WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na świadczenie kompleksowych usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

ZAPYTANIE OFERTOWE

na świadczenie kompleksowych usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
oraz ochrony przeciwpożarowej dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

Ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon 291200740

Tel. 015 832-22-65

 

Tryb udzielenia zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych, określonej w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w związku z czym nie stosuje się przepisów tej ustawy.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej Muzeum Zamkowego w Sandomierzu zgodnie z aktualnymi przepisami prawa, w szczególności:

  1. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502),rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U.2004. 180.1860 ze zm.),
  1. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997.109.704 ze zm.),
  2. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01 grudnia 1998 r.
    w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych
    w monitory ekranowe (Dz.U.1998148.973),
  3. Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 24 maja 2019 r.
    w sprawie wzoru protokołu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy (Dz.U.2019 poz. 1071),
  4. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności
    i przyczyn wypadków przy pracy (Dz.U.2009.105.870),
  5. Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2022 poz. 2057),
  6. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
    7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2023 poz. 822),
  7. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r.
    w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą
    i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz.U.2014 poz. 1240).

Szczegółowy zakres świadczenia usługi:

Do obowiązków Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności należy:

  1. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników oraz osób współpracujących z Muzeum z zakresu bhp oraz ochrony przeciwpożarowej i pierwszej pomocy wraz z prowadzeniem rejestrów w tym zakresie.
  2. Zapoznawanie pracowników ze zmieniającymi się przepisami BHP i przeciwpożarowymi.
  3. Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji zakładowej dotyczącej BHP i p.poż., w szczególności:
    1. sporządzanie i aktualizacja szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
    2. udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
    3. opracowywanie i aktualizowanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
    4. aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego,
    5. prowadzenie rejestrów i kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także rejestru i kart pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
    6. Kontrola oznakowania zgodnie z Polskimi Normami dróg ewakuacyjnych i urządzeń gaśniczych oraz przedstawianie Zamawiającemu wniosków odnośnie konieczności uzupełnienia braków.
    7. Okresowa kontrola zabezpieczenia budynku i pomieszczeń pod względem ochrony przeciwpożarowej oraz przedstawianie wniosków z kontroli Zamawiającemu.
    8. Sprawowanie nadzoru nad zaopatrzeniem pracowników w wymaganą odzież i obuwie robocze.
    9. Bieżące informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń.
    10. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
    11. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych, zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
    12. Udział w przekazaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników.
    13. Przedstawienie Zamawiającemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.
    14. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadku w drodze do pracy lub z pracy oraz prowadzenie postpowań powypadkowych w razie zaistnienia wypadku przy pracy, wypadku w drodze do pracy lub z pracy, zdarzenia potencjalnie wypadkowego, sporządzenie dokumentacji powypadkowej.
    15. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, poprawy warunków pracy, w tym przedkładanie w formie pisemnej propozycji przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu poprawę stanu bezpieczeństwa Muzeum.
    16. Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej.
    17. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
    18. Ustalenie sposobu postepowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia.
    19. Wykonywanie wszelkich innych niewymienionych czynności określonych w przepisach wykonawczych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisach ochrony przeciwpożarowej.
    20. Wizyta przedstawiciela Wykonawcy w razie potrzeby, na wezwanie Zamawiającego w siedzibie Muzeum, w celu zapoznania się z bieżącymi sprawami BHP i p.poż.

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  1. 1.  Wykonawca przedstawi Zleceniodawcy do wglądu oryginały ważnych zaświadczeń potwierdzających posiadanie kwalifikacji:

- kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie BHP, zgodnie z obowiązującym prawem, określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy(Dz.U. 1997.109.704 ze zm.);

- wymagania kwalifikacyjne niezbędne do wykonywania obowiązków z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wynikające z Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.2022 poz. 2057).

  1. 2.  Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia minimum w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, świadczeniu usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpożarowej w zakładach pracy zatrudniających minimum 15 pracowników.

Zawartość oferty

 

  1. Informacja o Wykonawcy: imię i nazwisko / nazwa (firma).
  2. Cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki, które są niezbędne do zrealizowania zamówienia (podać kwotę netto, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto).
  3. Podpisana klauzula informacyjna.

 

Procedura składania ofert

 

  1. Ofertę należy przesłać pocztą na adres (decyduje data wpływu):

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon: 291200740

 

albo złożyć osobiście w sekretariacie Muzeum albo złożyć drogą elektroniczną na adres: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

w nieprzekraczalnym terminie do 22 maja 2023 r. do godz. 12.00.

  1. Zgłoszenia niespełniające powyższych wymagań lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Niniejsze zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez konieczności podawania przyczyny.
  3. Osoba do kontaktu:

 

Mirosław Piórkowski

tel. 698 636 593

email: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

Opis kryteriów:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

- cena 100%

Okres realizacji zamówienia:

24 miesiące od dnia podpisania umowy

Inne postanowienia:

 

  1. Zastrzega się możliwość pozostawienia niniejszego postępowania bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w każdym czasie bez podania przyczyn.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji nawet po złożeniu ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
  4. Muzeum Zamkowe w Sandomierzu reprezentowane przez Dyrektora jest administratorem danych osobowych, które mogą być uzyskane w trakcie niniejszego postępowania lub realizacji zawartej w jego wyniku umowy. W załączeniu klauzula informacyjna.

 

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski

Muzeum Zamkowe w Sandomierzu

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz

m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

tel.: 698 636 593

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Muzeum Zamkowe w Sandomierzu.

Jednocześnie na podstawie art. 13 Rozporządzenia 2016/679 informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Zamkowe w Sandomierzu ul. Zamkowa 12 27-600 Sandomierz

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania przewarzania w celach analitycznych

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy,

9) Z uwagi na fakt, że komunikacja pomiędzy Administratorem a osobą, której dane osobowe dotyczą może odbywać się w formie elektronicznej, m.in. przez systemy poczty elektronicznej, portale społecznościowe, komunikatory, wszelkie aplikacje mobilne i komputerowe, w tym aplikacje do wykonywania połączeń głosowych, lub video za pośrednictwem internetu, osobą, której dane dotyczą wyraża zgodę na powyższe, w zakresie, w jakim będzie to związane z wykonywaniem postanowień umownych.

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
zapytanie ofertowe bhp i ppoz. 1. PDF485.79 Kb11 maja 202336 raz(y)
Artykuł przeczytano: 151 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 11 maja 2023, 16:03
Zmienił(a): Marek Banaczek, 11 maja 2023, 16:10
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 12 maja 2023, 09:33
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.