WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Zapytanie ofertowe

na zakup i dostawę materiałów biurowych

na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych. 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
w 2023 roku.

1. Ilości podane w wykazie chemii gospodarczej zapytania ofertowego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na chemię gospodarczą może odbiegać od ilości wskazanych w wykazie, ale nie więcej niż 50 %. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonej chemii gospodarczej i materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonego towaru, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie.

2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:

a)       Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia
do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych  do obrotu zgodnie z wymogami

3. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 h od dnia zamówienia.

Wykaz materiałów biurowych podlegających wycenie:

1. Papier xero:  Format:  A4, gramatura papieru: 80g, 1 ryza = 500 arkuszy, kolor biały.

ILOŚĆ: 120 ryz

2. Rolka termiczna 57/15

ILOŚĆ: 40 szt.

3.Rolka termiczna 57/80

ILOŚĆ: 40 szt.

4. Koszulki A4. Opakowanie = 100 szt. Wykonane z miękkiej, gładkiej folii polipropylenowej o grubości min 50μm

ILOŚĆ: 20 opakowań

5. Worki na śmieci o pojemności 35 L opakowanie = 50 szt.

ILOŚĆ: 20

6. Worki na śmieci o pojemności 60 L, opakowanie = 30 szt.

ILOŚĆ: 40

7. Worki na śmieci o pojemności 120 L opakowanie = 20 szt., grubość min. 80 mikr.

ILOŚĆ: 20

8. Segregator, grubość 70 mm wykonany z grubego kartonu pokrytego z zewnątrz kolorową folią PP

ILOŚĆ: 50 szt.

9. Segregator, grubość 50 mm wykonany z grubego kartonu pokrytego z zewnątrz kolorową folią PP

ILOŚĆ: 50 szt.

10. Teczka służąca do przechowywania i archiwizowania dokumentów w formacie A4. Bezkwasowa. Zapinana 100% niebieloną tasiemką. Posiada szerokie klapy wewnętrzne zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem.

ILOŚĆ: 500 szt.

11. Koperta listowa DL bez okienka. Wymiary (mm) 110x220, biała samoklejąca.

ILOŚĆ: 1 000 szt.

12. Koperty C6 (114x162 mm) białe SK, samoklejąca

ILOŚĆ - 1000 szt.

Termin realizacji:

Od dnia wyboru oferty i podpisania umowy sukcesywnie na podstawie składanych zamówień, przez okres styczeń – grudzień 2023 r.

Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji  Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub e-mailem.

Dostawa do siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00

Forma płatności:

Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.

Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.

Ocena ofert

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

1 - cena 100%

Oferta musi zawierać ceny jednostkowe poszczególnych towarów wyrażone w złotych (PLN) cenę netto + podatek Vat, oraz kwotę za cały przedmiot zamówienia.

Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę można przesłać na e-mailem na adres  m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu,

nie później niż do 10.01.2023 r. do godziny 12.00

Oferty  złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Osoba do kontaktu – Mirosław Piórkowski - 698 636 593, m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm. 

Artykuł przeczytano: 117 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 3 stycznia 2023, 14:19
Zmienił(a): Marek Banaczek, 4 stycznia 2023, 08:20
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 4 stycznia 2023, 08:38
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.