WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Dyrektor

Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

 Przemysław Janiszewski

tel. 41/ 395-12-67

e-mail: przemyslaw.janiszewski@sejmik.kielce.pl

 

 Zastępca Dyrektora

Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Hubert Zieja

tel. 41/ 395-13-33

e-mail: hubert.zieja@sejmik.kielce.pl

 

p.o. Zastępcy Dyrektora

Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Justyna Milczarek

tel.  41/ 395- 13-38

e-mail: justyna.milczarek@sejmik.kielce.pl

 

 

§ 40. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

 

 

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Symbol

1)

Oddział Konkurencyjnej Gospodarki

EFRR - I

2)

Oddział Projektów Energetycznych i Transportowych

EFRR - II

3)

Oddział Projektów Środowiskowych i Instrumentów Terytorialnych

EFRR - III

4)

Oddział Projektów Rewitalizacyjnych i Usług Publicznych

EFRR - IV

5)

Oddział Instrumentów Finansowych i Rozwoju Klastrów

EFRR - V

6)

Oddział Rozliczeń

EFRR - VI

7)

Oddział Płatności

EFRR - VII

8)

Oddział Kontroli EFRR

EFRR – VIII

9)

Wieloosobowe Stanowisko ds. Organizacyjnych

EFRR - IX

 

 

 

 

 

§ 41. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.

§ 42. Do zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy w szczególności:

1) wdrażanie programów regionalnych finansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,

2) współpraca z Departamentem Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego i Departamentem Rozwoju Regionalnego w zakresie opracowywania i aktualizacji programów regionalnych,

3) współpraca z Departamentem Rozwoju Regionalnego w zakresie opracowywania i aktualizacji dokumentów w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,

4) współpraca z departamentami oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu przy prowadzeniu działań informacyjno-promocyjnych programów regionalnych,

5) opracowanie dokumentacji konkursowej oraz ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów wybieranych w sposób konkurencyjny i niekonkurencyjny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

6) współpraca z beneficjentami w zakresie przygotowania projektów w ramach FEŚ 2021-2027, polegająca na udostępnianiu informacji na temat zasad przygotowywania wymaganej dokumentacji aplikacyjnej,

7) przyjmowanie i ocena wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

8) przygotowywanie list rankingowych wniosków po zakończeniu oceny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

9) przygotowywanie umów/decyzji/porozumień o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR wraz z aneksami do tych dokumentów,

10) obsługa realizowanych projektów,

11) koordynacja wdrażania instrumentów finansowych IF, w tym opracowanie oraz zmiana strategii wdrażania IF, wybór podmiotów wdrażających fundusze oraz (jeśli dotyczy) podmiotów wdrażających IF,

12) pełnienie merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem Świętokrzyskiego Funduszu Rozwoju w zakresie związanym z realizacją polityki rozwoju Województwa,

13) weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów,

14) obsługa finansowa realizowanych projektów, w tym przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,

15) przygotowywanie prognoz płatności,

16) przygotowanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,

17) odzyskiwanie od beneficjentów kwot dofinansowania z odsetkami związanych z nieprawidłowościami w realizacji projektów, z wyłączeniem egzekucji tych środków,

18) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach” oraz „rejestru kwot wycofanych”,

19) przygotowywanie deklaracji wydatków,

20) pracowywanie planów kontroli Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

21) przeprowadzanie kontroli realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

22) koordynacja i kontrola wdrażania instrumentów finansowych w ramach umów dotyczących dalszego wykorzystania środków dofinansowania projektów zrealizowanych w ramach RPOWŚ na lata 2007-2013,

23) realizacja zadań związanych z wdrażaniem polityki wyjścia i kontrolą instrumentów finansowych ze środków RPOWŚ na lata 2014-2020 oraz monitorowanie procesu wychodzenia z Funduszu Funduszy,

24) realizacja zadań związanych z zamykaniem wdrażania projektów w ramach poszczególnych Działań RPOWŚ 2014-2020 finansowanych z EFRR.

 

 

 

Artykuł przeczytano: 541 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 16 maja 2024, 15:14
Zmienił(a): Ewa Turas, 19 września 2024, 14:11
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 19 września 2024, 14:11
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.