p.o. Dyrektor Departamentu
Katarzyna Kubicka
Tel. 41/ 349-89-01
Fax 41/ 349-89-11
e-mail: katarzyna.kubicka@sejmik.kielce.pl
p.o. Zastępca Dyrektora Departamentu:
Artur Potaczała
Tel. 41/ 349-89-02
Fax 41/ 349-89-11
e-mail: artur.potaczala@sejmik.kielce.pl
§51. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
symbol |
1) |
Oddział Wdrażania Projektów |
EFS-I |
2) |
Oddział Oceny Projektów |
EFS-II |
3) |
Oddział Rozliczeń Finansowych |
EFS-III |
4) |
Oddział Planowania i Monitorowania |
EFS-IV |
§ 52. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy jednego zastępcy.
§ 53. Do podstawowego zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego należy w szczególności:
1) współpraca z Departamentem Inwestycji i Rozwoju w zakresie:
a) wdrażania RPOWŚ 2014-2020,
b) opracowania RPOWŚ 2021-2027,
2) opracowanie i zmiany Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych RPOWŚ 2014-2020 dla Osi 8 i 9 wraz z załącznikami,
3) realizacja zadań związanych z wdrażaniem osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020 finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), koordynacja działań Instytucji Pośredniczącej RPOWŚ 2014-2020 – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w zakresie realizacji zadań związanych z wdrażaniem osi priorytetowej 10 RPOWŚ 2014-2020,
4) opracowywanie i przekazywanie do akceptacji Departamentu Inwestycji i Rozwoju harmonogramów działań informacyjno-szkoleniowych oraz współpraca we wskazanym zakresie z IP RPOWŚ 2014-2020,
5) opracowywanie regulaminów konkursów dla Działań/Poddziałań osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020
6) opracowywanie Planów Działań w obszarze zdrowia w ramach EFS i ich konsultacja
z Departamentem Ochrony Zdrowia,
7) udostępnianie informacji beneficjentom na temat zasad sporządzania dokumentacji aplikacyjnej,
8) ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów w ramach osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020, przyjmowanie wniosków o dofinansowanie, weryfikacja warunków formalnych, ocena merytoryczna wniosków, przygotowywanie list ocenionych projektów,
9) realizacja wybranych projektów pozakonkursowych,
10) przygotowywanie umów o dofinansowanie realizacji projektów w ramach osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020 wraz z aneksami,
11) kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów RPOWŚ 2014-2020,
12) opracowywanie prognoz, planów i sprawozdań finansowych w odniesieniu do wdrażanych osi priorytetowych RPOWŚ 2014-2020,
13) obsługa finansowa projektów realizowanych w ramach wdrażanych osi priorytetowych RPOWŚ 2014-2020, w tym zabezpieczanie środków finansowych, przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,
14) przygotowywanie deklaracji poświadczających prawidłowość poniesionych wydatków na rzecz beneficjentów RPOWŚ 2014-2020,
15) wydawanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,
16) odzyskiwanie od beneficjentów należnych kwot, w tym środków niewykorzystanych, odsetek, nieprawidłowości,
17) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach”,
18) przygotowywanie prognoz dotyczących celów certyfikacji wydatków,
19) bieżący monitoring realizacji projektów oraz przygotowanie informacji i sprawozdań dotyczących realizacji poszczególnych działań i osi priorytetowych finansowanych z EFS w ramach RPOWŚ 2014-2020, w tym weryfikacja informacji i sprawozdań IP WUP RPOWŚ 2014-2020 i przekazywanie ich do Departamentu Inwestycji i Rozwoju.
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Anita Zalewa-Brola
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:56 |
Zmienił(a): | Karolina Leder, 29 sierpnia 2019, 06:41 |
Zatwierdził(a): | Karolina Leder, 29 sierpnia 2019, 06:41 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.