WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Konserwacja i pomoc w użytkowaniu programu księgowego ENOVA

ZAPYTANIE OFERTOWE

na konserwację i pomoc w użytkowaniu programu księgowego ENOVA  

w Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

w okresie 1.01.-31.12. 2018 r.

 

Muzeum Okręgowe w Sandomierzu zaprasza do składania ofert na konserwację i pomoc w użytkowaniu programu księgowego ENOVA  w Muzeum Okręgowym w Sandomierzu.

 

Zamawiający:
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 15 832-22-65

 

Przedmiot zamówienia:

Zakres rzeczowy obejmuje nadzór nad konserwacją i użytkowaniem przez Zamawiającego pakietu programu księgowo-płacowego ENOVA, ze składowymi:

-        pakiet ENOVA Handel wersja złota

-        pakiet ENOVA Księgi Handlowe

-        pakiet ENOVA Księga Inwentarzowa

-        pakiet ENOVA Kadry i Płace wersja srebrna.

W ramach realizacji usługi przewiduje się wizyty przedstawicieli Wykonawcy usługi w siedzibie Zamawiającego (w zależności od potrzeb).

 

Zakres usługi obejmuje w szczególności następujące czynności:

-        szybka pomoc techniczna przy pomocy zdalnego pulpitu (jeśli możliwa)

-        bieżące techniczne aktualizacje oprogramowania

-        bieżące aktualizacje oprogramowania wynikające ze zmian przepisów finansowych i podatkowych

-        cykliczne tworzenie kopii zapasowych (do ustalenia)

-        ustawianie automatycznego tworzenia kopii bezpieczeństwa (jeśli program  umożliwia)

-        doraźne konsultacje/usuwanie awarii oprogramowania

-        szkolenie pracowników MOS.

Uwaga: w odpowiedzi na zapytanie ofertowe prosimy o ewentualne inne propozycje konserwatora.

  

Termin realizacji usługi:

1.01.-31.12 – 2018 r.

Kryterium wyboru oferty:

Cena 100%

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także zaakceptowanie  skutkować będzie wystawieniem faktury (miesięcznie/kwartalnie). Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Forma składania ofert:

Ofertę można przesłać faksem (15 832-22-65),

listownie  na adres: Muzeum Okręgowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz,
pocztą e-mail: k.bublik@zamek-sandomierz.pl, nie później niż do 8 grudnia (piątek) 2017 r.

 
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

Niniejsze rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Postępowanie to prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 wraz z poźn. zm.) , który zwalnia z obowiązku stosowania ustawy przy zamówieniach o wartości poniżej równowartości 30 000,00 euro, zatem zapytanie ma jedynie charakter sondażu rynkowego.

________________________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Katarzyna Bublik-Osmala
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12,
27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: k.bublik@zamek-sandomierz.pl

 

Artykuł przeczytano: 707 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 24 listopada 2017, 14:44
Zmienił(a): Marek Banaczek, 27 listopada 2017, 07:10
Zatwierdził(a): Karolina Leder, 27 listopada 2017, 08:03
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 27 listopada 2017
Wersja archiwalna z 24 listopada 2017
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.