WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Wyciąg z regulaminu organizacyjnego SZMiUW

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj
§ 15
I. DZIAŁ INWESTYCJI URZĄDZEŃ WODNYCH I MELIORACYJNYCH

1. Określa potrzeby i programuje rozwój melioracji i budownictwa wodnego,
2. Kompletuje wnioski o wykonanie inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego oraz analizuje je pod względem pilności i kolejności realizacji,
3. W oparciu o materiały własne oraz Rejonowych Oddziałów wnioskuje o opracowanie dokumentacji technicznej i formalno – prawnej,
4. Uczestniczy w przetargach na opracowanie dokumentacji technicznej i formalno – prawnej,
5. Współpracuje z jednostkami projektowymi na etapie opracowywania dokumentacji, uczestniczy w radach technicznych organizowanych przez te jednostki;
6. Odbiera opracowaną dokumentację od jednostek projektowych, sprawdza pod względem merytorycznym faktury za te opracowania i powoduje zaopiniowanie dokumentacji oraz przekazuje ją do Rejonowych Oddziałów celem uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów , pozwolenia wodnoprawnego i innych decyzji,
7. Prowadzi sekretariat Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych w zakresie melioracji i budownictwa wodnego , a w szczególności zleca osobom posiadającym odpowiednie kwalifikacje sporządzenie koreferatów do opracowywanych dokumentacji,
8. Prowadzi archiwum dokumentacji technicznej i ewidencję jej ruchu,
9. Przygotowuje plany perspektywiczne i roczne dla realizacji przedsięwzięć melioracyjnych i budownictwa wodnego , oraz prowadzi analizy postępu robót i dokonuje korekt planów rocznych,
10. Przygotowuje decyzje o wykonaniu melioracji szczegółowych na koszt Skarbu Państwa za częściowym zwrotem kosztów i ustalające wysokość odpłatności za wykonane urządzenia ,
11. Przygotowuje kosztorysy inwestorskie dla zadań inwestycyjnych,
12. W oparciu o materiały Rejonowych Oddziałów i własne wnioskuje o wykonanie robót budowlanych (inwestycyjnych) w zakresie melioracji i budownictwa wodnego,
13. Uczestniczy w przetargach na roboty melioracyjne i budownictwa wodnego ,
14. Opracowuje obowiązujące sprawozdania i informacje związane z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz analizę kosztów jednostkowych,
15. Prowadzi wyrywkową kontrolę zakresu i jakości robot w terenie, ich zgodność z dokumentacją i zawartymi umowami , analizuje postęp robót na budowach i w razie potrzeby zleca pełnienie nadzoru autorskiego lub specjalistycznego,
16. We współpracy ze Stanowiskiem ds. Zamówień Publicznych wyłania inspektorów nadzoru dla zadań inwestycyjnych,
17. Uczestniczy w przygotowaniu wniosków o przydział środków kierowanych do jednostek i organizacji udzielających dotacji na realizację zadań , a także dokonuje rozliczeń,
18. Pełni merytoryczną kontrolę i nadzór nad działalnością Rejonowych Oddziałów w zakresie przygotowywania i realizacji inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego,
19. Opracowuje sprawozdania z realizacji planów małej retencji,
20. We współpracy z NZ przygotowuje część techniczno – rozliczeniową
składanych wniosków i realizowanych projektów w ramach Programów pomocowych.
21. Weryfikuje wnioski i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys Euro.
22. Gromadzi na bieżąco informacje o źródłach finansowania zadłużeń
w zakresie melioracji i budownictwa wodnego,
23. Analizuje pod kątem potrzeb Zarządu możliwości wykorzystania
środków ze wszelkich dostępnych źródeł,
24. Przygotowuje wnioski o przydział środków kierowanych do jednostek i organizacji udzielających dotacji,
25. Rezerwuje środki pod zadania planowane do realizacji,
26. Stała współpraca ze służbami beneficjentów , a także Urzędu Marszałkowskiego i Wojewódzkiego w zakresie środków pomocowych i pochodzących z funduszy celowych,
27. Współpracuje z samorządami terytorialnymi przy realizacji programu strukturalnego,
28. Przygotowuje umowy z jednostkami obsługującymi programy pomocowe i dysponentami środków,
29. Prowadzi monitoring wykorzystania przydzielonych środków.


II. DZIAŁ EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ WODNYCH I MELIORACYJNYCH

1. Prowadzi zbiorczą ewidencję wszystkich urządzeń melioracyjnych oraz sprawuje nadzór nad jej prowadzeniem w Rejonowych Oddziałach,
2. Przygotowuje plan konserwacji ,
3. Sprawdza wyrywkowo przygotowane przez Rejonowe Oddziały dokumenty dotyczące konserwacji i remontów urządzeń melioracji podstawowych w tym kosztorysy inwestorskie i kosztorysy szacunkowe,
4. Pełni nadzór i kontrolę nad działalnością Rejonowych Oddziałów w zakresie konserwacji, remontów i eksploatacji urządzeń melioracji podstawowych i rzek oraz uczestniczy w niektórych odbiorach robót,
5. Uczestniczy w przetargach na roboty konserwacyjne i remontowe,
6. Przygotowuje wytyczne , informacje i inne dokumenty z zakresu konserwacji , remontów i eksploatacji urządzeń melioracji podstawowych oraz zbiorników wodnych,
7. Sprawuje nadzór i koordynację nad eksploatacją, remontami i utrzymaniem zbiorników wodnych, dokonuje ich okresowych przeglądów, a w przypadku zbiorników wodnych Cedzyna i Borków, pełni nadzór inwestorski nad robotami remontowymi i modernizacyjnymi tych zbiorników,
8. Przygotowuje we współpracy z oddziałami rejonowymi postanowienia niezbędne do wydania warunków zabudowy i pozwoleń na budowę oraz pozwoleń wodno – prawnych,
9. Opracowuje obowiązujące sprawozdania dotyczące utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych, cieków naturalnych i zbiorników wodnych,
10. Dokonuje wyrywkowej kontroli jakości wykonanych i odebranych przez Rejonowe Oddziały robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych,
11. Współpracuje z administracją rządową i samorządową w zakresie zwalczania zagrożeń powodziowych oraz usuwania ich skutków,
12. Bierze udział w przeprowadzanych przez Rejonowe Oddziały wiosennych i jesiennych przeglądach wałów i magazynów przeciwpowodziowych,
13. Zaopatruje magazyny przeciwpowodziowe w sprzęt i materiały,
14. Przygotowuje we współpracy z oddziałami rejonowymi umowy na użytkowanie gruntów pokrytych wodami ,
15. Przygotowuje decyzje o zwolnieniu z zakazów wymienionych w art. 85 ust. 1 Prawa wodnego,
16. Prowadzi nadzór nad robotami remontowymi wraz z ich rozliczaniem.
17. Prowadzi okresowe kontrole i przeglądy stanu technicznego, uzyskuje niezbędne decyzje, zgody kompetentnych jednostek dla wszystkich budynków biurowo – mieszkalnych, magazynów p.powodziowych i innych będących w administracji Zarządu, wraz z opisem i wyszczególnieniem najpilniejszych prac remontowych i konserwacyjnych,
18. Zgłasza potrzeby na środki finansowe związane z remontami do działu Finansowo – Księgowego,
19. Prowadzi książkę obiektu budowlanego dla nieruchomości przy ul. Witosa 86.
20. Weryfikuje wnioski i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys Euro.

§ 16
DZIAŁ FINANSOWO – KSIĘGOWY

1. Opracowuje plany finansowe dochodów i wydatków budżetowych po uzyskaniu z działów stosownych danych,
2. Przyjmuje oraz kontroluje wpływające dokumenty finansowo- księgowe,
3. Przygotowuje dokumentację płacową i ZUS-u , sporządza listy płac w zakresie wynagrodzeń i świadczeń ZUS,
4. Prowadzi ubezpieczenia społeczne pracowników oraz rozliczenia ZUS w zakresie wypłacania świadczeń i należnych składek,
5. Prowadzi likwidaturę i kasę oraz rozliczenia finansowe gotówkowe i bezgotówkowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6. Nalicza i rozlicza podatek od wynagrodzeń,
7. Prowadzi rachunkowość zgodnie z obowiązującymi przepisami (syntetyczna i analityczna) w zakresie wykonania budżetu,
8. Dokonuje rozliczenia kosztów zakończonych zadań inwestycyjnych oraz przekazuje je użytkownikom,
9. Prowadzi ewidencję księgową funduszy świadczeń socjalnych,
10. Uzgadnia i rozlicza należności oraz zobowiązania z kontrahentami,
11. Sporządza obowiązującą sprawozdawczość finansową w zakresie wykonania wydatków i dochodów budżetowych , zatrudnienia i funduszu płac oraz sporządza ich okresową analizę,
12. Prowadzi ewidencję wynagrodzeń pracowników,
13. Przygotowuje dokumenty o zarobkach dla pracowników odchodzących na emerytury lub renty,
14. Wycenia składniki majątkowe z arkusza spisów z natury i sporządza zbiorcze zestawienie oraz dokonuje rozliczeń osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie ,
15. Prowadzenie szczegółowej ewidencji wpływów z tytułu czynszów za lokale mieszkalne i biurowe, bieżąca analiza i egzekwowanie wpływów zgodnie z zawartymi umowami,
16. Składa zapotrzebowanie na środki finansowe do Urzędu Wojewódzkiego jak również do Urzędu Marszałkowskiego,
17. Przygotowuje dokumenty finansowo – księgowe w celu przekazania do archiwum zakładowego,
18. Współpracuje z NO w zakresie gospodarowania nieruchomościami będącymi w administracji Zarządu,
19. Nalicza czynsze za wynajem lokali mieszkalnych i biurowych w budynkach będących w zarządzie ŚZMiUW,
20. Sporządza obowiązującą sprawozdawczość GUS w zakresie zasobów mieszkalnych,
21. Prowadzenie ewidencji wpływów należności z tytułu realizacji zadań z zakresu administracji rządowej,
22. Prowadzenie windykacji należności polegającej na wysyłaniu upomnień lub wezwań do zapłaty oraz tytułów wykonawczych do odpowiednich urzędów skarbowych.

§ 17
STANOWISKO D/S ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1. Wszczyna postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o materiały dostarczone przez poszczególne komórki organizacyjne po powzięciu decyzji Dyrektora o konieczności udzielenia zamówienia publicznego,
2. Składa wnioski do dyrektora o powołanie komisji przetargowej,
3. Przygotowuje zarządzenia Dyrektora o powołanie komisji przetargowej z określeniem funkcji poszczególnych jej członków,
4. Przygotowuje wnioski komisji przetargowej o potrzebie zorganizowania przetargu na udzielenie zamówienia publicznego z określeniem jego trybu wraz z uzasadnieniem,
5. W uzgodnieniu z merytorycznym działem opracowuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia publicznego , zaprasza do udziału w postępowaniu , zaprasza do składania ofert albo kieruje zapytania o cenę,
6. Przeprowadza wszelkie postępowania związane z zamówieniami publicznymi, a także między innymi:
- przygotowuje odpowiedzi na pytania wykonawców uwzględniając otrzymane informacje z działów TI i TE dotyczące technicznych zagadnień zamówienia,
- opracowuje specyfikację istotnych warunków zamówienia po otrzymaniu z działów TI i TE technicznej części specyfikacji,
7. Wnioskuje do Dyrektora o wykluczenie wykonawcy lub dostawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, o odrzucenie oferty bądź o unieważnienie postępowania ,
8. Przygotowuje dokumenty wraz z uzasadnieniem o wykluczeniu, odrzuceniu oferty bądź unieważnieniu postępowania.
9. Przygotowuje dokumenty związane z ogłoszeniem wyników postępowania,
10. Wzywa wybranego w drodze przetargu wykonawcę lub dostawcę do podpisania w określonym terminie umowy,
11. Przekazuje zawarte umowy do właściwej merytorycznie komórki organizacyjnej.
12. Wnioskuje do działu Finansowo – Księgowego o zwrot wpłaconego wadium,
13. Sporządza aneksy do zawartych umów na podstawie materiałów otrzymanych z merytorycznie właściwej komórki ,
14. Archiwizuje dokumenty związane z przetargami,
15. Gromadzi przepisy, wytyczne i interpretacje związane z ustawą o zamówieniach publicznych,
16. Prowadzi obsługę internetową w zakresie przetargów,
17. Prowadzi inne sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych.

§ 18
STANOWISKO ORGANIZACJI I KADR

1. Udział i przygotowywanie protokółów z narad pracowniczych oraz kontrola realizacji ustaleń,
2. Przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora i kontrolowanie ich wykonania ,
3. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Zarządu,
4. Prowadzenie spraw z zakresu premii regulaminowej,
5. Współpraca z kierownikami działów i rejonowych oddziałów w opracowywaniu zakresów czynności i obowiązków pracowników,
6. Prowadzenie prac związanych z ochroną BHP, P.poż. i ochroną mienia , w tym :
a) Kontrolowanie warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad przepisów BHP i P.Poż.,
b) Prowadzenie instruktażu ogólnego nowo przyjętych pracowników w zakresie BHP i P.Poż.,
7. Prowadzenie dochodzeń powypadkowych w razie wypadku przy pracy i niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,
8.Organizowanie wstępnych i okresowych badań lekarskich pracowników,
9. Prowadzenie ewidencji i organizowanie szkoleń w zakresie BHP kadry inżynieryjno – technicznej,
10. Opracowywanie zarządzeń dotyczących zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną i roboczą , obuwie oraz środki higieny osobistej – ich aktualizowanie,
11.Wydawanie legitymacji ubezpieczeniowych pracowniczych i członków rodziny pracownika , oraz legitymacji służbowych,
12.Sporządzanie miesięcznych raportów o stanie urlopów wypoczynkowych, prowadzenie ich ewidencji przy współpracy z Rejonowymi Oddziałami oraz opracowywanie analizy ich wykorzystania,
13. Prowadzenie spraw socjalno – bytowych pracowników, w tym w zakresie wypoczynku urlopowego i dni wolnych od pracy z możliwością udziału emerytów i rencistów,
14. Prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników i kadry kierowniczej, współpraca z odpowiednimi instytucjami i zakładami organizującymi takie szkolenia,
15. Udział w przygotowywaniu okresowych ocen pracowniczych,
16. Przeprowadzanie kontroli w komórkach organizacyjnych Zarządu i Rejonowych Oddziałach w zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy i związanych z przestrzeganiem obowiązków pracodawcy i pracowników,
17. Rozliczanie czasu pracy pracowników,
18. Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą oraz wyliczanie ekwiwalentu pieniężnego za używanie własnej odzieży do celów służbowych,
19. Prowadzenie gospodarki transportem samochodowym Zarządu oraz sprawowanie nadzoru w tym zakresie w Rejonowych Oddziałach,
20. Sprawowanie merytorycznej kontroli rachunków za energię elektryczną, czynsze za najem lokali i inne,
21. Sprawowanie bieżącej kontroli realizacji zawartych umów w zakresie gospodarki nieruchomościami.

§ 19
STANOWISKO D/S INFORMATYKI

1. Zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń ŚZMiUW w Kielcach:
a) centrali i sieci telefonicznej,
b) sieci komputerowej,
c) sieci Internetowej,
d) systemu kontroli dostępu,
e) systemu rejestracji czasu pracy.
2. Sporządza comiesięczne bilingi :
a) z przeprowadzonych rozmów telefonicznych,
b) z czasu pracy pracowników,
3. Konfiguruje i nadzoruje poprawne działanie kont pocztowych,
4. Instaluje, konfiguruje i dba o poprawne działanie programów EWMAPA, EWOPIS, GEOMEDIA oraz baz danych instalowanych w tych programach,
5. Prowadzi zbiorczą ewidencję urządzeń melioracyjnych w formie elektronicznej,
6. Zarządza sprzętem , programami, bazami danych wymienionych wyżej poprzez planowanie napraw, uzupełnień, nowych zakupów,
7. Rozliczanie czasu pracy pracowników,
8. Prowadzi komputerową zbiorczą ewidencję wszystkich urządzeń melioracyjnych oraz sprawuje nadzór nad jej prowadzeniem w Rejonowych Oddziałach ,
9. Nadzoruje sprawne funkcjonowanie sprzętu komputerowego i sieci komputerowej będących na stanie ŚZMiUW w Kielcach,
10. Prowadzi i aktualizuje stronę internetową i stronę BIP ŚZMiUW w Kielcach, w zakresie :
- aktualizacji zawartych danych na stronach oraz umieszczania nowych informacji,
- umieszczania informacji o aktualnych przetargach i ich wynikach,
- nadzór techniczny nad prawidłowym funkcjonowaniem stron internetowych,
11. Sprawowanie merytorycznej kontroli rachunków za usługi telefoniczne,
12.Udziela wszelkiej pomocy w zakresie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania komputerowego pracownikom wszystkich komórek organizacyjnych ŚZMiUW w Kielcach i Rejonowych Oddziałach.

§ 20
SEKRETARIAT
Obsługa sekretarska Dyrektora i Zastępcy Dyrektora d/s Technicznych

1. Obsługa i segregowanie wpływających dokumentów,
2.Prowadzenie spraw kancelaryjnych związanych z obiegiem korespondencji w oparciu o Instrukcję Kancelaryjną i inne obowiązujące przepisy,
3. Prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
4.Kierowanie interesantów zgłaszających się do Zarządu do odpowiednich merytorycznie komórek organizacyjnych,
5. Wydawanie delegacji i ich ewidencja,
6. Obsługa interesantów zgłaszających się do Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora d/s Technicznych,
7. Współdziałanie przy opracowywaniu i realizacji harmonogramu zajęć Dyrektora,
8. Nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych, w tym nad pracą sprzątaczki,
9. Prowadzi gospodarkę materiałową Zarządu, w tym zaopatruje komórki organizacyjne w środki trwałe, materiały biurowe i kancelaryjne, gospodarcze , bhp, urządzenia, sprzęt techniczny i meble,
10. Planuje środki na zakup artykułów biurowych i gospodarczych w uzgodnieniu z działami, dokonuje ich zakupu,
11. Zamawia w uzgodnieniu z innymi działami :
- dzienniki urzędowe, poradniki i prasę fachową,
- pieczęcie urzędowe i prowadzi ich wykaz,
12. Prowadzi kartoteki inwentarzowe wszystkich środków trwałych i pozostałych środków w użytkowaniu oraz kartoteki osobistego wyposażenia pracowników.

§ 21
RADCA PRAWNY

Obsługa prawna na zasadzie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych ( Dz.U. z 2010r. Nr 10 , poz. 65).

§ 22
REJONOWE ODDZIAŁY
A. W zakresie inwestycji melioracyjnych i budownictwa wodnego :

1. Wnioskowanie o opracowanie dokumentacji technicznej i formalno – prawnej wraz z określeniem zakresu opracowania oraz podaniem informacji o istniejącej infrastrukturze,
2. Kompletowanie wniosków zainteresowanych o wykonanie inwestycji melioracyjnych,
3. Opiniowanie wniosków o wykonanie melioracji szczegółowych oraz przedkładanie ich do działu TI z propozycją załatwienia.
4. Przygotowanie materiałów do projektów rocznych i wieloletnich planów rzeczowych i finansowych robót inwestycyjnych.
5. Organizowanie i udział w okazaniu dokumentacji zainteresowanym oraz zapoznanie ich z zasadami odpłatności za wykonane melioracje i harmonogramem robót ,
6. Występowanie o decyzje zezwalające na wycinkę drzew i krzewów, uzyskiwanie prawa do terenu, wnioskowanie o udzielenie pozwoleń wodnoprawnych,
7. Opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji przedstawionych przez innych inwestorów i organy administracji pod względem ich zgodności z docelowymi rozwiązaniami melioracyjnymi,
8.Przekazanie wykonawcom terenów i placów budów wraz z dokumentacją techniczną i formalno – prawną,
9. Sprawowanie bieżącej kontroli nad realizacją zadań inwestycyjnych przy współpracy z inspektorem nadzoru, przygotowanie wniosków i protokółów do wprowadzenia zmian do umów z wykonawcami oraz podpisywanie faktur pod względem merytorycznym, po uprzednim ich sprawdzeniu przez inspektora nadzoru,
10.Zbieranie danych dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych, sporządzanie okresowych informacji i danych do sprawozdań związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji przy udziale inspektora nadzoru i przekazanie ich do działu TI,
11.Udział w pracach komisji ustalającej wysokość odszkodowania za plony zniszczone w trakcie realizacji inwestycji,
12. Przygotowanie materiałów i dokumentacji niezbędnych do wydania decyzji ustalających wysokość odpłatności za wykonane urządzenia melioracyjne oraz do odwołań od wydanych decyzji wraz z przekazywaniem tych dokumentów działowi TI,
13. Przeprowadzanie rozruchu i odbioru robót inwestycyjnych, kontrola usuwania usterek, dokonywanie odbiorów pogwarancyjnych i przekazywanie odpowiednich dokumentów do Zarządu,
14. Prowadzenie archiwum dokumentacji powykonawczych,
15. Współpracowanie z jednostkami projektowymi i wykonawcami oraz Starostami Powiatowymi i Urzędami Gmin dotyczące realizacji inwestycji,
16. Przygotowywanie danych niezbędnych do ubiegania się o środki pozabudżetowe na realizację zadań inwestycyjnych,
17.Uczestniczenie w przetargach na roboty inwestycyjne i na opracowanie dokumentacji technicznej i formalno – prawnej,
18. Przygotowuje kosztorysy inwestorskie dla zadań wskazanych przez dział TI.
19. Udzielanie informacji o terenach zmeliorowanych w związku z postępowaniem o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.


B. W zakresie konserwacji, remontów i eksploatacji urządzeń :

1. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji urządzeń melioracyjnych,
2. Prowadzenie przeglądów urządzeń melioracji wodnych podstawowych i cieków naturalnych w celu ustalenia rodzajów i zakresów niezbędnych do wykonania robót konserwacyjnych i remontowych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich bądź szacunkowych,
3. Przygotowywanie wniosków i propozycje rozstrzygnięć dla postępowań do 14 tys. Euro.
4. Opracowanie planu konserwacji, sporządzanie przedmiarów na roboty konserwacyjne i remontowe oraz udział w organizowanych przetargach , przygotowywanie wniosków , protokółów do wprowadzenia zmian do umów,
5. Pełnienie nadzoru nad realizowanymi robotami konserwacyjnymi,
6. Dokonywanie odbioru robót konserwacyjnych oraz sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym,
7. Utrzymywanie w sprawności technicznej urządzeń piętrzących na ciekach podstawowych i współpraca ze związkami spółek wodnych bądź zarządami spółek wodnych w okresie prowadzenia nawodnień,
8. Dokonywanie wiosną i jesienią oraz po każdej powodzi przeglądu technicznego wałów, budowli rzecznych i wałowych oraz magazynów p. powodziowych,
9. Współpraca z administracją rządową i samorządową w zakresie ochrony przed powodzią,
10. Opiniowanie dokumentacji przedstawianych przez innych inwestorów w nawiązaniu do istniejących urządzeń melioracji podstawowych,
11.Opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego gmin z zakresu działania Zarządu,
12. Udział w czynnościach związanych z wydawaniem warunków zabudowy i pozwoleń budowlanych,
13. Prowadzenie nadzoru i instruktażu nad pracownikami zatrudnionymi przy bezpośredniej obsłudze budowli piętrzących oraz wałów p. powodziowych w zakresie ich konserwacji i eksploatacji,
14. Przygotowuje dane niezbędne do zawarcia umów na użytkowanie gruntów pokrytych wodami,
15. Prowadzi nadzór i kontrolę nad działalnością związków spółek wodnych określoną w statutach (dotyczy RJ),
16. Opiniuje statuty związków spółek wodnych (dotyczy RJ),
17. Opiniuje uchwały organów związków spółek wodnych (dotyczy RJ),
18. Przygotowuje decyzje o rozwiązaniu Zarządu związku spółek wodnych, ustanowieniu Zarządu komisarycznego i rozwiązaniu związku spółek wodnych (dotyczy RJ).
19. Sprawuje nadzór i koordynację nad eksploatacją, remontami i utrzymaniem zbiorników wodnych :
“Szymanowice” - RO w Sandomierzu,
“Starachowice” - RO w Starachowicach,
“Rejów” - RO w Starachowicach,
“Maleniec” - RO we Włoszczowie,
20.Pełni nadzór inwestorski nad robotami remontowymi i modernizacyjnymi zbiorników wodnych wymienionych w treści pkt. 14 odpowiednio przypisanych RO,

C. W zakresie administracji :

1. Prowadzenie prawidłowej gospodarki powierzonym majątkiem w tym:
środkami trwałymi, środkami trwałymi w użytkowaniu i transportem samochodowym,
2. Zaopatrywanie w materiały , urządzenia biurowe i gospodarcze , druki i materiały piśmienne,
3. Prowadzenie ewidencji ilościowej środków trwałych oraz ewidencji ilościowej wyposażenia magazynów p. powodziowych,
4. Prowadzenie książki obiektu budowlanego i współpraca z Zarządem w Kielcach w zakresie eksploatacji nieruchomości będących w zarządzie oddziałów rejonowych oraz naliczanie czynszów za najem lokali,
5.Sprawdzanie pod względem merytorycznym przedkładanych dokumentów do Zarządu w Kielcach.

D. W zakresie organizacji i kadr do obowiązków Kierowników oddziałów należy:

1. Udzielanie urlopów wypoczynkowych pracownikom oddziałów ,
2. Czuwanie nad przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy oraz spraw z zakresu BHP i P.Poż.,
3. Wystawianie delegacji służbowych dla pracowników oddziałów.
4. Wnioskowanie do Dyrektora o udzielenie wyróżnień i kar porządkowych pracownikom oddziału.


§ 23
ZESPÓŁ OCENY PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH

Zespół Oceny Projektów Inwestycyjnych zajmuje się w szczególności opiniowaniem dokumentacji w zakresie melioracji i budownictwa wodnego.
Artykuł przeczytano: 6545 raz(y)
Wprowadził(a): Karolina Michalczyk, 10 grudnia 2003, 12:46
Zmienił(a): Marcin Met, 2 marca 2011, 09:10
Zatwierdził(a): Kazimierz Bielny, 2 marca 2011, 10:46
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 14 września 2015
Wersja archiwalna z 27 maja 2013
Wersja archiwalna z 4 stycznia 2012
Wersja archiwalna z 3 stycznia 2012
Wersja archiwalna z 24 października 2011
Wersja archiwalna z 28 lipca 2011
Wersja archiwalna z 2 marca 2011
Wersja archiwalna z 24 sierpnia 2010
Wersja archiwalna z 3 kwietnia 2006
Wersja archiwalna z 5 stycznia 2005
Wersja archiwalna z 5 stycznia 2005
Wersja archiwalna z 17 grudnia 2003
Wersja archiwalna z 10 grudnia 2003
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.