WERSJA DLA OSÓB
SŁABOWIDZĄCYCH
INFORMACJA DLA OSÓB
NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Rozmiar czcionki:
powiększwyzerujpomniejsz
 
zaawansowane
 
 
 
 
Jesteś tutaj:
STRONA GŁÓWNA URZĄD Procedura zgłaszania naruszeń prawa (sygnalista) Zarządzenie Nr 128/24 Marszałka Województwa Świętokrzyskiego z dnia 17 września 2024 roku

Zarządzenie Nr 128/24 Marszałka Województwa Świętokrzyskiego z dnia 17 września 2024 roku

w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 


 

Osoby, które wytworzyły/odpowiadają za informację:

Anna Ciulęba

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Tel.: 41/ 395-18-49

adres e-mail: anna.ciuleba@sejmik.kielce.pl

 

 

 



Artykuł przeczytano: 114 raz(y)
Wprowadził(a): Ewa Turas, 17 września 2024, 14:11
Zmienił(a): Ewa Turas, 27 września 2024, 11:08
Zatwierdził(a): Ewa Turas, 27 września 2024, 11:08
 
 
copyrights @ 2012 - 2024 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
 

Informacja o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji w polityce prywatności.

Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.