WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na Świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych z lokalnych systemów pożarowych znajdujących się w obiekcie Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na Świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych
z lokalnych systemów pożarowych znajdujących się w obiekcie Muzeum Zamkowym w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem Zapytania ofertowego jest świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych z lokalnych systemów pożarowych znajdujących się w obiekcie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu do centrum odbiorczego alarmów pożarowych w Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu i centrum odbiorczego sygnałów uszkodzeniowych COSU danego Operatora.

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

a) połączenie systemu sygnalizacji pożarowej do Centrum Odbiorczego Alarmów Pożarowych (COAP) w Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu obiektu Muzeum Zamkowego w Sandomierzu;

b) całodobowe monitorowanie przez Centrum Operatora lokalnego systemu sygnalizacji alarmowo-pożarowej (SAP) dwoma niezależnymi torami transmisji - drogą radiową i telefoniczną;

c) w ramach usługi - monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru, Operator będzie zobowiązany do:

• monitorowania sygnałów alarmowych wychodzących z lokalnych centrali sygnalizacji pożaru w obiekcie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu całodobowo przez wszystkie dni tygodnia,

• monitorowania za pomocą sygnałów radiowych i telefonicznych obejmujących sygnały pożaru I-go stopnia i II-go stopnia,

• niezwłocznego przekazania sygnału o alarmie pożarowym - głównym alarmie II-go stopnia do PSP Sandomierz,

• powiadomienia wskazanych osób przez Zamawiającego (w momencie podpisania umowy ) o alarmie pożarowym II-go stopnia,

• powiadomienia Zamawiającego o uszkodzeniu lub wyłączeniu centralki sygnału pożaru, zaniku zasilania, włamania do urządzenia transmisji alarmów (UTA) i przerwaniu połączenia pomiędzy UTA a centralką sygnalizacji pożaru,

• przekazanie miesięcznego wydruku zdarzeń,

• posiadania podpisanej umowy z Komendantem Państwowej Straży Pożarnej na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie Sandomierza objętej przedmiotem zamówienia na okres realizacji zamówienia.

Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy podłączenie do instalacji SSP wraz z uruchomieniem i konfiguracją urządzeń w miejscu przeznaczenia,

Wszelkie koszty związane z montażem i użytkowaniem urządzeń należy uwzględnić w cenie usługi.

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  2. Wykonawca musi posiadać zgodę Komendy Państwowej Straży Pożarnej w Sandomierzu na prowadzenie monitoringu pożarowego na jej terenie.

 

Zawartość oferty

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).

 

Procedura składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum Zamkowego , ul. Zamkowa 12 , 27-600 Sandomierz , albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 11 sierpnia 2023 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  4. Osoba do kontaktu:

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

 

Okres realizacji zamówienia:

36 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

Inne postanowienia:

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia
    lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania
    lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Artykuł przeczytano: 85 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 3 sierpnia 2023, 14:51
Zmienił(a): Marek Banaczek, 3 sierpnia 2023, 14:52
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 3 sierpnia 2023, 15:03
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.