraz sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym, 7. Utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń piętrzących na ciekach podstawowych i współpraca ze związkami spółek wodnych bądź zarządami spółek wodnych w okresie prowadzenia nawodnień, 8. Dokonywanie wiosną i jesienią oraz po każdej powodzi przeglądu technicznego wałów, budowli rzecznych i wałowych oraz magazynów p. powodziowych, 9. Współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie ochrony przed powodzią, 10. Opiniowanie dokumentacji przedstawianych przez innych inwestorów w nawiązaniu do istniejących urządzeń melioracji podstawowych, 11. Opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego gmin z zakresu działania Zarządu, 12. Udział w czynnościach związanych z wydawaniem warunków zabudowy i pozwoleń budowlanych, 13. Prowadzenie nadzoru i instruktażu nad pracownikami zatrudnionymi przy bezpośredniej obsłudze budowli piętrzących oraz wałów p. powodziowych w zakresie ich konserwacji i eksploatacji, 14. Przygotowuje dane niezbędne do zawarcia umów na użytkowanie gruntów pokrytych wodami, 15. Prowadzi nadzór i kontrolę nad działalnością związków spółek wodnych określoną w statutach (dotyczy RJ), 16. Opiniuje statuty związków spółek wodnych (dotyczy RJ), 17. Opiniuje uchwały organów związków spółek wodnych (dotyczy RJ), 18. Przygotowuje decyzje o rozwiązaniu Zarządu związku spółek wodnych, ustanowieniu Zarządu komisarycznego i rozwiązaniu związku spółek wodnych (dotyczy RJ), 19. Sprawuje nadzór i koordynację nad eksploatacją, remontami i utrzymaniem zbiorników wodnych : "Borków" - RO w Kielcach "Cedzyna" - RO w Kielcach "Maleniec" - RO w Jędrzejowie, "Szymanowice" - RO w Sandomierzu, "Starachowice" - RO w Starachowicach, "Rejów" - RO w Starachowicach, 20.Pełni nadzór inwestorski nad robotami remontowymi i modernizacyjnymi zbiorników wodnych wymienionych w treści pkt. 14 odpowiednio przypisanych RO, C. W zakresie administracji: 1. Prowadzenie prawidłowej gospodarki powierzonym majątkiem w tym: środkami trwałymi, środkami trwałymi w użytkowaniu i transportem samochodowym, 2. Zaopatrywanie w materiały, urządzenia biurowe i gospodarcze, druki i materiały piśmienne, 3. Prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych oraz ewidencji ilościowej wyposażenia magazynów p. powodziowych, 4. Prowadzenie książki obiektu budowlanego i współpraca z Zarządem w Kielcach w zakresie eksploatacji nieruchomości będących w zarządzie oddziałów rejonowych oraz naliczanie czynszów za najem lokali, 5. Sprawdzanie pod względem merytorycznym przedkładanych dokumentów do Zarządu w Kielcach. D. W zakresie organizacji i kadr do obowiązków Kierowników oddziałów należy: 1. Udzielanie urlopów wypoczynkowych pracownikom oddziałów, 2. Czuwanie nad przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy oraz spraw z zakresu BHP i P.poż., 3. Wystawianie delegacji służbowych dla pracowników oddziałów. 4. Wnioskowanie do Dyrektora o udzielenie wyróżnień i kar porządkowych pracownikom oddziału. § 20. ZESPÓŁ OCENY PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH Zespół Oceny Projektów Inwestycyjnych zajmuje się w szczególności opiniowaniem dokumentacji w zakresie melioracji i budownictwa wodnego. Adres redakcji strony podmiotowej BIP: Marcin Met Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach ul. Witosa 86, 25-561 Kielce telefon: 41-334-00-99 wew. 306 telefax: 41-344-54-14 adres poczty elektronicznej: marcin.met@szmiuw.kielce.com.pl
Artykuł przeczytano: 6319 raz(y)
Wprowadził(a): Karolina Michalczyk, 10 grudnia 2003, 12:46
Zmienił(a): Paweł Stoch, 3 stycznia 2012, 14:56
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 3 stycznia 2012, 15:55
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 14 września 2015
Wersja archiwalna z 27 maja 2013
Wersja archiwalna z 4 stycznia 2012
Wersja archiwalna z 3 stycznia 2012
Wersja archiwalna z 24 października 2011
Wersja archiwalna z 28 lipca 2011
Wersja archiwalna z 2 marca 2011
Wersja archiwalna z 24 sierpnia 2010
Wersja archiwalna z 3 kwietnia 2006
Wersja archiwalna z 5 stycznia 2005
Wersja archiwalna z 5 stycznia 2005
Wersja archiwalna z 17 grudnia 2003
Wersja archiwalna z 10 grudnia 2003
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.