WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Departamenty Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Departament Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

 

§ 40. W skład Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

 

 

 

Lp.

Nazwa komórki organizacyjnej

Symbol

1)

Oddział Konkurencyjnej Gospodarki

EFRR - I

2)

Oddział Projektów Energetycznych i Transportowych

EFRR - II

3)

Oddział Projektów Środowiskowych i Instrumentów Terytorialnych

EFRR - III

4)

Oddział Projektów Rewitalizacyjnych i Usług Publicznych

EFRR - IV

5)

Oddział Instrumentów Finansowych

EFRR - V

6)

Oddział Rozliczeń

EFRR - VI

7)

Oddział Płatności

EFRR - VII

8)

Oddział Kontroli EFRR

EFRR - VIII

 

 

 

 

§ 41. Departamentem kieruje dyrektor przy pomocy dwóch zastępców.

§ 42. Do zakresu działania Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy w szczególności:

1) opracowanie dokumentacji konkursowej oraz ogłaszanie naborów wniosków o dofinansowanie projektów wybieranych w sposób konkurencyjny i niekonkurencyjny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

2) współpraca z beneficjentami w zakresie przygotowania projektów w ramach FEŚ 2021-2027, polegająca na udostępnianiu informacji na temat zasad przygotowywania wymaganej dokumentacji aplikacyjnej,

3) przyjmowanie i ocena wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

4) przygotowywanie list rankingowych wniosków po zakończeniu oceny w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR,

5) przygotowywanie umów/decyzji/porozumień o dofinansowanie realizacji projektów w ramach poszczególnych Działań FEŚ 2021-2027 finansowanych z EFRR wraz z aneksami do tych dokumentów,

6) koordynacja wdrażania instrumentów finansowych IF, w tym opracowanie oraz zmiana strategii wdrażania IF, wybór podmiotów wdrażających fundusze oraz (jeśli dotyczy) podmiotów wdrażających IF,

7) pełnienie merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem Świętokrzyskiego Funduszu Rozwoju w zakresie związanym z realizacją polityki rozwoju Województwa,

8) weryfikacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym wniosków o płatność składanych przez beneficjentów,

9) obsługa finansowa realizowanych projektów, w tym przygotowywanie dyspozycji do dokonania płatności i zleceń płatności,

10) przygotowywanie prognoz płatności,

11) przygotowanie decyzji administracyjnych, o których mowa w ustawie o finansach publicznych,

12) odzyskiwanie od beneficjentów kwot dofinansowania z odsetkami związanych z nieprawidłowościami w realizacji projektów, z wyłączeniem egzekucji tych środków,

13) prowadzenie „rejestru obciążeń na projektach” oraz „rejestru kwot wycofanych”,

14) przygotowywanie deklaracji wydatków,

15) opracowywanie planów kontroli Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027,

16)  przeprowadzanie kontroli realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 oraz Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

Artykuł przeczytano: 171 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 16 maja 2024, 15:14
Zmienił(a): Ewa Turas, 16 maja 2024, 15:14
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 16 maja 2024, 15:14
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.