ZAPYTANIE OFERTOWE
na konserwację Ksiąg Inwentarzowych.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja 11 Ksiąg Inwentarzowych:
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1. Powierzchniowe oczyszczanie kart, metodą bezpieczną i dostosowaną do stanu zachowania obiektu.
2. Usunięcie wtórnych materiałów zagrażających bezpieczeństwu papieru (taśma samoprzylepna itp.).
3. Podklejenie rozdarć atestowanym klejem do papieru.
4. Sprawdzenie numeracji kart, w przypadku ich braku, uzupełnienie foliacji.
5. Wykonanie badań na określenie kwasowości papieru wchodzącego w skład Ksiąg Inwentarzowych.
6. Odkwaszenie stron zapisanych metodą bezwodną (Bookkeeper) oraz stron niezapisanych metodą wodną.
7. Prostowanie kart.
8. Wzmocnienie strukturalne kart, podklejenie i reperacja uszkodzeń przy zastosowaniu metod odwracalnych i przy użyciu materiałów atestowanych.
9. Wyrównanie kart poprzez uzupełnienie ubytków papieru.
10. Przycięcie uzupełnień do formatu kart (zabronione jest obcinanie oryginalnych krawędzi kart).
11. Ułożenie kart w składki i zszycie w blok zgodnie z pierwowzorem (zabronione jest wykonanie grzbietu klejonego).
12. Zabezpieczenie otworów na sznurki do pieczęci, z uwzględnieniem najbardziej uszkodzonych miejsc wewnątrz każdej Księgi.
13. Wymiana sznurków do pieczęci na taśmę bawełnianą ze splotem.
14. Likwidacja wżerów atramentowych (w razie potrzeby).
15. Stabilizacja oraz wykonanie oprawy obiektu, w miarę możliwości z wykorzystaniem oryginalnej oprawy, zachowując marmurkową metodę zdobienia, w 9 Ksiąg o wymiarach 29,5 x 41 cm.
16. Wzmocnienie grzbietów.
17. Wymiana naklejek na okładce, zachowując ich oryginalny charakter.
18. Wykonanie tłoczonego napisu na nowym, wymienionym płóciennym grzbiecie, każdej Księgi Inwentarzowej.
19. Ogólny wizualny wygląd 11 Ksiąg będących przedmiotem zapytania ofertowego musi być zgodny z pozostałymi Księgami dotyczącymi zbiorów Muzeum Zamkowego w Sandomierzu (Zdjęcie w Załączniku nr 1)
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Kornelia Golińska
tel. 15 832 22 65 wew. 237
email: k.golinska@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Okres realizacji zamówienia:
Od 02.04.2024 r. do 31.07.2024 r.
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Sandra Fechner
tel. 15 832 22 65 wewn. 36
e-mail: s.fechner@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Załącznik nr 1 | |||
676.12 Kb | 21 marca 2024 | 26 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 21 marca 2024, 15:55 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 21 marca 2024, 15:55 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 22 marca 2024, 07:59 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.