WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na konserwację ksiąg inwentarzowych Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na konserwację Ksiąg Inwentarzowych.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 11 Ksiąg Inwentarzowych:

  1. 9 Ksiąg o wymiarach: 29,5 x 41 cm
  2. 1 Księga z okładką płócienną: 23 x 32 cm
  3. 1 Księga w standardowej oprawie: 20,5 x 29,5 cm
  4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszący 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

                         1.            Powierzchniowe oczyszczanie kart, metodą bezpieczną i dostosowaną do stanu zachowania obiektu.
                         2.            Usunięcie wtórnych materiałów zagrażających bezpieczeństwu papieru (taśma samoprzylepna itp.).
                         3.            Podklejenie rozdarć atestowanym klejem do papieru.
                         4.            Sprawdzenie numeracji kart, w przypadku ich braku, uzupełnienie foliacji.
                         5.            Wykonanie badań na określenie kwasowości papieru wchodzącego w skład Ksiąg Inwentarzowych.
                         6.            Odkwaszenie stron zapisanych metodą bezwodną (Bookkeeper) oraz stron niezapisanych metodą wodną.
                         7.            Prostowanie kart.
                         8.            Wzmocnienie strukturalne kart, podklejenie i reperacja uszkodzeń przy zastosowaniu metod odwracalnych i przy użyciu materiałów atestowanych.
                         9.            Wyrównanie kart poprzez uzupełnienie ubytków papieru.
                     10.            Przycięcie uzupełnień do formatu kart (zabronione jest obcinanie oryginalnych krawędzi kart).
                     11.            Ułożenie kart w składki i zszycie w blok zgodnie z pierwowzorem (zabronione jest wykonanie grzbietu klejonego).
                     12.            Zabezpieczenie otworów na sznurki do pieczęci, z uwzględnieniem najbardziej uszkodzonych miejsc wewnątrz każdej  Księgi.
                     13.            Wymiana sznurków do pieczęci na taśmę bawełnianą ze splotem.
                     14.            Likwidacja wżerów atramentowych (w razie potrzeby).
                     15.            Stabilizacja oraz wykonanie oprawy obiektu, w miarę możliwości z wykorzystaniem oryginalnej oprawy, zachowując marmurkową metodę zdobienia, w 9 Ksiąg o wymiarach 29,5 x 41 cm.
                     16.            Wzmocnienie grzbietów.
                     17.            Wymiana naklejek na okładce, zachowując ich oryginalny charakter.
                     18.            Wykonanie tłoczonego napisu na nowym, wymienionym płóciennym grzbiecie, każdej Księgi Inwentarzowej.
                     19.            Ogólny wizualny wygląd 11 Ksiąg będących przedmiotem zapytania ofertowego musi być zgodny z pozostałymi Księgami dotyczącymi zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu (Zdjęcie w Załączniku nr 1)
 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

 

  1. Wykonawca zobowiązuje się przywrócić księgom inwentarzowym wartości użytkowe, przy maksymalnym zachowaniu materii oryginalnej obiektu.
  2. Przed podjęciem działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonawca ma obowiązek przedstawić szczegółowy program planowanych prac konserwatorskich.
  3. Wykonawca sporządzi dokumentację konserwatorską obiektu przed i po konserwacji wraz z opisem stosowanych metod oraz z wykazem użytych materiałów.
  4. Przedmiot zamówienia musi być realizowany przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, w sposób staranny i profesjonalny, zgodny z zasadami konserwatorskimi.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do używania materiałów zgodnych z wymaganiami stawianymi przez Archiwum Państwowe.
  6. Wymagana jest od wykonawcy wiedza z zakresu zasad konserwacji ksiąg inwentarzowych, doświadczenie w pracy z papierem oraz kwalifikacje do pracy nad zabytkowymi obiektami na podłożu papierowym.  
  7. Wykonawca powinien posiadać wiedzę technologiczną z zakresu dawnych technik i technologii stosowanych w introligatorstwie.
  8. Wykonawca zobowiązuje się  przeprowadzić pracę w warunkach bezpiecznych dla obiektu w przystosowanej do tego pracowni.
  9. Wykonawca zobowiązuje się odebrać przedmiot zamówienia z siedziby Zamawiającego oraz go zwrócić własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
  10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w siedzibie wykonawcy.
  11. Na koniec współpracy, wymagany będzie protokół zdawczo–odbiorczy, po zaakceptowaniu przeprowadzonych prac przez osobę postronną posiadającą doświadczenie w dziedzinie konserwacji archiwalnych dokumentów.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne
    do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz , lub złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 27 marca 2024 r. do godz. 12.00.
  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

Kornelia Golińska

tel. 15 832 22 65 wew. 237

email: k.golinska@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Okres realizacji zamówienia:

Od 02.04.2024 r. do 31.07.2024 r.

 

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Sandra Fechner

tel. 15 832 22 65 wewn. 36

e-mail: s.fechner@zamek-sandomierz.pl

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

 

 

 

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
Załącznik nr 1 PDF676.12 Kb21 marca 202419 raz(y)
Artykuł przeczytano: 48 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 21 marca 2024, 15:55
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 21 marca 2024, 15:55
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 22 marca 2024, 07:59
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.