WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Ogłoszenie nr 500263046-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
 
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu: Ochrona osób i mienia oraz konsekracja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa w Muzeum Okręgowego w Sandomierzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633884-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500255333-N-2018

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 29120074000000, ul. ul. Zamkowa  12, 27600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 322 265, e-mail sekretariat@zamek-sandomierz.pl , m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl, faks 158 322 265.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamek-sandomierz.pl
 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia oraz konsekracja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa w Muzeum Okręgowego w Sandomierzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
MOS 2/2018
 
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
 
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony obiektu i terenu Muzeum Okręgowego w Sandomierzu przez wszystkie dni tygodnia bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez dwóch pracowników ochrony w budynku Muzeum - jeden pracownik 24h na dobę, drugi pracownik 1Oh dobę. Monitorowania sygnałów alarmowych i przeciwpożarowych, ochrony doraźnej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, lub na wezwanie pracownika ochrony. Wykonywanie okresowych konserwacji systemów bezpieczeństwa (SSĘ DSO,oddymianie i SSWiN, monitoring wizyjny CCTV) raz na trzy miesiące, oraz bieżące usuwanie awarii i uszkodzeń
 
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
 
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4

Dodatkowe kody CPV: 79711000-1, 92521200-1, 79715000-9, 35121700-5, 50710000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
 
 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
 
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
 
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 280962.40
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony Osób i Mienia "Cerber"
Email wykonawcy: biurocerber@wp.pl
Adres pocztowy: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 7/1
Kod pocztowy: 27-500
Miejscowość: Opatów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 280962.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280962.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 518027.68
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.                     

____________________________________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
tel./fax: 15 832 2265, 15 644 5757, 15 644 6826
adres poczty elektronicznej: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Artykuł przeczytano: 592 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 2 listopada 2018, 11:17
Zmienił(a): Marek Banaczek, 2 listopada 2018, 11:17
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 2 listopada 2018, 12:35
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 2 listopada 2018
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.