WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Dyrektor Departamentu

Aleksandra Marcinkowska
Tel. 41/ 349-89-00
Fax 41/ 349-89-11
e-mail: aleksandra.marcinkowska@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu:

Katarzyna Kubicka
Tel. 41/ 349-89-00
Fax 41/ 349-89-11
e-mail: katarzyna.kubicka@sejmik.kielce.pl

 

Zastępca Dyrektora Departamentu:

Małgorzata Muzoł
Tel. 41/ 349-89-00
Fax 41/ 349-89-11
e-mail: malgorzata.muzol@sejmik.kielce.pl

 

 

§51. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

symbol

1)

Oddział Wdrażania Projektów

EFS-I

2)

Oddział Oceny Projektów

EFS-II

3)

Oddział Rozliczeń Finansowych

EFS-III

4)

Oddział Planowania i Monitorowania

EFS-IV

 

§ 52. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy zastępcy, kierowników oddziałów
i koordynatorów.

§ 53. Do podstawowego zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego należy w szczególności:

1) współpraca z Departamentem Inwestycji i Rozwoju w zakresie:

a)  wdrażania RPOWŚ 2014-2020,

b)  opracowania RPOWŚ 2021-2027,

2)  opracowanie i zmiany Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych RPOWŚ 2014-2020 dla Osi 8 i 9 wraz z załącznikami,

3)  realizacja zadań związanych z wdrażaniem osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020 finansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), koordynacja działań Instytucji Pośredniczącej RPOWŚ 2014-2020 – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w zakresie realizacji zadań związanych z wdrażaniem osi priorytetowej 10 RPOWŚ 2014-2020,

4) opracowywanie i przekazywanie do akceptacji Departamentu Inwestycji i Rozwoju  harmonogramów działań informacyjno-szkoleniowych oraz współpraca we wskazanym zakresie z IP RPOWŚ 2014-2020,

5) opracowywanie regulaminów konkursów dla Działań/Poddziałań osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020

6) opracowywanie Planów Działań w obszarze zdrowia w ramach EFS i ich konsultacja
z Departamentem Ochrony Zdrowia,

7) udostępnianie informacji beneficjentom na temat zasad sporządzania dokumentacji aplikacyjnej,

8) ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów w ramach osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020, przyjmowanie wniosków o dofinansowanie, weryfikacja warunków formalnych, ocena merytoryczna wniosków, przygotowywanie list ocenionych projektów,

9) realizacja wybranych projektów pozakonkursowych,

10) przygotowywanie umów o dofinansowanie realizacji projektów w ramach osi priorytetowych 8 i 9 RPOWŚ 2014-2020 wraz z aneksami,

11) kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów RPOWŚ 2014-2020,

12) opracowywanie prognoz, planów i sprawozdań finansowych w odniesieniu do wdrażanych osi priorytetowych RPOWŚ 2014-2020,

13) obsługa finansowa projektów realizowanych w ramach wdrażanych osi priorytetowych RPOWŚ 2014-2020, w tym zabezpieczanie środków finansowych, przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,

14) przygotowywanie deklaracji poświadczających prawidłowość poniesionych wydatków na rzecz beneficjentów RPOWŚ 2014-2020,

15) wydawanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,

16) odzyskiwanie od beneficjentów należnych kwot, w tym środków niewykorzystanych, odsetek, nieprawidłowości,

17) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach”,

18) przygotowywanie prognoz dotyczących celów certyfikacji wydatków,

19) bieżący monitoring realizacji projektów oraz przygotowanie informacji i sprawozdań dotyczących realizacji poszczególnych działań i osi priorytetowych finansowanych z EFS w ramach RPOWŚ 2014-2020, w tym weryfikacja informacji i sprawozdań IP WUP RPOWŚ 2014-2020 i przekazywanie ich do Departamentu Inwestycji i Rozwoju.

 

 

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Anita Zalewa-Brola 

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
tel.: 41/ 342-12-93
fax: 41/ 344-52-65
adres e-mail: anita.zalewa-brola@sejmik.kielce.pl

 

 

Artykuł przeczytano: 6527 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 6 marca 2019, 13:56
Zmienił(a): Ewa Turas, 8 marca 2019, 11:04
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 8 marca 2019, 11:04
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 19 września 2024
Wersja archiwalna z 3 września 2024
Wersja archiwalna z 5 czerwca 2024
Wersja archiwalna z 16 maja 2024
Wersja archiwalna z 21 lipca 2023
Wersja archiwalna z 30 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 14 marca 2023
Wersja archiwalna z 19 stycznia 2023
Wersja archiwalna z 16 kwietnia 2021
Wersja archiwalna z 10 września 2020
Wersja archiwalna z 10 września 2020
Wersja archiwalna z 7 września 2020
Wersja archiwalna z 2 stycznia 2020
Wersja archiwalna z 29 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 sierpnia 2019
Wersja archiwalna z 26 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 3 czerwca 2019
Wersja archiwalna z 8 marca 2019
Wersja archiwalna z 6 marca 2019
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.