WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Dyrektor Departamentu

Katarzyna Kubicka
tel. 41/ 395 - 17 - 36
fax 41/ 349 - 89 - 11
e-mail: katarzyna.kubicka@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu:

Artur Potaczała
tel. 41/ 395 - 17 - 37
fax 41/ 349 - 89 - 11
e-mail: artur.potaczala@sejmik.kielce.pl

 

p.o. Zastępca Dyrektora Departamentu

Łukasz Grzesik
tel. 41/ 395 – 18-13
fax 41/ 349 - 89 - 11
e-mail: lukasz.grzesik@sejmik.kielce.pl

 

§ 52. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Symbol

1)

Oddział Wdrażania Projektów

EFS - I

2)

Oddział Oceny Projektów

EFS - II

3)

Oddział Rozliczeń Finansowych i Monitorowania

EFS - III

4)

Oddział Informacji i Programowania

EFS - IV

5)

Oddział Kontroli EFS

EFS - V

 

§ 53. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.

§ 54. Do podstawowego zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego należy w szczególności:

1) współpraca z Departamentem Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Departamentem Rozwoju Regionalnego w zakresie opracowywania i aktualizacji programów regionalnych,

2) wdrażanie programów regionalnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego,

3) koordynacja działań IP WUP dotyczących powierzonych zadań będących w zakresie kompetencji Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego,

4) współpraca z Departamentem Rozwoju Regionalnego w zakresie opracowywania i aktualizacji Szczegółowego Opisu Priorytetów wraz z załącznikami w zakresie Europejskiego Funduszu Społecznego,

5) opracowywanie regulaminów konkursów dla Działań w Priorytetach 7, 8, 9 i 10 (Działanie 10.6, 10.9, 10.11) FEŚ 2021-2027,

6) opracowywanie Planów Działań w obszarze zdrowia w ramach EFS+ i ich konsultacja z Departamentem Ochrony Zdrowia i Departamentem Rozwoju Regionalnego,

7) organizacja szkoleń i innych działań informacyjno-promocyjnych skierowanych do potencjalnych wnioskodawców i beneficjentów programów regionalnych,

8) współpraca z departamentami oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu przy prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych programów regionalnych,

9) ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Priorytetów 7, 8, 9 i 10 (Działanie 10.6, 10.9, 10.11) programu regionalnego FEŚ 2021-2027, przyjmowanie wniosków o dofinansowanie, ocena wniosków o dofinansowanie projektów, przygotowywanie list ocenionych projektów,

10) przygotowywanie umów, porozumień, decyzji o dofinansowanie realizacji projektów wraz z aneksami,

11) obsługa realizowanych projektów,

12) kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów,

13) opracowywanie prognoz, planów i sprawozdań finansowych w odniesieniu do wdrażanych priorytetów w ramach programów regionalnych,

14) obsługa finansowa projektów realizowanych w ramach wdrażanych priorytetów programów regionalnych, w tym zabezpieczanie środków finansowych, przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,

15) sporządzanie i weryfikowanie deklaracji wydatków w ramach wdrażanych Priorytetów FEŚ 2021-2027,

16) wydawanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,

17) odzyskiwanie od beneficjentów należnych kwot, w tym środków niewykorzystanych, odsetek, nieprawidłowości,

18) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach”,

19) przygotowywanie prognoz dotyczących celów certyfikacji wydatków,

20) bieżący monitoring realizacji projektów oraz przygotowanie informacji, zbiorczych danych i sprawozdań dotyczących realizacji poszczególnych działań i priorytetów w ramach programów regionalnych, w tym weryfikacja informacji, zbiorczych danych i sprawozdań IP WUP i przekazywanie ich do Departamentu Rozwoju Regionalnego,

21) realizacja zadań związanych z procesem zamykania programów regionalnych w zakresie zadań realizowanych w departamencie,

22) opracowywanie planów kontroli Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

23) przeprowadzanie kontroli realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

24) przeprowadzanie kontroli systemowej w Instytucji Pośredniczącej WUP,

25) przeprowadzanie kontroli prawidłowości realizacji Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Instytucji Pośredniczącej WUP.

 

Artykuł przeczytano: 6664 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:56
Zmienił(a): Wiktoria Sawicka, 5 czerwca 2024, 14:06
Zatwierdził(a): Wiktoria Sawicka, 5 czerwca 2024, 14:06
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 19 września 2024
Wersja archiwalna z 3 września 2024
Wersja archiwalna z 5 czerwca 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 21 lipca 2023
Wersja archiwalna z 30 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2021
Wersja archiwalna z 10 września 2020
Wersja archiwalna z 10 września 2020
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 29 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.