WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na skład publikacji muzealnej

Zapytanie ofertowe dotyczące składu publikacji muzealnej

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,

NIP 864-11-06-630,

Regon 291200740,

Tel. 15 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest skład publikacji muzealnej z zakresu historii i historii sztuki wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

Wykonawca zobowiązany będzie do składu publikacji muzealnej z zakresu historii i historii sztuki wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.

W zakres składu należy:

  1. przygotowanie graficzne okładki publikacji wraz ze skrzydełkami,
  2. graficzne złożenie tekstów w języku polskim oraz angielskim,
  3. ujednolicenie fotografii oraz części katalogowej publikacji.
  4. Przygotowanie pliku w formie pdf oraz pliku do druku.

Ilość tekstu: 140 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język polski

Ilość tekstu: około 140 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język angielski

Ilość fotografii: około 85 szt.

Format: A4

Ilość stron: 300

 

Warunki udziału:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę
    i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi z zakresu składu publikacji o podobnej tematyce,
  3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane.
  4. Przesłanie portfolio grafik/składu publikacji bądź druków ulotnych tj. ulotka, broszura, folder.

Podstawy wykluczenia wykonawcy:

Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:

  1. oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  2. oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
  3. oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
  3. Wykaz usług potwierdzający doświadczenie w wykonywaniu tego typu usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane
  4. Portfolio grafik/składu publikacji bądź druków ulotnych tj. ulotka, broszura, folder.
  5. Podpisana klauzula informacyjna.

Termin realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, nie później niż do 7 maja. Termin realizacji zamówienia będzie uznany za dotrzymany, gdy w terminie 3 dni zamawiający potwierdzi poprawność wykonania składu.

Termin i warunki płatności

W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego bezterminowo, bezwarunkowo i bez dodatkowych opłat autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez zamawiającego poprawności wykonania składu publikacji.

Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.

Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.

Kryteria wyboru ofert:

Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy jako grafik realizujący skład publikacji.

Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

Cena (C) - 60 pkt

Portfolio (P) – 40 pkt

Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %

W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

     najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
       cena ocenianej oferty (brutto)

W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz dostarczenie potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.


Wykonawcy nie spełniający powyższych kryteriów nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.

 

Procedura składania ofert:

Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 17 kwietnia 2024 r. do godz. 12.30.

  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny. Osoba do kontaktu: Sylwia Mroczka, s.mroczka@zamek-sandomierz.pl, tel. 15 644-57-57 (wew.233) lub 48 698 639 312
  3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania
    i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
  4. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z wykonawcą, który złożył jedyną ważną ofertę lub ponownego przedstawienia Zapytania ofertowego.
  5. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy.
    W załączeniu klauzula informacyjna.

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Sylwia Mroczka

tel. 698 639 312

e-mail: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
Klauzula informacyjna_ PDF142.69 Kb8 kwietnia 202419 raz(y)
Artykuł przeczytano: 99 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 8 kwietnia 2024, 09:04
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 8 kwietnia 2024, 09:04
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 8 kwietnia 2024, 10:05
 

Wersje artykułu:

Wersja aktualna z 8 kwietnia 2024
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.