Zapytanie ofertowe
na zakup i dostawę materiałów biurowych
na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na zakup i dostawę materiałów biurowych.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
w 2023 roku.
1. Ilości podane w wykazie chemii gospodarczej zapytania ofertowego są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na chemię gospodarczą może odbiegać od ilości wskazanych w wykazie, ale nie więcej niż 50 %. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonej chemii gospodarczej i materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonego towaru, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:
a) Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia
do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych do obrotu zgodnie z wymogami
3. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 48 h od dnia zamówienia.
Wykaz materiałów biurowych podlegających wycenie:
1. Papier xero: Format: A4, gramatura papieru: 80g, 1 ryza = 500 arkuszy, kolor biały.
ILOŚĆ: 120 ryz
2. Rolka termiczna 57/15
ILOŚĆ: 40 szt.
3.Rolka termiczna 57/80
ILOŚĆ: 40 szt.
4. Koszulki A4. Opakowanie = 100 szt. Wykonane z miękkiej, gładkiej folii polipropylenowej o grubości min 50μm
ILOŚĆ: 20 opakowań
5. Worki na śmieci o pojemności 35 L opakowanie = 50 szt.
ILOŚĆ: 20
6. Worki na śmieci o pojemności 60 L, opakowanie = 30 szt.
ILOŚĆ: 40
7. Worki na śmieci o pojemności 120 L opakowanie = 20 szt., grubość min. 80 mikr.
ILOŚĆ: 20
8. Segregator, grubość 70 mm wykonany z grubego kartonu pokrytego z zewnątrz kolorową folią PP
ILOŚĆ: 50 szt.
9. Segregator, grubość 50 mm wykonany z grubego kartonu pokrytego z zewnątrz kolorową folią PP
ILOŚĆ: 50 szt.
10. Teczka służąca do przechowywania i archiwizowania dokumentów w formacie A4. Bezkwasowa. Zapinana 100% niebieloną tasiemką. Posiada szerokie klapy wewnętrzne zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem.
ILOŚĆ: 500 szt.
11. Koperta listowa DL bez okienka. Wymiary (mm) 110x220, biała samoklejąca.
ILOŚĆ: 1 000 szt.
12. Koperty C6 (114x162 mm) białe SK, samoklejąca
ILOŚĆ - 1000 szt.
Termin realizacji:
Od dnia wyboru oferty i podpisania umowy sukcesywnie na podstawie składanych zamówień, przez okres styczeń – grudzień 2023 r.
Wielkość dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostkowych dyspozycji Zamawiającego wyrażonych na piśmie lub e-mailem.
Dostawa do siedziby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu w godzinach jego pracy, tj. w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00
Forma płatności:
Płatność zostanie dokonana przelewem po realizacji zamówienia po otrzymaniu faktury z dniem nie krótszym niż 14 dni.
Koszt przewozu i ubezpieczenia towaru ponosi Wykonawca.
Ocena ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:
1 - cena 100%
Oferta musi zawierać ceny jednostkowe poszczególnych towarów wyrażone w złotych (PLN) cenę netto + podatek Vat, oraz kwotę za cały przedmiot zamówienia.
Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę można przesłać na e-mailem na adres m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Ofertę cenową można złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu,
nie później niż do 10.01.2023 r. do godziny 12.00
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Osoba do kontaktu – Mirosław Piórkowski - 698 636 593, m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 3 stycznia 2023, 14:19 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 4 stycznia 2023, 08:20 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 4 stycznia 2023, 08:38 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.