WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

Obsługa graficzna oraz produkcja materiałów promocyjnych i wystawienniczych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

Zapytanie ofertowe

 

Zamawiający

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, NIP 864-11-06-630, Regon 291200740,

Tel. 015 832-22-65

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa graficzna oraz produkcja materiałów promocyjnych i wystawienniczych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.

Zakres prac będzie ustalany na bieżąco w zależności od zapotrzebowania:
płatność – faktura wystawiona po zakończonym projekcie lub dostarczeniu materiałów.

W zakres obsługi graficznej obejmuje przygotowywanie projektów oraz produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych oraz wystawienniczych:

  • przygotowywanie projektów oraz druku: plakatów, ulotek, broszur, katalogów, publikacji związanych z wystawami czasowymi oraz stałymi, roll-up, banerów, flag, plansz, zaproszeń, naklejek,
  • przygotowania projektów oraz produkcja (m.in. druk) elementów graficznych wystaw czasowych lub stałych, a także elementów graficznych znajdujących się w przestrzeni ekspozycji wraz z montażem np. naklejki plotowane (cięte po obrysie), ścienne, podłogowe plansze, ścianki, elementy edukacyjne,
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych.

Zamawiający zgłasza zlecenie drogą elektroniczną. Możliwe są spotkania online lub osobiste – wymagana dostępność często po godzinie 16.00, lub w soboty czy niedziele, w zależności od terminu jaki jest do wykonania danej ekspozycji, publikacji itp.
Mile jest więc widziana pełna dyspozycyjność.

Zamawiający w terminie 24 h od otrzymania przedmiotu zamówienia ma prawo zgłoszenia uwag, które wykonawca musi uwzględnić. Po akceptacji projektu pliki graficzne otrzymuje Zamawiający w wersji zamkniętej.

W celu oceny oferty zamówienia prosimy o:

Przygotowanie kosztorysu oraz wskazanie terminu wykonania do:

  • Koszt projektu plakatu Muzealnego (fotografia plus tekst oraz logo), dostosowanie do potrzebnego formatu A3 oraz B2. Dodatkowa wersja graficzna w postaci elektronicznej do wykorzystania w Internecie. Druk na papierze (kreda 130 g. 4+0, citylight 150g, DCP) ilość: 100 szt.
  • Koszt projektu zaproszenia (fotografia plus tekst oraz logo) dwustronnego w formacie A4 składanym do B5. (1 str. Fotografia plus tekst, 2 str. Tekst, 3 str. Tekst, 4 str. Tekst + logo). Druk na papierze (offset: kreda 300-35g mat, cyfra DCP 300g) ilość: 300 szt.
  • Koszt obróbki fotograficznej, szparowania elementów grafiki, przystosowanie do druku.
  • Koszt projektu oraz wydruku planszy o wymiarach 130x100 PCV 4 mm (tekst wersja PL/ENG + fotografia)
  • Koszt projektu, wydruku oraz montażu naklejki plotowanej napisu „Muzeum Zamkowe w Sandomierzu” wraz z logo. Font Trajan Pro wielkość 120, wraz z logo muzeum o wymiarach minimum 75 cm wysokości. Plik z Logo w załączniku.
  • Koszt projektu oraz druku siatki mesh 1,6 x 2,2m z nazwą muzeum (opracowanie graficzne + wydruk + montaż)
  • Ilość poprawek wliczona w projekt graficzny + koszt 1 roboczogodziny grafika przy ewentualnych dodatkowych poprawkach.

Przesłania portfolio:

W portfolio winno znajdować się udokumentowane doświadczenie w postaci przygotowanych projektów graficznych oraz udokumentowanym doświadczeniem (np. dokumentacją fotograficzną wystawy/ekspozycji zaprojektowanej przez wykonawcę), minimum trzema rekomendacjami instytucji muzealnych/rządowych.

Projekty/portfolio można wysłać w formacie PDF.

Kryteria wyboru ofert:

Minimum 10 letnie doświadczenie w pracy jako grafik/realizator projektów/wystaw muzealnych i plenerowych, wnętrz typu sala pamięci lub elementów wykorzystywanych
w podobnych wnętrzach.

Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

Cena (C) - 60 pkt

Portfolio (P) – 40 pkt

Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %

W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

     najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
       cena ocenianej oferty (brutto)

W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz przesłane dostarczenia potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.

  • Materiałów informacyjnych typu ulotka, plakat, biuletyn – 10 pkt
  • Materiałów informacyjnych typu roll-up, flaga, baner – 10 pkt
  • Publikacji – 10 pkt
  • Materiałów wystawienniczych w przestrzeniach ekspozycji (plansze, naklejki, kubiki itp.) – 10 pkt
  • Dodatkowym bonusem punktacyjnym mogą być inne nie wymienione wyżej realizacje


Wykonawcy nie spełniający kryteriów Portfolio nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.

Data i miejsce składania ofert:

Prosimy o przysłanie ofert do dn. 28 marca 2023 do godz. 12.30.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adresy: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl lub  a.motyl@zamek-sandomierz.pl,

Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: tel. 15 644-57-57 (wew.35)
lub 48 698 639 312

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych
w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  • Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.

Zamawiający na podstawie art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty:

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

 

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
mz_logo_czarny2_2022 PNG73.32 Kb17 marca 20237 raz(y)
Artykuł przeczytano: 71 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 17 marca 2023, 11:01
Zmienił(a): Marek Banaczek, 17 marca 2023, 11:01
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 17 marca 2023, 11:56
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.