WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na zapewnienie oraz obsługę techniczną profesjonalnego systemu dźwiękowego stereo oraz oświetlenia scenicznego

ZAPYTANIE OFERTOWE

na zapewnienie oraz obsługę techniczną profesjonalnego systemu dźwiękowego stereo oraz oświetlenia scenicznego.

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie i obsługa profesjonalnego systemu dźwiękowego stereo, wykorzystanie profesjonalnego oświetlenia scenicznego oraz aktywna obecność minimum jednego technika ekipy dźwiękowej na scenie podczas organizowanego wydarzenia muzycznego na dziedzińcu Muzeum Zamkowego w Sandomierzu, ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, w dniu 02.09.2023 r. w godzinach 12.00 – 20.00 (koncert o godzinie 18.00 – próba około godziny 13.00)

Uwaga: godziny obsługi wydarzenia mogą ulec zmianie.   

 

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności należy (zgodnie z załącznikiem nr 1):

  1. Podczas koncertu wymagane jest wykorzystanie profesjonalnego systemu dźwiękowego stereo ( Pa/Monitory – HK Audio, JBL, Meyer Sound, FBT; preferowana konsoleta cyfrowa Behringer x32, Soundcraft Vi1). Systemy średnio- wysokotonowe powinny być podwieszone i pokrywać równomiernie cały obszar audytorium.
  2. Podczas koncertu wymagane jest wykorzystanie profesjonalnego oświetlenia scenicznego (minimum 4x Martin MAC 700, 8x Par 1000W, 8x Led Bar, 1x Hazer/Dymnica)
  3. Aktywna obecność, obsługa techniczna minimum jednego technika ekipy dźwiękowej na scenie w trakcie trwania całego koncertu oraz próby zespołu.

 

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

Obsługa minimum trzech wydarzeń o podobnym charakterze z wykorzystaniem sprzętu o przybliżonych parametrach jak w szczegółowym zakresie świadczenia usługi.

 

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
  3. Podpisana klauzula informacyjna.

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl w nieprzekraczalnym terminie do 08 czerwca 2023 r. do godz. 12.00.
  2. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.

 

Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

Termin realizacji zamówienia:

02.09.2023r.

Miejsce realizacji zamówienia :

Dziedziniec Zamku Królewskiego w Sandomierzu.

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

  

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne
i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video
za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe,
w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
Załącznik nr 1 PDF765.26 Kb2 czerwca 202317 raz(y)
Artykuł przeczytano: 41 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 2 czerwca 2023, 09:08
Zmienił(a): Marek Banaczek, 2 czerwca 2023, 09:08
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 2 czerwca 2023, 09:36
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.