W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach w sprawie skarg i wniosków przyjmują:
1. W sprawach skarg i wniosków do Sejmiku Województwa przyjmują:
1) Przewodniczący Sejmiku Województwa w terminach uzgodnionych i podanych do wiadomości zainteresowanym;
2) pracownik Kancelarii Sejmiku na stanowisku ds. Komisji Sejmiku codziennie w godzinach pracy Urzędu pok. 234 lub 233 oraz we wtorki od 8.00 do 16.00.
2. W sprawach pozostałych skarg i wniosków przyjmują:
1) Marszałek Województwa, w każdy poniedziałek w godzinach pracy Urzędu. W przypadku nieobecności Marszałka, Wicemarszałkowie oraz pozostali Członkowie Zarządu, w każdy poniedziałek w godzinach pracy Urzędu;
2) Dyrektorzy/Kierownicy departamentów i równorzędnych komórek organizacyjnych Urzędu, w każdy poniedziałek w godzinach pracy Urzędu;
3) pracownik Oddziału Organizacyjnego Departamentu Organizacyjnego i Kadr na stanowisku ds. Skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Urzędu pok. 217 lub 218 oraz w poniedziałki od 8.00 do 16.00.
Przyjmowanie i koordynowanie procesu rozpatrywania złożonych skarg i wniosków należy do Departamentu Organizacyjnego i Kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, we współpracy z właściwymi merytorycznie departamentami i równorzędnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.
Osoba, która odpowiada/wytworzyła za informację:
Katarzyna Kutwin
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
telefon: 41/ 395-16-75
e-mail: katarzyna.kutwin@sejmik.kielce.pl
Wprowadził(a): | Ewa Turas, 31 października 2019, 18:46 |
Zmienił(a): | Ewa Turas, 28 listopada 2023, 11:20 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 28 listopada 2023, 11:20 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.