Zapytanie ofertowe
Zamawiający
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz, NIP 864-11-06-630, Regon 291200740,
Tel. 015 832-22-65
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa graficzna oraz produkcja materiałów promocyjnych i wystawienniczych dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu.
Zakres prac będzie ustalany na bieżąco w zależności od zapotrzebowania:
płatność – faktura wystawiona po zakończonym projekcie lub dostarczeniu materiałów.
W zakres obsługi graficznej obejmuje przygotowywanie projektów oraz produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych oraz wystawienniczych:
Zamawiający zgłasza zlecenie drogą elektroniczną. Możliwe są spotkania online lub osobiste – wymagana dostępność często po godzinie 16.00, lub w soboty czy niedziele, w zależności od terminu jaki jest do wykonania danej ekspozycji, publikacji itp.
Mile jest więc widziana pełna dyspozycyjność.
Zamawiający w terminie 24 h od otrzymania przedmiotu zamówienia ma prawo zgłoszenia uwag, które wykonawca musi uwzględnić. Po akceptacji projektu pliki graficzne otrzymuje Zamawiający w wersji zamkniętej.
W celu oceny oferty zamówienia prosimy o:
Przygotowanie kosztorysu oraz wskazanie terminu wykonania do:
Przesłania portfolio:
W portfolio winno znajdować się udokumentowane doświadczenie w postaci przygotowanych projektów graficznych oraz udokumentowanym doświadczeniem (np. dokumentacją fotograficzną wystawy/ekspozycji zaprojektowanej przez wykonawcę), minimum trzema rekomendacjami instytucji muzealnych/rządowych.
Projekty/portfolio można wysłać w formacie PDF.
Kryteria wyboru ofert:
Minimum 10 letnie doświadczenie w pracy jako grafik/realizator projektów/wystaw muzealnych i plenerowych, wnętrz typu sala pamięci lub elementów wykorzystywanych
w podobnych wnętrzach.
Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Cena (C) - 60 pkt
Portfolio (P) – 40 pkt
Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez przygotowany kosztorys oraz przesłane dostarczenia potwierdzenia doświadczenia w postaci portfolio.
Wykonawcy nie spełniający kryteriów Portfolio nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.
Data i miejsce składania ofert:
Prosimy o przysłanie ofert do dn. 28 marca 2023 do godz. 12.30.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adresy: s.mroczka@zamek-sandomierz.pl lub a.motyl@zamek-sandomierz.pl,
Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: tel. 15 644-57-57 (wew.35)
lub 48 698 639 312
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych
w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
Zamawiający na podstawie art. 70 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
mz_logo_czarny2_2022 | |||
PNG | 73.32 Kb | 17 marca 2023 | 19 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 17 marca 2023, 11:01 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 17 marca 2023, 11:01 |
Zatwierdził(a): | Ewa Turas, 17 marca 2023, 11:56 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.