WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie mebli pod zabudowę w sekretariacie Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie mebli pod zabudowę w sekretariacie

Muzeum Zamkowego w Sandomierzu

 

Zamawiający:

Muzeum Zamkowe w Sandomierz

ul. Zamkowa 12

27-600 Sandomierz

NIP: 864-11-06-630

Regon: 291200740

Tel. 015 832-22-65, 698 636 593

 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie mebli pod zabudowę w pomieszczeniu sekretariatu Muzeum Zamkowego
w Sandomierzu – II piętro, zgodnie z poniższymi danymi:

 

Meble biurowe - wymagane materiały:

1. Płyta laminowana dwustronnie  gr. 18 mm , blaty biurek 36 mm ,

2. Struktura płyty - biurowa (PE)

3. Okleina ABS - 1  / 2 mm (wilgocioodporne)

4. Zawiasy meblowe - ze spowalniaczami

5. Uchwyty metalowe satyna  

 

Wykaz mebli do wykonania pod zabudowę:

                                                                        Szerokość       Głębokość       Wysokość

1. Biurko x  1 szt.                                          160 cm            70  cm             75  cm 

2. Biurko z nadstawką  x 1 szt.                      150  cm           60  cm             75/115 cm

3. Kontener  biurowy z szufladą i z zamkiem  1 szt.

40 cm              50 cm              65 cm

4. Szafka zabudowa lodówki x1 szt.             55 cm              60 cm              71 cm 

5. Szafa biurowa garderobiana  x1 szt.         60 cm              180 cm            40 cm 

6. Nadstawka szafy garderobianej  x1 szt.    60 cm              72 cm              40 cm 

7. Szafa biurowa z półkami  x1 szt.              80 cm              180 cm            40 cm

8. Nadstawka szafy biurowej x1 szt.             80 cm              72 cm              40 cm

9. Szafka biurowa wisząca  x1 szt.                80  cm             72 cm              40 cm

10. Regał otwarty  x3 szt.                              80 cm              40 cm              35 c

 

Inne warunki zamówienia:

1. Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę oraz doświadczenie, jak też dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i osobowym umożliwiającym profesjonalne, terminowe oraz sprawne wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.

2. Gwarancja na meble  - 5 LAT

3. Udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu podobnych realizacji w okresie minimum 5 lat.

 

Termin realizacji zamówienia:

- 35 dni od dnia podpisania umowy.

 

Kryterium wyboru oferty:

Cena 100%

 

Forma płatności:

Wywiązanie się z zawartej umowy, a także zaakceptowanie Protokołu przez Zmawiającego będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

 

Ofertę można przesłać listownie, złożyć osobiście  na adres: Muzeum Zamkowe
w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz lub pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

nie później niż do dnia 11.10.2022 r. do godziny 12.00

 

Osoba do kontaktu: Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593

Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl

 

W załączeniu – rzut pomieszczenia.

 

Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.

Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.


Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.

Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)

_____________________________________________________

Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:

Mirosław Piórkowski
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel.: 15 832 22 65
kom: 698 636 593

Załączone pliki:

Nazwa pliku Typ Rozmiar Data dodania Pobrany
Załącznik JPG78.32 Kb4 października 202239 raz(y)
Artykuł przeczytano: 148 raz(y)
Wprowadził(a): Marek Banaczek, 4 października 2022, 11:29
Zmienił(a): Marek Banaczek, 4 października 2022, 11:31
Zatwierdził(a): Karolina Wójcik, 4 października 2022, 11:48
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.