ZAPYTANIE OFERTOWE
na audyt dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz strony internetowej
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
1) przeprowadzenie audytu dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej dla osób ze szczególnymi potrzebami kompleksu Muzeum Zamkowego w Sandomierzu: budynku głównego wraz z dziedzińcem zamkowym oraz parkingiem,
2) przeprowadzenie audytu dostępności strony internetowej Zamawiającego https://zamek-sandomierz.pl dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz w zakresie zgodności z WCAG 2.1,
3) sporządzenie eksperckiego raportu wraz z ewentualnymi rekomendacjami zmian niezbędnych dla poprawy dostępności poszczególnych części kompleksu Muzeum Zamkowego oraz strony internetowej Zamawiającego dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jeden audyt dostępności architektonicznej budynku, informacyjno-komunikacyjny budynku oraz audyt dostępności strony internetowej dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z WCAG 2.1. Usługi audytu mogły być wykonane w ramach różnych umów.
2) zagwarantuje udział co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnością, to jest osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim, głuchej lub niewidomej, uczestniczącej w realizacji zamówienia w charakterze testera podczas wizji lokalnej audytowanych budynków oraz ich otoczenia.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunku zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.
III. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:
1) oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Zawartość oferty
1) Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2) Cena - powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
3) Wykazu usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz
z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
4) Dokument potwierdzający (zobowiązanie/umowa/umowa cywilnoprawna) zagwarantowanie co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnością, to jest osobą poruszającej się na wózku inwalidzkim, głuchej lub niewidomej, uczestniczącej
w realizacji zamówienia w charakterze testera podczas wizji lokalnej audytowanych budynków oraz ich otoczenia.
5) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497)
6) Podpisana klauzula informacyjna.
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
Termin realizacji zamówienia
Całość przedmiotu zamówienia należy zrealizować do dnia 20.05.2024 r.
Wizje lokalne niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia muszą się odbyć nie później niż do dnia 20.04.2024 r.
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena brutto - 100% - oferta z najniższą ceną ofertową brutto zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
Procedura składania ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze Zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Inne postanowienia:
Załączniki do Zapytania ofertowego:
Załącznik nr 1 – Wzór umowy;
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna;
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Sylwia Mroczka
tel. 698 639 312
e-mail: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Załącznik nr 1 wzór umowy | |||
551.33 Kb | 4 kwietnia 2024 | 37 raz(y) | |
Załącznik nr 2 KLAUZULA | |||
125.34 Kb | 4 kwietnia 2024 | 22 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 4 kwietnia 2024, 08:43 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 4 kwietnia 2024, 08:43 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 4 kwietnia 2024, 08:57 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.