WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach

Ostrzeżenie: Stara wersja artykułu!
  • Ten artykuł ma nowszą wersję dostępną tutaj

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.


Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw, informacje o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.

Przyjmowanie spraw odbywa się przez biuro podawcze. Biuro podawcze odbiera wszystkie przesyłki i na bieżąco ewidencjonuje korespondencję zgodnie z decyzją dyrektora Muzeum rozdziela poszczególnym komórkom organizacyjnym. Typową formą załatwiania spraw jest forma pisemna. Sprawy załatwia się według kolejności i wpływu oraz stopnia pilności. Każda sprawa załatwiana jest oddzielnym pismem, bez łączenia jej z inną sprawą, nie mającą z nią bezpośredniego związku.

W muzeum funkcjonuje Archiwum Zakładowe wspólne dla wszystkich komórek organizacyjnych. Archiwum zakładowe przechowuje tylko dokumentację dotyczącą muzeum.
Do podstawowych zadań archiwum należy :
- przyjmowanie dokumentów archiwalnych z komórek organizacyjnych
- porządkowanie
- ewidencjonowanie
- udostępnianie
- brakowanie

W zasobie Archiwum Zakładowego znajduje się podstawowa dokumentacja kategorii A i B.
Zgromadzony zasób przechowywany jest w stanie uporządkowanym wraz z wymaganymi środkami ewidencyjnymi /spisami zdawczo- odbiorczymi/

Archiwum Zakładowe prowadzi następujące środki ewidencyjne:
a) wykaz spisów zdawczo - odbiorczych
b) spisy zdawczo - odbiorcze - w podziale na kat. A, B
c) spisy materiałów archiwalnych przekazywanych do archiwum państwowego
d) spisy brakowanej dokumentacji niearchiwalnej
e) ewidencję wypożyczeń do celów służbowych

Dokumentacja w Archiwum Zakładowym jest udostępniana na miejscu przez upoważnionego pracownika za zgodą dyrektora lub kierownika komórki organizacyjnej przy udziale opiekuna archiwum. Osobą odpowiedzialną za prowadzenie Archiwum Zakładowego jest Pani Teresa Truchan , która posiada kwalifikacje na prowadzenie Archiwum.

Lokal Archiwum Zakładowego usytuowany jest na parterze w baszcie północno - zachodniej budynku korpusu głównego Muzeum. Kontakt telefoniczny /041/34 440 14 w. 214 w godz.8 do 15 od poniedziałku do piątku.

Opracowała
Teresa Truchan

Adres redakcji strony podmiotowej BIP:

Robert Graczkowski

Muzeum Narodowe w Kielcach
Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce
telefon: 041 34-440-14 wew 258
telefax: 041 34-482-61
adres poczty elektronicznej: r.graczkowski@mnki.pl

Artykuł przeczytano: 5238 raz(y)
Wprowadził(a): Agnieszka Sitarz, 29 stycznia 2004, 11:09
Zmienił(a): Robert Graczkowski, 19 lipca 2013, 10:29
Zatwierdził(a): Kazimierz Bielny, 19 lipca 2013, 13:06
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.