p.o. Dyrektora
Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Przemysław Janiszewski
tel. 41/ 395-12-67
e-mail: przemyslaw.janiszewski@sejmik.kielce.pl
p.o. Zastępcy Dyrektora
Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Hubert Zieja
tel. 41/ 395-13-33
e-mail: hubert.zieja@sejmik.kielce.pl
§ 40. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wchodzą następujące komórki organizacyjne:
Lp. |
Nazwa komórki organizacyjnej |
Symbol |
1) |
Oddział Konkurencyjnej Gospodarki |
EFRR - I |
2) |
Oddział Projektów Energetycznych i Transportowych |
EFRR - II |
3) |
Oddział Projektów Środowiskowych i Instrumentów Terytorialnych |
EFRR - III |
4) |
Oddział Projektów Rewitalizacyjnych i Usług Publicznych |
EFRR - IV |
5) |
Oddział Instrumentów Finansowych |
EFRR - V |
6) |
Oddział Rozliczeń |
EFRR - VI |
7) |
Oddział Płatności |
EFRR - VII |
8) |
Oddział Kontroli EFRR |
EFRR - VIII |
§ 41. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.
§ 42. Do zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji konkursowej oraz ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów wybieranych w sposób konkurencyjny i niekonkurencyjny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,
2) współpraca z beneficjentami w zakresie przygotowania projektów w ramach FEŚ 2021-2027, polegająca na udostępnianiu informacji na temat zasad przygotowywania wymaganej dokumentacji aplikacyjnej,
3) przyjmowanie i ocena wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,
4) przygotowywanie list rankingowych wniosków po zakończeniu oceny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,
5) przygotowywanie umów/decyzji/porozumień o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR wraz z aneksami do tych dokumentów,
6) koordynacja wdrażania instrumentów finansowych IF, w tym opracowanie oraz zmiana strategii wdrażania IF, wybór podmiotów wdrażających fundusze oraz (jeśli dotyczy) podmiotów wdrażających IF,
7) pełnienie merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem Świętokrzyskiego Funduszu Rozwoju w zakresie związanym z realizacją polityki rozwoju Województwa,
8) weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów,
9) obsługa finansowa realizowanych projektów, w tym przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,
10) przygotowywanie prognoz płatności,
11) przygotowanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,
12) odzyskiwanie od beneficjentów kwot dofinansowania z odsetkami związanych z nieprawidłowościami w realizacji projektów, z wyłączeniem egzekucji tych środków,
13) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach” oraz „rejestru kwot wycofanych”,
14) przygotowywanie deklaracji wydatków,
15) opracowywanie planów kontroli Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,
16) przeprowadzanie kontroli realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 16 maja 2024, 15:14 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 6 czerwca 2024, 10:30 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 6 czerwca 2024, 10:30 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.