Zapytanie ofertowe dotyczące składu publikacji muzealnej
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz,
NIP 864-11-06-630,
Regon 291200740,
Tel. 15 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest skład publikacji muzealnej z zakresu historii i historii sztuki wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Wykonawca zobowiązany będzie do składu publikacji muzealnej z zakresu historii i historii sztuki wytworzonej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu wraz z przekazaniem pełni praw autorskich.
W zakres składu należy:
Ilość tekstu: 140 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język polski
Ilość tekstu: około 140 str. (1 str. 1800 znaków ze spacjami) język angielski
Ilość fotografii: około 85 szt.
Format: A4
Ilość stron: 300
Warunki udziału:
Podstawy wykluczenia wykonawcy:
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) zamawiający wyklucza z postępowania:
Zawartość oferty
Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia Umowy, nie później niż do 7 maja. Termin realizacji zamówienia będzie uznany za dotrzymany, gdy w terminie 3 dni zamawiający potwierdzi poprawność wykonania składu.
Termin i warunki płatności
W ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego bezterminowo, bezwarunkowo i bez dodatkowych opłat autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów, w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie płatne będzie po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w terminie do 5 dni od daty potwierdzenia przez zamawiającego poprawności wykonania składu publikacji.
Za dotrzymanie przez Zamawiającego terminu zapłaty uważa się złożenie w tym terminie polecenia przelewu w banku Zamawiającego.
Wykonawca oświadczy, że podany numer rachunku rozliczeniowego wskazany w fakturze, będzie taki sam jak w rejestrze podatników.
Kryteria wyboru ofert:
Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy jako grafik realizujący skład publikacji.
Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena (C) - 60 pkt
Portfolio (P) – 40 pkt
Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz dostarczenie potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.
Wykonawcy nie spełniający powyższych kryteriów nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.
Procedura składania ofert:
Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 17 kwietnia 2024 r. do godz. 12.30.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Sylwia Mroczka
tel. 698 639 312
e-mail: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Klauzula informacyjna_ | |||
142.69 Kb | 8 kwietnia 2024 | 18 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 8 kwietnia 2024, 09:04 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 8 kwietnia 2024, 09:04 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 8 kwietnia 2024, 10:05 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.