WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Rozbudowa i modernizacja Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Rozbudowa i modernizacja Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Kieleckiej , ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449297, faks 041 3445008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i modernizacja Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 1) Przebudowy istniejącego Domu Pamięci Narodowej wraz z instalacjami 2) Przebudowy i modernizacji sieci co, kanalizacyjnej, elektrycznej 3) Przebudowy parkingu wraz z drogami dojazdowymi 4) Przebudowa ciągu pieszego - dojście do Mogiły i Kaplicy 5) Przebudowa i modernizacja ogrodzenia 6) Budowa nowego obiektu wystawienniczego Mauzoleum wraz z instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi, teletechnicznymi 7) Instalacje zewnętrzne i urządzenie terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.23.11.00-9, 45.11.33.00-9, 45.32.12.00-2, 45.11.27.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII, ust.1 lit.a,b ,c,d,e SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykazania się odpowiednim doświadczeniem, tj. zrealizowaniem w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej roboty podobnej do przedmiotu zamówienia tj: 1. jednej roboty budowlanej wykonanej na terenie objętym ochroną konserwatorską lub ochroną Komitetu Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa, lub na terenie wpisanym do rejestru zabytków, o wartości conajmniej 20 000 000,00 zł brutto, 2. roboty budowlanej o konstrukcji żelbetowej - o kubaturze conajmniej 3 000,00 m3, zawierająca elementy z betonu architektonicznego, 3. budowy parkingu utwardzonego kostką betonową - o powierzchni przeznaczonej na miejsca parkingowe wynoszącej conajmniej 1000 m2 ( nie wchodzi w grę parking wielopoziomowy ) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII , ust 1. lit.j SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien: a) wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: 1. kierownika robót - uprawnienia wykonawcze do sprawowania funkcji kierownika robót bez ograniczeń; 2. kierowników odcinków robót - posiadających uprawnienia wykonawcze: w branży konstrukcyjno-budowlanej, telekomunikacyjnej, w branży instalacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych oraz w branży sanitarnej. b) wykazać się , że w ostatnim roku zatrudnia średnio conajmniej 100 osób Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII, ust. 1 lit.k,l,m,n SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien: a) wykazać się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. wykonawca musi wykazać się płynnością bieżącą w ostatnim roku obrotowym liczoną wg. wzoru: PB = aktywa bieżące /pasywa bieżące, nie mniejszą niż 1,5 , gdzie PB oznacza płynność bieżącą b) wykazać zdolność do sfinansowania przedmiotowego zamówienia, tj wykazać ,że dysponuje kwotą w wysokości 25 % wartości swojej oferty na sfinansowanie zadania c) posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i pokrywającej skutki finansowe wszelkiego rodzaju szkód majątkowych i niemajątkowych dotyczących osób trzecich spowodowanych przez personel pracujący, bądź przez sprzęt przedsiębiorstwa , bądź powstałych w wyniku wykonywanych robót , jak również wypadków zaistniałych po zakończeniu robót, które zakładają odpowiedzialność z tytułu prawa powszechnego. Wysokość gwarancyjna polisy wynosić musi nie mniej niż 1 000 000,00 zł d) posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - w wysokości co najmniej 15 000 000,00 zł Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt. VII ust. 1 lit f,g,h,i SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, jedynie na wezwanie Zamawiającego. Nie jest dopuszczalne samowolne uzupełnianie tych dokumentów przez Wykonawcę, bez wezwania ze strony Zamawiającego W przypadku, gdyby mimo uzupełnienia brakujących dokumentów oferta wykonawcy podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania, Zamawiający odstąpi od wezwania do ich uzupełnienia. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz części zamówienia , których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Wykaz podwykonawców 3. W przypadku konsorcjum - dokument ustanawiajacy pełnomocnika konsorcjum

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w przypadku: 1. Zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w wyniku: a) zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy b) odkrycia w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych, m.in. takich jak głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony konserwatora zabytków lub archeologicznej itp. c) niezawinionych przez Zamawiającego problemów z terminowym finansowaniem inwestycji d) klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację robót budowlanych e) konieczności dokonania zmian projektowych w projekcie , na podstawie którego realizowany jest przedmiot zamówienia 2. Nieotrzymania dotacji na wykonanie którejkolwiek części zadania lub otrzymania środków mniejszych niż wnioskowane. Zamawiający upoważniony jest wtedy do ograniczenia zakresu prac i jednoczesnego , proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia. 3. Wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie zawarcia umowy , powodujących brak merytorycznego uzasadnienia wykonania określonych prac. Nastąpi wtedy zmniejszenie zakresu robót i proporcjonalne ograniczenie wynagrodzenia. 4. Wystąpienia robót zamiennych. Nastąpi wtedy zastąpienie nieaktualnych robót robotami zamiennymi, bez zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)   Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wsi Kieleckiej, 25-025 Kielce ul. Jana Pawła II 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Muzeum Wsi Kieleckiej, 25-025 Kielce , ul. Jana Pawła Ii 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt częściowo dofinansowany z programu Infrastruktura i Środowisko..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Artykuł przeczytano: 1013 raz(y)
Wprowadził(a): Łukasz Dąbrowski, 14 maja 2010, 16:18
Zmienił(a): Łukasz Dąbrowski, 14 maja 2010, 16:18
Zatwierdził(a): Kazimierz Bielny, 14 maja 2010, 16:47
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 14 maja 2010
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.