ZAPYTANIE OFERTOWE
na zakup i montaż centrali telefonicznej miejscowej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP 864-11-06-630
Regon 291200740
Tel. 015 832-22-65,
Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup oraz montaż centrali telefonicznej miejscowej w Muzeum Zamkowym w Sandomierzu.
Szczegółowy zakres świadczenia usługi:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) Wbudowany VoIP
2) Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
3) Zarzadzanie przez przeglądarkę internetową.
4) Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java
5) Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników
6) Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową
7) Zintegrowane karty GSM — tanie rozmowy do sieci komórkowych
8) Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu
9) Budowa modułowa 1, 2, 3, 4, 5 lub 6 jednostek połączone światłowodem, z niezależnymi systemami zasilania rezerwowego, w obudowie RACK do szaf 19”
10) Rozwiązania dla firm o różnej wielkości i różnym natężeniu ruchu telekomunikacyjnego
11) Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR)
12) Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych kryteriów:
- równomiernie (UCD)
- zgodnie z tematem wybranym na infolinii
- automatycznie - na podstawie rozpoznanego numeru (ACD)
13) Dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek.
14) Indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
15) Ograniczanie niepożądanych połączeń.
16) Abonenci wirtualni i system kont indywidualnych.
17) Automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej.
18) Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych
19) Połączenia konferencyjne
20) System wielopoziomowego menu głosowego
21) Możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów :
- kolejkowanie
22) Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa.
23) Polifoniczne melodie dla połączeń oczekujących.
24) Rejestracja i taryfikacja rozmów.
25) Rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach miejskich.
26) Otwarty, programowy interfejs, umożliwiający integracje serwera z systemami Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami
27) Voipowy Eliminator Kosztów
28) Połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją
29) Konfiguracja centrali: 32 linii wewnętrznych, 6 linii miejskich, wykorzystanie istniejących aparatów analogowych, możliwość wyposażenia w aparaty systemowe,
30) Zasilanie rezerwowe.
31) Montaż centrali, programowanie oraz szkolenie.
32) Gwarancja min. 24 miesiące.
Wymagania dotyczące Wykonawcy:
Zawartość oferty
Procedura składania ofert
Mirosław Piórkowski
tel. 698 636 593
email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
Opis kryteriów:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- cena 100%
Termin realizacji zamówienia:
w terminie do 30-09-2023 r.
Inne postanowienia:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.
Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,
9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 7 września 2023, 10:15 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 7 września 2023, 10:19 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 7 września 2023, 10:53 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.