WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na przeprowadzenie audytu dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na audyt dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz strony internetowej

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:

1)      przeprowadzenie audytu dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami kompleksu Muzeum Zamkowego w Sandomierzu: budynku głównego wraz z dziedzińcem zamkowym oraz parkingiem,

2)      przeprowadzenie audytu dostępności strony internetowej Zamawiającego https://zamek-sandomierz.pl  dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz w zakresie zgodności z WCAG 2.1,

3)      sporządzenie eksperckiego raportu wraz z ewentualnymi rekomendacjami zmian niezbędnych dla poprawy dostępności poszczególnych części kompleksu Muzeum Zamkowego oraz strony internetowej Zamawiającego dla osób ze szczególnymi potrzebami.

 

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.

 

II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jeden audyt dostępności architektonicznej budynku, informacyjno-komunikacyjny budynku oraz audyt dostępności strony internetowej dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z WCAG 2.1. Usługi audytu mogły być wykonane w ramach różnych umów.

2) zagwarantuje udział co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnością, to jest osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, głuchej lub niewidomej, uczestniczącej w realizacji zamówienia w charakterze testera podczas wizji lokalnej audytowanych budynków oraz ich otoczenia.

 

Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

 

III. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY

 

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:

1)   oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

2)   oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3)   oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

 

Zawartość oferty

1)      Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).

2)      Cena - powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

3)      Wykazu usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz
z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.

4)      Dokument potwierdzający (zobowiązanie/umowa/umowa cywilnoprawna) zagwarantowanie co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnością, to jest osobą poruszającej się na wózku inwalidzkim, głuchej lub niewidomej, uczestniczącej
w realizacji zamówienia w charakterze testera podczas wizji lokalnej audytowanych budynków oraz ich otoczenia.

5)      Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497)

6)      Podpisana klauzula informacyjna.

 

Informacje dotyczące odrzucenia oferty

Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

  1. Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
  2. Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w Zapytaniu ofertowym;
  3. Została złożona po terminie składania ofert określonym w Zapytaniu ofertowym;
  4. Została złożona przez wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.

 

 

Termin realizacji zamówienia

Całość przedmiotu zamówienia należy zrealizować do dnia 20.05.2024 r.

Wizje lokalne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia muszą się odbyć nie później niż do dnia 20.04.2024 r.

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena brutto - 100% - oferta z najniższą ceną ofertową brutto zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.

 

Procedura składania ofert:

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 kwietnia 2024 r.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu: Sylwia Mroczka, s.mroczka@zamek-sandomierz.pl,
    tel. 15 644-57-57 (wew.233) lub 48 698 639 312.
  5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  6. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponownego przedstawienia Zapytania ofertowego.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanego kryterium oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia Zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Załączniki do Zapytania ofertowego:

Załącznik nr 1 – Wzór umowy;

Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna;

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Sylwia Mroczka

tel. 698 639 312

e-mail: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl

Artykuł przeczytano: 88 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 4 kwietnia 2024, 08:43
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 4 kwietnia 2024, 08:43
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 4 kwietnia 2024, 08:57
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.