WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na kompleksowe doradztwo, przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby realizacji zamówień na rzecz Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na kompleksowe doradztwo, przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego na potrzeby realizacji zamówień na rzecz Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

 

Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo, przygotowanie oraz

przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na

podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.

z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) oraz zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych,
na potrzeby realizacji zamówień publicznych udzielanych przez Muzeum Zamkowe
w Sandomierzu.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi :

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

  1. Nadzór formalny i merytoryczny przy udzieleniu zamówień publicznych.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie postępowań na wybór wykonawców zgodnie z obowiązującym stanem prawnym określonym w obowiązującej ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Zakres czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań obejmuje w szczególności:

1)      weryfikacja opisu przedmiotu zamówienia, na podstawie przekazanych niezbędnych danych od Zamawiającego

2)      wybór trybu postępowania,

3)      ustalenie warunków udziału w postępowaniu,

4)      ustalenie kryteriów oceny ofert,

5)      sporządzenie projektowaniach postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego,

6)      sporządzenie dokumentacji postpowania (SWZ wraz z załącznikami),

7)      sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu,

8)      sporządzanie odpowiedzi na pytania dotyczące zagadnień formalno-prawnych do SWZ, w trakcie postępowania

9)      dokonywanie modyfikacji treści SWZ,

10)  sporządzanie w celu umieszczania w odpowiednim publikatorze i na stronie internetowej prowadzonego postpowania ogłoszeń o zmianie ogłoszenia o zamówieniu,

11)  sporządzanie odpowiedzi na informacje, pytania i wnioski wniesione przez Wykonawców na czynności podjęte lub zaniechane przez Zamawiającego,

12)  sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, (po wcześniejszej ich analizie) odrzuceniu ofert, wykluczeniu Wykonawców, unieważnieniu postępowania,

13)  udzielanie wyjaśnień Zamawiającemu w sprawie przygotowanych dokumentów,

14)  przygotowanie umowy z wybranym Wykonawcą

15)  sporządzenie protokołu z postępowania

16)  sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówieniu

17)  obsługa kancelaryjna postępowania, dokumentowanie czynności postępowania, przekazanie Zamawiającego dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej.

 

  1. Składanie wyjaśnień przy kontrolach dot. udzielonych zamówień publicznych.
  2. Doradztwo prawne i merytoryczne w zakresie sporządzania zapytań ofertowych wyłączonych z ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)  w oparciu o wewnętrzny regulamin Muzeum.
  3. Obsługa platformy elektronicznej do zamówień publicznych.

 

Planowane postepowania w roku 2025:

  1. Na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)

- roboty budowlane - 2 postępowania w tym 1 powyżej progów unijnych

- usługi – 2 postępowania poniżej progów unijnych

 

 Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca będzie obowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym, w szczególności do aktywnej komunikacji zarówno telefonicznej, za pomocą środków elektronicznych lub w uzasadnionych przypadkach do stawienia się osobiście w siedzibie Zamawiającego.
  3. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej:

1)      2 usługi dotyczące kompleksowego świadczenia usług w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane, o wartości nie mniej niż 1.000.000,00 złotych każde postępowanie, na rzecz podmiotów zaliczanych do sektora finansów publicznych, w tym przynajmniej 1 postępowanie na rzecz instytucji kultury;

2)      2 usługi dotyczące kompleksowego świadczenia usług w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi, o wartości nie mniej niż 200.000 złotych każde postępowanie, na rzecz podmiotów zaliczanych do sektora finansów publicznych, w tym przynajmniej 1 postępowanie na rzecz instytucji kultury.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).

Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 Wykonawca wyszczególni cenę jednostkową za prowadzone postępowania:

1)      Powyżej progów unijnych - postępowanie na roboty budowlane

2)      Poniżej progów unijnych – postępowanie na roboty budowlane

3)      Poniżej progów unijnych – postępowanie na usługi

4)      cena za doradztwo przy 1 zamówieniu poniżej 130 000 zł

 

Procedura składania ofert :

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną
    na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 16 maja 2025 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena 100%

 

 

Miejsce i termin realizacji Zamówienia

  1. Świadczenie usług doradztwa dla Zamawiającego będzie odbywało się, co do zasady, zdalnie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, lub na wezwanie Zamawiającego w siedzibie Muzeum w uzasadnionych sytuacjach.  
  2. Termin realizacji od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

 

Mirosław Piórkowski

 

m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

Artykuł przeczytano: 71 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Polit, 12 maja 2025, 09:48
Zmienił(a): Małgorzata Polit, 12 maja 2025, 09:48
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 12 maja 2025, 10:13
 
 
copyrights @ 2012 - 2025 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.