ZAPYTANIE OFERTOWE
na świadczenie dostaw chemii gospodarczej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
Ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemii gospodarczej na potrzeby Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) Pasta samopołyskowa przeznaczona do konserwacji podłóg drewnianych, lakierowanych i sztucznych, typu – Sidolux, Błysk. ILOŚĆ: 40 LITRÓW
2) Uniwersalny płyn do mycia powierzchni, do czyszczenia różnego rodzaju wodoodpornych powierzchni np. parkietów drewnianych, płytek ceramicznych, umywalek czy kuchenek. Preparat nie pozostawiający po sobie niepożądanych smug i śladów typu Ajax. ILOŚĆ: 40 LITRÓW
3) Mydło w płynie do codziennej higieny rąk typu Blux Cosmetics. ILOŚĆ: 70 LITRÓW
4) Zagęszczony płyn czyszcząco-dezynfekujący do WC – właściwości dezynfekujące, czyści, wybiela, zabija bakterie, wirusy, grzyby typu Domestos, Cilit Bang. ILOŚĆ: 25 LITRÓW
5) Papier toaletowy – średnica rolki 18cm, ilość warstw: 2, długość rolki: minimum 90 m, biały lub szary typu Big Roll Eco Sonis. ILOŚĆ: 600 szt.
6) Ręcznik biały składany do podajnika. Ilość warstw: 2, wymiary listka: min. 22cm x 23cm, max. 23 cm x 25 cm, Ilość listków w zgrzewce: 200 sztuk typu Metsa Tissue. ILOŚĆ: 300 zgrzewek.
7) Spray przeciw kurzowi. Uniwersalny środek czyszczący, bezpieczny dla mebli typu Pronto. ILOŚĆ: 10 LITRÓW.
8) Worki na śmieci, pojemność 35 L. Opakowanie = 50 szt., ILOŚĆ: 20 opakowań
9) Worki na śmieci, pojemność 60 L. Opakowanie = 30 szt., ILOŚĆ: 40 opakowań
10) Worki na śmieci, pojemność 120 L, grubość min. 80 mikr. Opakowanie = 20 szt., ILOŚĆ: 20 opakowań
1) Był zgodny z obowiązującymi normami PN, atestami, świadectwem dopuszczenia do obrotu, świadectwami jakości zdrowotnej, orzeczeniami jakościowymi wydawanymi przez PZH, wprowadzonych do obrotu zgodnie z wymogami
2) Chemia gospodarcza musi posiadać co najmniej 3-miesięczny termin przydatności/ważności do stosowania od dnia wyprodukowania oraz co najmniej 3-miesięczny termin przydatności/ważności do stosowania od dnia dostawy.
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Okres realizacji zamówienia:
12 miesięcy od dnia podpisania umowy
Forma płatności:
Inne postanowienia:
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przetwarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Nazwa pliku | Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
---|---|---|---|---|
KLAUZULA INFORMACYJNA PDF280.62 Kb28 listopada 202323 raz(y) |
Wprowadził(a): | Małgorzata Kot, 28 listopada 2023, 13:54 |
Zmienił(a): | Małgorzata Kot, 28 listopada 2023, 13:53 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 28 listopada 2023, 14:23 |
Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.
Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.