WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę mebli i wyposażenia do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i dostawę mebli i wyposażenia

do siedziby Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Okręgowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65, wew. 34, kom: 698 636 593

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zamówienie zostało podzielone na 2 części

 

Część I

1. Fabrycznie nowe krzesła z litego naturalnego drewna – 200 sztuk

Rodzaje drewna (nie inny niż poniżej):

- buk, grusza, brzoza

Kolor drewna:

- odcień brązu

Rodzaj materiału obszycia:

- żakardowy, wysoko zdobiony,- kolory: odcienie czerwieni lub czerwieni i złota

Siedzisko:

- miękkie, sprężyste o wysokości 5 – 9 cm i wymiarach:

- szerokość przedniej części siedziska: 42 cm – 46 cm

- szerokość tylnej części siedziska: 30 cm – 33 cm

- długość krawędzi bocznych: 40 cm – 43 cm

- wysokość od podłoża do szczytu siedziska – 47 cm – 53 cm

- powyższe wymiary mogą się nieznacznie różnić

Nogi krzesła charakteryzujące się łagodnym łukiem

- 2 lata gwarancji

- bez złoceń

- styl nawiązujący do mebli klasycyzmu lub biedermeieru

dopuszczona tolerancja wymiarów: +/- 15 %

 

Część II

 

2. Fabrycznie nowe stoły konferencyjne składane (nogi) – 20 sztuk.

- Blat wykonany z płyty laminowanej dwustronnie o grubości minimum 25mm i wymiarach: szerokość: 79 – 80 cm, długość 180 – 185 cm, wysokość po rozłożeniu: 74 - 75 cm

- Kolor: odcień brązu, czerń, grafit

- Certyfikat Higieniczny, klasa: E1

- Solidna stalowa konstrukcja ramy z profilu około 30x30 mm

- Brak elementów plastikowych w konstrukcji służącej do składania stołu  narażonych na zużycie i awarii

- 2 lata gwarancji

- obrusy w kolorze bordowym

dopuszczona tolerancja wymiarów: +/- 15 %

 

3. Obrusy o rozmiarach odpowiednich na w/w stoły konferencyjne – 20 szt.

Obrus plamoodporny przeznaczony do restauracji i sal bankietowych. W materiale użytym do produkcji zastosowano najwyższej klasy przędzę, aby żadna kropla nie wsiąkła i nie sprawiła nigdy kłopotu. Tkanina jest bardzo trwała i wytrzymała, a jednocześnie wyjątkowa wizualnie i przyjemnym w dotyku.

Kolor - bordowy

Wykończenie brzegów przez przeszycie w kopertę 2cm

 

4. Słupek border hotelowy, kolor złoty + Sznur welurowy czerwony końcówka złota – 6 szt.

Border złoty  (słupek hotelowy) - doskonale wydzielający i organizujący powierzchnię, idealnie nadający się do wszelkich obiektów o charakterze publicznym, takich jak: hotele, restauracje, urzędy, muzea, centra handlowe .

Materiał : Metal

Kolor : złoty

Sznur służący do łączenia borderów ( słupków hotelowych)

Gładki welurowy z wykończeniem złotym

Można go przyczepić do ściany za pomocą specjalnych elementów.

Wymiary: długość 150 cm

Kolory sznura: czerwony

dopuszczona tolerancja wymiarów: +/- 15 %

 

5. Podstawa na 3 flagi + 6 drzewiec

Stojak flagowy drewniany 3-ramienny.

Podstawa wykonana z drewna bukowego lakierowanego.

Średnica podstawy 29 cm.

Uchwyty na drzewce metalowe , malowane proszkowo na kolor złoty o średnicy wewnętrznej 25mm.

Maszty metalowe złote w kolorze okuć

dopuszczona tolerancja wymiarów: +/- 15 %

 

6. System ścianek działowych – 1 komplet

Wolnostojący i praktyczny, 5 – 6 skrzydłowy parawan, ścianki, mogą być używane jako ozdoba lub przegroda.

Parawan - ścianki można bez trudu złożyć, gdy nie jest używany.

Kolor: czarny

Materiał: tkanina, stalowa rama

Wymiary: 250 x 180 cm (dł. x wys.)

dopuszczona tolerancja wymiarów: +/- 15 %

 

Zamówienie  przeznaczone jest do historycznego (odtworzonego) pomieszczenia Sali Rycerskiej mieszczącego się na I piętrze.

 

Termin realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Muzeum Okręgowego
w Sandomierzu do dnia 20 grudnia 2021 r. do godziny 15.00

 

Kryteria wyboru oferty:

 

Część I

Cena 60 %

 

Punkty wyliczane są wg następującego wzoru:

 

C = CMIN / CB x 60 pkt

C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%

CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu

CBzaproponowana cena oferty badanej

Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.

 

Jakość zaoferowanych krzeseł 40 %

 

Na wezwanie zamawiającego przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt do siedziby  Zamawiającego w terminie wyznaczonym nie krótszym niż 3 dni egzemplarzy demonstracyjnych krzeseł (co najmniej 2 szt.) w celu oceny ich jakości. W wezwaniu będzie też wskazane miejsce i termin przeprowadzenia oceny. Egzemplarze demonstracyjne krzeseł muszą być tożsame z oferowanymi przez wykonawcę w ofercie. Egzemplarze demonstracyjne dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą być zmontowane i gotowe do użytku. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu egzemplarzy demonstracyjnych w miejscu przeprowadzenia ich oceny, jednakże muszą być gotowe przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia oceny. Wykonawcy będą mogli być obecni przy ocenie w związku z tym w celu zapewnienia pełnego obiektywizmu oceny Zamawiający wymaga, aby żadne oznakowania lub napisy na egzemplarzach demonstracyjnych (jeżeli są) nie pozwalały na identyfikację Wykonawcy lub producenta egzemplarzy demonstracyjnych. Przy dostarczaniu egzemplarzy demonstracyjnych każdy wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz do identyfikacji egzemplarzy demonstracyjnych dostarczonych do

oceny. W przedmiotowym formularzu wykonawca poda składający się z 4 dowolnych liter/znaków kod, którym będzie oznaczone każde krzesło stanowiące egzemplarz demonstracyjny. Wypełniony formularz należy umieścić w kopercie opisanej nazwą (firmą) i

adresem wykonawcy i nazwą postępowania („zapytanie ofertowe na zakup i dostawę mebli”) Koperty te zostaną otwarte po przeprowadzeniu oceny ofert, aby zakończyć proces oceny ofert i dokonać identyfikacji ocenianych krzeseł.

 

Punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 40 punktów. Dostarczone egzemplarze demonstracyjne krzeseł będą oceniane w zakresie:

 

Jakość zastosowanych materiałów 0-10 punktów

Estetyka wykonania 0-10 punktów

Charakter krzeseł w stosunku do charakteru pomieszczenia w którym będą ustawione 0-20 punktów

 

Łączna ilość punktów zostanie wyliczona przez zsumowanie liczby punktów w kryterium cena oraz jakość zaoferowanych krzeseł

 

Część II

 

Najniższa cena

 

Informacje dodatkowe

Oferta powinna:

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

- zawierać cenę netto i brutto

- zostać sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania lub na własnym formularzu wykonawcy o ile zawiera on wszystkie elementy formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania

-zawierać czytelne zdjęcia (kolorowe rysunki) oraz opis w tym parametry oferowanych przedmiotów umożliwiający weryfikację czy wszystkie zaoferowane artykuły są zgodne z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym

Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, gdzie częścią jest każda kompletna część, o której mowa wyżej w opisie przedmiotu zamówienia. Ofertę można składać do jednej lub dwóch części.

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także podpisanie protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę można przesłać pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

lub osobiście  na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz – sekretariat II piętro.
Oferta winna być oznaczona „Oferta na zakup i dostawę mebli”

nie później niż do dnia 18.10.2021 r. do godziny 15.00

 

Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593

Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl


Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Oferta wykonawcy, który nie dostarczy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego egzemplarzy krzeseł w celu ich oceny nie będzie brana pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania cenowego bez podania przyczyn.

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.

 

Załącznikami do zapytania są:

  1. Formularz_ofertowy.doc
  2. Umowa.doc
  3. Zalacznik nr 2 do umowy.doc
  4. Zalacznik nr 3 do umowy.doc
  5. Zalacznik nr 4 do umowy.doc
  6. Zalacznik nr 6 do umowy.doc

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)

_____________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826

 

Artykuł przeczytano: 229 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 11 października 2021, 20:42
Zmienił(a): Marek Banaczek, 12 października 2021, 07:13
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 12 października 2021, 07:40
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.