WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i montaż centrali telefonicznej miejscowej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup i montaż centrali telefonicznej miejscowej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.

 

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65,

 

Tryb udzielenia zamówienia 

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia 

Przedmiotem zamówienia zakup oraz montaż centrali telefonicznej miejscowej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi: 

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :

  1. Zakup produktu najnowszej generacji, wykorzystującej technologie VoIP z możliwością wykorzystania istniejącej sieci telefonicznej i analogowych aparatów.
  2. Cechy produktu:

1)      Wbudowany VoIP

2)      Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.

3)      Zarzadzanie przez przeglądarkę internetową.

4)      Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java

5)      Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników

6)      Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową

7)      Zintegrowane karty GSM — tanie rozmowy do sieci komórkowych

8)      Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu

9)      Budowa modułowa 1, 2, 3, 4, 5 lub 6 jednostek połączone światłowodem, z niezależnymi systemami zasilania rezerwowego, w obudowie RACK do szaf 19”

10)  Rozwiązania dla firm o różnej wielkości i różnym natężeniu ruchu telekomunikacyjnego

11)  Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR)

12)  Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów:

- równomiernie (UCD)

- zgodnie z tematem wybranym na infolinii

- automatycznie - na podstawie rozpoznanego numeru (ACD)

13)  Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek.

14)  Indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.

15)  Ograniczanie niepożądanych połączeń.

16)  Abonenci wirtualni i system kont indywidualnych.

17)  Automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej.

18)  Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych

19)  Połączenia konferencyjne

20)  System wielopoziomowego menu głosowego

21)  Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów :

- kolejkowanie

22)  Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa.

23)  Polifoniczne melodie dla połączeń oczekujących.

24)  Rejestracja i taryfikacja rozmów.

25)  Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich.

26)  Otwarty, programowy interfejs, umożliwiający integracje serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami

27)  Voipowy Eliminator Kosztów

28)  Połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją

29)  Konfiguracja centrali: 32 linii wewnętrznych, 6 linii miejskich, wykorzystanie istniejących aparatów analogowych, możliwość wyposażenia w aparaty systemowe,

30)  Zasilanie rezerwowe.

31)  Montaż centrali, programowanie oraz szkolenie.

32)  Gwarancja min. 24 miesiące.

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. Doświadczenie w montażu i instalacji nowoczesnych central telefonicznych.

 

Zawartość oferty 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 15.09. 2023 r. do godz. 12.00.
  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Termin realizacji zamówienia:

w terminie do 30-09-2023 r.

 

Inne postanowienia: 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 69 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 7 września 2023, 10:15
Zmienił(a): Marek Banaczek, 7 września 2023, 10:19
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 7 września 2023, 10:53
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.