WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie usł. telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej dla
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,
w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych, sprawnych i gotowych do użycia telefonów komórkowych na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi :

      1. Zapotrzebowanie na 14 abonamentów wraz z dostawą 14 sztuk fabrycznie nowych aparatów telefonicznych z kartą SIM – z możliwością zamówienia dodatkowych nowych numerów w różnym terminie w trakcie trwania umowy na tych samych warunkach.

      2. Okres gwarancji na oferowane aparaty telefoniczne – 24 miesiące. Do każdego dostarczonego  aparatu telefonicznego.
      3. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:

1)      bezpłatne połączenia w ramach abonamentu na każdą kartę SIM do wszystkich sieci na terenie kraju, również stacjonarnych;

2)      zablokowanie połączeń na numery specjalne np. rozpoczynające się od 0-700..., w uzgodnieniu z Zamawiającym;

3)      bezpłatne załączenie usługi roamingu;

4)      biuro obsługi klienta oraz pomoc techniczną;

5)      wyznaczenie  opiekuna technicznego (wskazanego z imienia i nazwiska) do bezpośredniego kontaktu przez cały czas realizacji umowy;

6)      wymianę karty SIM bezpłatnie – wymiana dokonana będzie w przypadku kradzieży oraz innych przypadkach niezawinionych przez zamawiającego;

7)      dostawę aparatów telefonicznych wraz z aktywacją nowych abonamentów w dniu wejścia w życie umowy

8)      aktywacja karty SIM powinna być bezpłatna;

9)      przeniesienie obowiązujących numerów do nowego operatora – bezpłatnie;

10)  nielimitowany internet z pełną prędkością internetu do 50 GB w jednym okresie rozliczeniowym dla 4 abonamentów;

11)  nielimitowany internet z pełną prędkością internetu do 20 GB w jednym okresie rozliczeniowym dla 10 abonamentów.

 

      4. Zasięg  świadczonych  przez  Wykonawcę  usług  telekomunikacyjnych powinien obejmować co najmniej 91% terytorium RP, według aktualnie publikowanych map zasięgu Wykonawcy, w tym siedzibę Zamawiającego, na poziomie zapewniającym realizację transmisji głosu w każdych warunkach.
      5. Opłata abonamentowa wykazana na  fakturze będzie łączną opłatą dla wszystkich 14 numerów, z wyszczególnieniem  poszczególnych usług dla każdego numeru w załączniku do faktury.
      6. Oferent musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich  posiadania (m.in. wpis do rejestru przedsiębiorców  telekomunikacyjnych  prowadzonego  przez  Prezesa Urzędu Komunikacji   Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca  2004  r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 dnia 3 sierpnia 2004 r. z późn. zm.).
      7. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się dostawę 14 aparatów telefonicznych o parametrach technicznych, nie niższych niż:

1)      Dla 8 szt. aparatów telefonicznych:

Rok produkcji : 2023/2024

Wyświetlacz : AMOLED, wielkość wyświetlacza (cale) 6.5"

Pamięć RAM: 6 GB

Pamięć wbudowana [GB]: 128 GB

Aparat:  z obiektywem głównym 50MP

Pojemność akumulatora [mAh]:  5000 mAh

SIM:    Dual SIM

Kolor: czarny    

2)      Dla 4 szt. aparatów telefonicznych:

Rok produkcji: 2023/2024

Wyświetlacz : AMOLED, wielkość wyświetlacza (cale) 6.5"

Pamięć RAM : 8 GB

Pamięć wbudowana [GB] : 256 GB

Aparat z obiektywem głównym 50MP

Transmisja danych

5G       Tak

NFC    Tak

VoLTE           Tak

VoWiFi           Tak

Pojemność akumulatora [mAh]: 5000 mAh

SIM:    Dual SIM

Kolor: czarny

3)      Dla 2 szt. aparatów telefonicznych:

System LTE    2100; 2600; 1800; 900; 800

5G       Tak

Pamięć wewnętrzna   256GB

Pamięć RAM  8GB

Akumulator 5100 mAh

SIM     Dual SIM

Rodzaj wyświetlacza  AMOLED

Rozdzielczość wyświetlacza [piksele] 2712x1220 (1.5K)

Wielkość wyświetlacza (cale) 6.67"

Aparat 200 MP +8MP+2MP, stabilizacja obrazu

Aparat przedni 16MP

Transmisja danych

NFC    Tak

VoLTE           Tak

VoWiFi           Tak

Kolor czarny

Zawartość oferty

1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
3. Kwotę należy podać dla jednego abonamentu wraz z telefonem komórkowym, oraz kwotę za całość przedmiotu zamówienia – wszystkich abonamentów.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości zamawianych abonamentów po zapoznaniu się z ofertą cenową.

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz ,
    albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie
    do 18.03.2024 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

Okres realizacji zamówienia:

Aktywacja numerów, możliwość korzystania z usług telefonii komórkowej powinna nastąpić od dnia 20.04.2024 r. na okres 24 miesięcy.

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia
    w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy.
    W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Sandra Fechner

tel. 15 832 22 65 wewn. 36

e-mail: s.fechner@zamek-sandomierz.pl

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

 

 

 

 

Artykuł przeczytano: 104 raz(y)
Wprowadził(a): Małgorzata Kot, 12 marca 2024, 12:13
Zmienił(a): Małgorzata Kot, 12 marca 2024, 12:13
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 12 marca 2024, 12:46
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.