ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie mebli pod zabudowę w sekretariacie
Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
Zamawiający:
Muzeum Zamkowe w Sandomierz
ul. Zamkowa 12
27-600 Sandomierz
NIP: 864-11-06-630
Regon: 291200740
Tel. 015 832-22-65, 698 636 593
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie mebli pod zabudowę w pomieszczeniu sekretariatu Muzeum Zamkowego
w Sandomierzu – II piętro, zgodnie z poniższymi danymi:
Meble biurowe - wymagane materiały:
1. Płyta laminowana dwustronnie gr. 18 mm , blaty biurek 36 mm ,
2. Struktura płyty - biurowa (PE)
3. Okleina ABS - 1 / 2 mm (wilgocioodporne)
4. Zawiasy meblowe - ze spowalniaczami
5. Uchwyty metalowe satyna
Wykaz mebli do wykonania pod zabudowę:
Szerokość Głębokość Wysokość
1. Biurko x 1 szt. 160 cm 70 cm 75 cm
2. Biurko z nadstawką x 1 szt. 150 cm 60 cm 75/115 cm
3. Kontener biurowy z szufladą i z zamkiem 1 szt.
40 cm 50 cm 65 cm
4. Szafka zabudowa lodówki x1 szt. 55 cm 60 cm 71 cm
5. Szafa biurowa garderobiana x1 szt. 60 cm 180 cm 40 cm
6. Nadstawka szafy garderobianej x1 szt. 60 cm 72 cm 40 cm
7. Szafa biurowa z półkami x1 szt. 80 cm 180 cm 40 cm
8. Nadstawka szafy biurowej x1 szt. 80 cm 72 cm 40 cm
9. Szafka biurowa wisząca x1 szt. 80 cm 72 cm 40 cm
10. Regał otwarty x3 szt. 80 cm 40 cm 35 c
Inne warunki zamówienia:
1. Wykonawca oświadcza, iż posiada wiedzę oraz doświadczenie, jak też dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i osobowym umożliwiającym profesjonalne, terminowe oraz sprawne wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
2. Gwarancja na meble - 5 LAT
3. Udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu podobnych realizacji w okresie minimum 5 lat.
Termin realizacji zamówienia:
- 35 dni od dnia podpisania umowy.
Kryterium wyboru oferty:
Cena 100%
Forma płatności:
Wywiązanie się z zawartej umowy, a także zaakceptowanie Protokołu przez Zmawiającego będzie skutkować wystawieniem faktury. Płatność będzie dokonana w ciągu 14 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Ofertę można przesłać listownie, złożyć osobiście na adres: Muzeum Zamkowe
w Sandomierzu ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz lub pocztą e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
nie później niż do dnia 11.10.2022 r. do godziny 12.00
Osoba do kontaktu: Mirosław Piórkowski, tel. 698 636 593
Adres e-mail: m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
W załączeniu – rzut pomieszczenia.
Przewiduje się możliwość negocjacji oraz zmiany warunków zapytania ofertowego w tym opisu przedmiotu zamówienia nawet po złożeniu ofert.
Zawarcie umowy nastąpi w terminie późniejszym po poinformowaniu o wyniku.
Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zadania, z przyczyn których nie można przewidzieć w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego.
Niniejsze rozeznanie cenowe dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.2019, poz.2019 ze zm.)
_____________________________________________________
Osoba, która wytworzyła/odpowiada za informację:
Mirosław Piórkowski
Muzeum Zamkowe w Sandomierzu
ul. Zamkowa 12, 27-600 Sandomierz
m.piorkowski@zamek-sandomierz.pl
tel.: 15 832 22 65
kom: 698 636 593
Nazwa pliku | |||
---|---|---|---|
Opis pliku | |||
Typ | Rozmiar | Data dodania | Pobrany |
Załącznik | |||
JPG | 78.32 Kb | 4 października 2022 | 39 raz(y) |
Wprowadził(a): | Marek Banaczek, 4 października 2022, 11:29 |
Zmienił(a): | Marek Banaczek, 4 października 2022, 11:31 |
Zatwierdził(a): | Karolina Wójcik, 4 października 2022, 11:48 |
25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3,25-016, tel.: 41 342 15 30, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.